Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.quote:
Dat hoeft ook niet op het ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is vooral wel grappig, maar niet echt goed ofzo.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef totebel het volgende:
Ik vind Griekenland de temu-versie van Chachacha gecombineerd met de visuals van Joost klein
Altijdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat leven
Was cruciaal bij Waylonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Eightyone het volgende:
Die zonnebril schept een afstand. Een artiest in de ogen kunnen kijken is leuk.
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZOquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jeetje. TWIJFEL nou niet zo @:mani89
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhh
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO
Been there, done that, got a tshirtquote:
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowiesoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO
Jaja, hoe kwamen ze eropquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Voor de originaliteit heeft de producer Oekraïne en Australië maar omgedraaid t.o.v. donderdag.
Choke me evenstar bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Evenstar het volgende:
Alles behalve Roemenië als winnaar is sowieso kut...nou ja misschien Bulgarije dan niet
Stukje stralingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed momentquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker oranje beenwarmers aan doen idioot
Ik kan mij ook nog wel een paar keer herinneren waar de volgorde zelfs hetzelfde was. Of doodleuk zowel een halve finale als de finale afsluiten met Ierland...quote:
Oekraïne is een uitstekend moment. Wel klaar met die sympathie stemmenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |