Maar heeft nog niet de afstand van de Mercedes gehaaldquote:
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.quote:
Moet je geen Franse auto nemen!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen
Oost Europaquote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
De Sonorawoestijn in elk geval.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
Doet de Cactus ook mee?quote:
Dat heb je ook met auto's van de VW groep waar ik regelmatig hele dure reparaties tegen komquote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen
Die van m'n ouders in de garage, na een poging om te starten bij -30 C. De distributieriem was het daar niet mee eensquote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaanquote:Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je ook met auto's van de VW groep waar ik regelmatig hele dure reparaties tegen kom
Denk ik wel. Zijn stiekem best goede auto'squote:Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan
En best mooie auto'squote:Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk ik wel. Zijn stiekem best goede auto's
Dat is een stevige reparatiequote:Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achteras beschadigd door een aandrijfas
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uurquote:Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Nizno het volgende:
en idd proberen om de auto te fixen zodat ze om 3u kunnen finishen
En dan nog jarenlang ptsd hebbenquote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur
Dat ook.quote:
it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur
Don't remind mequote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef R-woud93 het volgende:
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan
Een echte Dacia rijder doet dat zelf.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen
Dat was minder erg dan de Toyotaquote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel.
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
Tijd zatquote:Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Heeft blijkbaar problemen met terugschakelen, zo te horenquote:Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |