Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkomquote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Moment, even Mercedes bedreigen.quote:
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat makenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
Denk dat Max geen zin meer heeftquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.quote:
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het echt treurige moment van dit uur
Het is jullie schuld
Daar stond iets andersquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
Zegquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
James May krijgt een hartaanval.
If you know, you know.
Wow.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling
quote:
dan neem je een cactusquote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
Een Merc jaquote:
ja... zet er prikkers op en dan is het een echte kaktusquote:
Huehue.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |