Dat was wel een stuk interessanter ja. Was denk ik normaliter ook wel in de top vijf geëindigd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Oekraïne toen met dat Kalush Orchestra had wel iets speciaals.
Lauw kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef totebel het volgende:
Knap gezongen, maar t nummer zelf word ik niet warm of koud van. Saai gejengel
Ik kijk nog soms dat optreden terug, erg vetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Go_ALater nog twee keer een concert van bezocht
Zeer matig liedjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef Gretzl het volgende:
Up next:
Delta Godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt er zo nog éénquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |