abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:30 #151
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822074
#3 zien we niet meer terug
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:48 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220822079
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkom :Y
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:56 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822080
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:05 #154
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822082
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef R-woud93 het volgende:
#3 zien we niet meer terug
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220822083
Dit is echt heel jammer
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:52:17 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220822084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:28 #157
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822085
Einde oefening
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:52:29 #158
842 Zorro
Z
pi_220822086
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:52:53 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822092
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822097
Aaah zuur!.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822098
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220822101
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Denk dat Max geen zin meer heeft ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:53:37 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822102
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:53:41 #164
842 Zorro
Z
pi_220822103
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:43 #165
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822104
De Dacia! -O- :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:45 #166
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:53:46 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822106
Dagcia.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220822107
Nee, niet de Dacia...
pi_220822108
Echt, als die Coronel nu er in komt met die graf-'Wat is onze auto nog waard?'-reclame ....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:57 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822110
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:58 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822111
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Verstappen naar Ferrari wordt een steeds reeler scenario :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220822112
Neeeeee niet de Dacia
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:01 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822113
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:05 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220822114
Wat een waardeloos half uur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:06 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822116
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:19 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822118
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:20 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822119
Niet ook nog de Dacia ....
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:30 #178
284411 crew  heywoodu
pi_220822120
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:34 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822121
Huh? AAAAAwwww
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:50 #180
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822123
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dagcia.
:W cia
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:53 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822124
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Daar stond iets anders :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:00 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822126
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Zeg :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:02 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822127
Dacia met een wiel eraf :D

Ach ach ach
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:04 #184
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:12 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822132
Zag je post wel voor die edit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:55:17 #186
284411 crew  heywoodu
pi_220822133
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar stond iets anders :+
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:19 #187
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822134
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220822135
Da's toch wel de kosmische straf die de weg-met-onsers en max-haters over ons allen hebben afgeroepen.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:23 #189
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822136
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Wow.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:24 #190
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822137
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:55:38 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822140
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
O+
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:55:58 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822141
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
dan neem je een cactus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:59 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822142
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:20 #194
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822146
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
:{w De Merc was eerder kapot.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:30 #195
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822147
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan neem je een cactus
Inclusief stootkussens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:45 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822152
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:53 #197
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822157
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Heeft veel meer km gereden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:56:58 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822161
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Een Merc ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:57:07 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822162
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Inclusief stootkussens
ja... zet er prikkers op en dan is het een echte kaktus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:57:11 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822163
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Huehue.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')