De semi finale was een flinke hordequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Mag hier niet. Stukje kledingvoorschriftenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.
Femke sturen met haar piepstem zou ook een idee zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Even tot hier is ook wel leuk geweest. Kunnen ze prima wegbezuinigen, laat die mensen maar eens echt werk gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haar stem ?!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Een tijgerpak heeft zeker voordelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.
Toen hadden ze alleen de vlag op het podium hoeven leggen voor winst.quote:
Nou ja, de jury zou dit wel iets geven. Maar de publieksscore is nogal uit het loodquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ook hiervoor geldt dat het objectief ergens rond plek 15 thuishoort. Erg sterk gezonden, maar dit hebben we ook wel al twintig keer eerder gezien.
Go_Aquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik mis Go ADit kan me niet bekoren.
My 1000 lb life genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
Vreetzak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
Kut mijn Maltesers zijn al op. Was ook geen grote zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |