abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:02:00 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822236
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Mano_ het volgende:

[..]
En best mooie auto's ^O^
Dat ook.

Eigenwijs merk, maar wel in de goede zin van het woord
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 12:02:05 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822237
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur :+
it aint over till the fat lady sings
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:02:24 #228
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822245
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dan nog jarenlang ptsd hebben :{
Don't remind me -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:03:17 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822268
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Don't remind me -O-
Well done Baku.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220822272
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef R-woud93 het volgende:
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan :@

_O_
  zondag 17 mei 2026 @ 12:03:42 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822283
Zonde. Erg zonde.

Maar zal niet de laatste poging zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:04:06 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220822293
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Don't remind me -O-
Carlos Muņoz ;(
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:04:31 #233
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822304
Ik zet even de Moto2 aan op het 2e scherm :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:04:42 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822314
Ze gaan aan het eind nog wel naar buiten voor een paar rondjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:05:27 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822330
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Carlos Muņoz ;(
Oh ik dacht aan een Japanner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:07:15 #236
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822382
Knakenbak kan de Driving skills van Max niet aan,...zo jammer dit
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 12:08:56 #237
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822399
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zet even de Moto2 aan op het 2e scherm :)
Veijer op P2 zie ik nu pas :D _O_
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:09:18 #238
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822404
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Veijer op P2 zie ik nu pas :D _O_
:B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 12:09:41 #239
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822409
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Een echte Dacia rijder doet dat zelf.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:10:27 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220822412
De race wordt bij dezen gedegradeerd naar het tweede scherm. Genoeg om een oogje in het zeil te houden, maar er is in principe verder gewoon geen spanning nu, dus dat kan wel zonder geluid met de aandacht op de motoren :+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:12:28 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822431
Toch wel tof dat het zo goed ging :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:12:30 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822433
Nou voor plek 2 kan het nog wel spannend worden, maar ik ben ook overgeschakeld naar ziggo voor Veijer.
Ookal is punten halen het beste wat hij vandaag kan doen.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 12:13:36 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822441
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:11 #244
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822444
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:56 #245
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822452
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Carlos Muņoz ;(
Dat was minder erg dan de Toyota
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:15:01 #246
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822453
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel. :7
:D zo kun je het ook bekijken ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220822455
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.

Verstappen hoef ik niet uit te leggen.

Dat er zoveel kanshebbers zijn komt door de onvoorspelbaarheid en de grote hoeveelheid uitvallers.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:15:26 #248
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822456
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Tijd zat
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220822457
Dan moet je als coureur dus dadelijk weer vol gas terwijl je met eigen ogen gezien hebt dat het stuur niet goed vast wou.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 17 mei 2026 @ 12:15:46 #250
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822460
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Heeft blijkbaar problemen met terugschakelen, zo te horen
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')