SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.
Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.
Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.
Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.
Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.
Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).
Ik hoorde iets over wurgseks
Roemenië.
Ik hoorde ook iets over de Playboy
Finland. Die met de viool.
Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.
Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.
Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!What can change the nature of a man?
Die bedoelde ik net dus, was ook al door iemand anders benoemdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Ama het volgende: Heey ondertiteling. Dit kan ik zeeeer waarderen.
Heeft ze wel een zolder?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor genoeg fokkers is dat tegenwoordig een leeftijdsgenote.
Ruslana vindt dit leukquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
Axel Hirsoux liep zodat Alis kon rennen. Nog steeds nachtmerries
Die van het programma Het jaar van...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, wie is de stylist van de presentatoren
Mooie fitquote:
Dit wordt per keer luisteren vervelender ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
Daar was geen geld meer voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die dame ziet er toch niet verkeerd uit?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Cha Cha Cha zou lachend winnen dit jaar denk ikquote:
Rim Dim Tim ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Cha Cha Cha zou lachend winnen dit jaar denk ik
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat levenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef Moira het volgende:
Ferto leuk nummertje met net te drukke onsamenhangende act
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.quote:
Dat hoeft ook niet op het ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is vooral wel grappig, maar niet echt goed ofzo.
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef totebel het volgende:
Ik vind Griekenland de temu-versie van Chachacha gecombineerd met de visuals van Joost klein
Altijdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat leven
Was cruciaal bij Waylonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Eightyone het volgende:
Die zonnebril schept een afstand. Een artiest in de ogen kunnen kijken is leuk.
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZOquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jeetje. TWIJFEL nou niet zo @:mani89
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhh
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO
Been there, done that, got a tshirtquote:
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowiesoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO
Jaja, hoe kwamen ze eropquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Voor de originaliteit heeft de producer Oekraïne en Australië maar omgedraaid t.o.v. donderdag.
Choke me evenstar bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Evenstar het volgende:
Alles behalve Roemenië als winnaar is sowieso kut...nou ja misschien Bulgarije dan niet
Stukje stralingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed momentquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker oranje beenwarmers aan doen idioot
Ik kan mij ook nog wel een paar keer herinneren waar de volgorde zelfs hetzelfde was. Of doodleuk zowel een halve finale als de finale afsluiten met Ierland...quote:
Oekraïne is een uitstekend moment. Wel klaar met die sympathie stemmenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed moment
De semi finale was een flinke hordequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |