Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.quote:
Dat hoeft ook niet op het ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is vooral wel grappig, maar niet echt goed ofzo.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
Mijn vrouw vind een minuut lang zat bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een minuut wel ja. Maar jammer genoeg duurt het langer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef totebel het volgende:
Ik vind Griekenland de temu-versie van Chachacha gecombineerd met de visuals van Joost klein
Altijdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever dit dan nog een gevoelige ballade van een vrouw die haar eigen leven gaat leven
Was cruciaal bij Waylonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Eightyone het volgende:
Die zonnebril schept een afstand. Een artiest in de ogen kunnen kijken is leuk.
OMG WAT IS DIT IK MOET DIT NIET VERGETEN TE KIJKEN ZOquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jeetje. TWIJFEL nou niet zo @:mani89
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
Als Balkan moet winnen dan liever Bulgarije of Roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |