abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:53 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814482
Daar is ie dan... het livetopic voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2026 *O* *G* *O*

Dé grote show met 25 landen en wel in deze volgorde:



SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.

Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.

Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.

Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.

Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.

Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).

Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.

Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.

Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.

Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:40:13 #2
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814489
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef Momo het volgende:
Nog oudere mannen voor de moeder van Alis?
Voor genoeg fokkers is zij tegenwoordig een leeftijdsgenoot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:40:23 #3
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220814490
Vond het zowaar best OK
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220814491
Axel Hirsoux liep zodat Alis kon rennen. Nog steeds nachtmerries
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef Ama het volgende: Heey ondertiteling. Dit kan ik zeeeer waarderen.
Die bedoelde ik net dus, was ook al door iemand anders benoemd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814495
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Voor genoeg fokkers is dat tegenwoordig een leeftijdsgenote.
Heeft ze wel een zolder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:40:49 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814499
@Pisces29 graag review groene jurk
What can change the nature of a man?
pi_220814500
Euhm, wie is de stylist van de presentatoren :')
pi_220814501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
Axel Hirsoux liep zodat Alis kon rennen. Nog steeds nachtmerries
Ruslana vindt dit leuk
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814503
sashimi tuna genot nu
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:15 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814506
Dit mag absoluut niet winnen.
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:19 #12
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220814507
-Verkeerde topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:27 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, wie is de stylist van de presentatoren :')
Die van het programma Het jaar van...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:29 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814509
Oh hij
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:29 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814510
Doet de EBU nou ook al aan kinderlokken?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:35 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_220814511
Griekenland, even lekker keten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:43 #17
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814513
"De Supermario van het Songfestival" _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220814514
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Coco het volgende:
@:pisces29 graag review groene jurk
Mooie fit
Stof niet zo
Prachtig figuur
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:49 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Dit mag absoluut niet winnen.
Dit wordt per keer luisteren vervelender ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:02 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:05 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814529
Dit is ook overhyped
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:07 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814531
Ferto leuk nummertje met net te drukke onsamenhangende act
Fuck the EBU.
pi_220814532
Vind het allemaal wat kinderlijk aandoen
pi_220814533
Stukje Cha Cha Cha copycat oprotten
pi_220814535
Gejatte staging
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:18 #27
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220814536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, wie is de stylist van de presentatoren :')
Daar was geen geld meer voor.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:20 #28
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Euhm, wie is de stylist van de presentatoren :')
Die dame ziet er toch niet verkeerd uit? :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220814540
O ja dit verschrikkelijke nummer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814542
VRT Een grieks poesje stoei
pi_220814545
Oh de Kaarija Joost kopie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814546
Asjeblieft :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:45 #33
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814550
Joost imitatie
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:47 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814551
Uhm ja
Your beauty never ever scared me.
pi_220814552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje Cha Cha Cha copycat oprotten
Cha Cha Cha zou lachend winnen dit jaar denk ik
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:52 #36
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220814554
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220814556
Sensory overload incoming
pi_220814559
Croky Naturel en Croky pickles hier
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:10 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814561
Ik hoor de titel van het liedje wel wat weinig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:10 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814562
What can change the nature of a man?
pi_220814563
Stukje AI kots op de LED
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814565
Gangnam Griek
pi_220814566
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Croky Naturel en Croky pickles hier
Kaasbitterballen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220814567
Ik vind Griekenland de temu-versie van Chachacha gecombineerd met de visuals van Joost klein
pi_220814568
Humbertoooo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:27 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Cha Cha Cha zou lachend winnen dit jaar denk ik
Rim Dim Tim ook.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:35 #47
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814572
En toch vind ik het wel leuk. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:38 #48
284411 crew  heywoodu
pi_220814573
Dit is vooral wel grappig, maar niet echt goed ofzo.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:58 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220814576
Ik vind dit echt matig.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:58 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_220814577
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef Moira het volgende:
Ferto leuk nummertje met net te drukke onsamenhangende act
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat leven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:43:59 #51
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220814578
JuichpakGod
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:04 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814579
Echt nul zang
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:04 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
En toch vind ik het wel leuk. :@
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:10 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220814585
Kids vinden dit ook leuk
pi_220814586
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_220814587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:

[..]
Rim Dim Tim ook.
Erg goedkoop scoren en dat noemt zich dan artiest :')
pi_220814589
Dit stukje is wel grappig gedaan.
pi_220814590
De lol is er wel vanaf
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:26 #60
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel over Belgïe.
Jeetje. TWIJFEL nou niet zo @Mani89
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:33 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814593
Joost kopie
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:40 #62
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220814594
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is vooral wel grappig, maar niet echt goed ofzo.
Dat hoeft ook niet op het ESF.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:46 #63
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220814596
Die zonnebril schept een afstand. Een artiest in de ogen kunnen kijken is leuk.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:46 #64
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814597
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
_O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814599
Zelfs het einde met tekst kopie van Joost :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220814601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:

[..]
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhh
pi_220814608
Stukje keta die verkeerd valt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:16 #68
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef totebel het volgende:
Ik vind Griekenland de temu-versie van Chachacha gecombineerd met de visuals van Joost klein
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814610
Ons goud dat die dikke minister van financien toen weggaf
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:20 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef H_T het volgende:

[..]
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat leven
Altijd :Y
Fuck the EBU.
pi_220814612
Grappig , zal de top 10 wel halen door televotr
Is niet bijzonder
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:45 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Eightyone het volgende:
Die zonnebril schept een afstand. Een artiest in de ogen kunnen kijken is leuk.
Was cruciaal bij Waylon
What can change the nature of a man?
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:50 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814616
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Jeetje. TWIJFEL nou niet zo @:mani89
Bekijk deze YouTube-video
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO :o
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:50 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220814617
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje keta die verkeerd valt
Ik las Kreta.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:58 #75
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220814622
Voor het eerste een like van IkGeefEnkelLikes O+

Avond kan niet meer stuk
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814624
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhh
-O-
pi_220814626
Lekker oranje beenwarmers aan doen idioot :')
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:12 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220814627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:

[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO :o
Schreeuw niet zo.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:19 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814628
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef zajha het volgende:
De lol is er wel vanaf
Been there, done that, got a tshirt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814630
Oekraïne skip mute
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:29 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814632
Voor de originaliteit heeft de producer Oekraïne en Australië maar omgedraaid t.o.v. donderdag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:30 #83
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220814633
Moet pissen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:37 #84
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220814635
Alles behalve Roemenië als winnaar is sowieso kut...nou ja misschien Bulgarije dan niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:42 #85
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220814638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Moira het volgende:

[..]
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZO :o
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220814641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Voor de originaliteit heeft de producer Oekraïne en Australië maar omgedraaid t.o.v. donderdag.
Jaja, hoe kwamen ze erop
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220814645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Evenstar het volgende:
Alles behalve Roemenië als winnaar is sowieso kut...nou ja misschien Bulgarije dan niet
Choke me evenstar bohhhh
pi_220814646
Op FOK! zitten ook veel leleka's
pi_220814651
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220814655
Tja dit doet me weinig
Maar Oekranie scoort altijd
pi_220814657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
Stukje straling
pi_220814658
Alleen pro-defensie stemmers voor dit gekakel
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:28 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_220814660
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
Moet pissen
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed moment
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:32 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220814662
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Het hoogtepunt van het huidige Even Tot Hier-seizoen, sowieso [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
_O_
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:39 #95
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220814664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker oranje beenwarmers aan doen idioot :')
Praktisch voor carnaval. Even onthouden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220814665
Dit is saai zeg.
pi_220814666
Ze kan wel mooi zingen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:45 #98
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220814667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Jaja, hoe kwamen ze erop
Ik kan mij ook nog wel een paar keer herinneren waar de volgorde zelfs hetzelfde was. Of doodleuk zowel een halve finale als de finale afsluiten met Ierland...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:52 #99
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220814669
20 points
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220814676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef H_T het volgende:

[..]
Na Oekraïne komt er een stom item, da's een goed moment
Oekraïne is een uitstekend moment. Wel klaar met die sympathie stemmen
pi_220814679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze heeft iets weg van Femke Bol in de verte
De semi finale was een flinke horde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')