abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:15:49 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822462
Toch wel een beetje paniek bij de #80, maar goed die rijdt weer naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:17:03 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822471
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:17:20 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822475
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Team Max out.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:17:23 #254
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822476
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Ja, #3 stuk :(
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:18:24 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822484
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Team Max out.
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:18:53 #256
284411 crew  heywoodu
pi_220822488
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:14 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat was minder erg dan de Toyota
Dat vindt mijn portemonnee niet, maar neutraal gezien is dat natuurlijk wel zo.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:19:01 #257
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822492
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Spanjool heeft de auto gesloopt. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:19:31 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822497
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
-O-
Dacia ook rip
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:19:32 #259
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822498
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:12 schreef pmponer het volgende:
Nou voor plek 2 kan het nog wel spannend worden, maar ik ben ook overgeschakeld naar ziggo voor Veijer.
Ookal is punten halen het beste wat hij vandaag kan doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:50 ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:20:23 #260
284411 crew  heywoodu
pi_220822509
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.

Verstappen hoef ik niet uit te leggen.

Dat er zoveel kanshebbers zijn komt door de onvoorspelbaarheid en de grote hoeveelheid uitvallers.
En vooral doordat het doorgaans erg dicht bij elkaar zit. BMW's waren ook weer serieuze kanshebbers, de Lamborghini's ook. Maar goed, Manthey, Verstappen's team en die zusterauto hoorden er natuurlijk ook absoluut bij ja, dat zeker.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:20:28 #261
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822511
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:57 ]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 12:20:31 #262
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822514
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U zit te spoileren

[ Bericht 12% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:21:01 ]
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:21:33 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822524
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:21:55 #264
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822530
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Top
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:21:58 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822531
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Team Max weer de baan op!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:25 #266
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822539
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
U zit te spoileren
Oeps, verkeerde topic
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:22:34 #267
284411 crew  heywoodu
pi_220822540
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:44 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822541
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Doe mij twee broodjes kroket.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 12:23:24 #269
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822547
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas? :Y)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:23:55 #270
284411 crew  heywoodu
pi_220822550
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas? :Y)
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, boh _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:00 #271
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822555
Ik pak maar wat deegbollen met krenten erin
Drop you like an ill, bad habit
pi_220822564
BBQ op de baan!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:46 #273
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822566
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, boh _O_
Heb ik ook ooit eens gemaakt, was wel lekker ja ^O^

Ondertussen is een BMW gaan BBQ-en..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:24:47 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822567
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Doe mij twee broodjes kroket.
Voor mij ook deze bestelling.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:24:59 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822569
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor mij ook deze bestelling.
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')