Team Max out.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was even op bed aan het uitrusten.
Nog iets gemist?
Ja, #3 stukquote:Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was even op bed aan het uitrusten.
Nog iets gemist?
Spanjool heeft de auto gesloopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was even op bed aan het uitrusten.
Nog iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:12 schreef pmponer het volgende:
Nou voor plek 2 kan het nog wel spannend worden, maar ik ben ook overgeschakeld naar ziggo voor Veijer.
Ookal is punten halen het beste wat hij vandaag kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:50 ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
En vooral doordat het doorgaans erg dicht bij elkaar zit. BMW's waren ook weer serieuze kanshebbers, de Lamborghini's ook. Maar goed, Manthey, Verstappen's team en die zusterauto hoorden er natuurlijk ook absoluut bij ja, dat zeker.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.
Verstappen hoef ik niet uit te leggen.
Dat er zoveel kanshebbers zijn komt door de onvoorspelbaarheid en de grote hoeveelheid uitvallers.
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:57 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]U zit te spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:21:01 ]Drop you like an ill, bad habit
Topquote:Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Team Max weer de baan op!quote:Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).quote:Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Doe mij twee broodjes kroket.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas?quote:Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, bohquote:Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas?
Heb ik ook ooit eens gemaakt, was wel lekker jaquote:Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, boh
Voor mij ook deze bestelling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |