quote:
GMTA.quote:
Zet jij die even aan voor ons?quote:
Te ruig met zijn materiaal omgegaan?quote:
Barbecue Met Wielenquote:Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef Mano_ het volgende:
Heb ik ook ooit eens gemaakt, was wel lekker ja![]()
Ondertussen is een BMW gaan BBQ-en..
Mercedes hoopt ze nog op de baan te krijgen.quote:
Jep.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef Tarado het volgende:
Toch wel genoten van Verstappen, jammer dat hij het niet af kon maken
Moeten ze nog aardig ducttape plakken.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mercedes hoopt ze nog op de baan te krijgen.
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ben idd met alle schermen en dergelijke in slaap gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |