Inzending van Malta is geschreven door een Nederlanderquote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef H_T het volgende:
Waarom hebben ze zo'n geavanceerde robotarm en tegelijk CRT-tv's?
Filler item, sommige zenden dan reclame uit.quote:
The Prince of fucking darkness?quote:
Nee joh zwak nummerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Als ik het allemaal beetje lees lijkt het tussen Finland en Australië te gaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
Als je naar de laatste paar audience polls e.d. kijkt zou dat zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef koffieleuk het volgende:
Wint de jury gemakkelijk. Het hele zooitje misschien ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |