Mag hier niet. Stukje kledingvoorschriftenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.
Femke sturen met haar piepstem zou ook een idee zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Even tot hier is ook wel leuk geweest. Kunnen ze prima wegbezuinigen, laat die mensen maar eens echt werk gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haar stem ?!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Een tijgerpak heeft zeker voordelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.
Toen hadden ze alleen de vlag op het podium hoeven leggen voor winst.quote:
Nou ja, de jury zou dit wel iets geven. Maar de publieksscore is nogal uit het loodquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ook hiervoor geldt dat het objectief ergens rond plek 15 thuishoort. Erg sterk gezonden, maar dit hebben we ook wel al twintig keer eerder gezien.
Go_Aquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik mis Go ADit kan me niet bekoren.
My 1000 lb life genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
Vreetzak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
Dat was wel een stuk interessanter ja. Was denk ik normaliter ook wel in de top vijf geëindigd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Oekraïne toen met dat Kalush Orchestra had wel iets speciaals.
Lauw kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef totebel het volgende:
Knap gezongen, maar t nummer zelf word ik niet warm of koud van. Saai gejengel
Ik kijk nog soms dat optreden terug, erg vetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Go_ALater nog twee keer een concert van bezocht
Zeer matig liedjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef Gretzl het volgende:
Up next:
Delta Godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt er zo nog éénquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
Inzending van Malta is geschreven door een Nederlanderquote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef H_T het volgende:
Waarom hebben ze zo'n geavanceerde robotarm en tegelijk CRT-tv's?
Filler item, sommige zenden dan reclame uit.quote:
The Prince of fucking darkness?quote:
Nee joh zwak nummerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Als ik het allemaal beetje lees lijkt het tussen Finland en Australië te gaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Als je naar de laatste paar audience polls e.d. kijkt zou dat zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Daarom stond ie als suggestie voor plaspauze in de OPquote:
Laatste jaren heeft de jury winnaar gewonnen. En de jury gaat ze ruim winnen, televote zal best verdeeld zijn denk ikquote:
Zegt mij ook niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
Oh ja na de halve finale Born to try opgezet. Ik ken heel dat nummer niet.
De jury vindt gedateerde liedjes van goede vocalisten geweldigquote:
Bulgarije banga bangaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik het allemaal beetje lees lijkt het tussen Finland en Australië te gaan?
En een lekker wijf, bonuspunten.quote:
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Hopelijk laatste televote genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De jury vindt gedateerde liedjes van goede vocalisten geweldig
Na Kylie sowieso de succesvolstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef H_T het volgende:
Niet de eerste Australische soapactrice met een muziekcarrière
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |