abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595922
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220595965
Het gaat met de topics, ze zijn gauw vol
pi_220595985
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
pi_220596001
Mn dochter kijkt nu een documentaire over Epstein. En hij is " gediagnosticeerd " door de beste artsen ter wereld dat hij 3 orgasmes per dag "nodig" heeft. Moest gelijk aan iemand denken 🤔
pi_220596007
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
pi_220596028
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
En dan ook nog de rest van haar ‘een lik voor een lik’ matties.
Sneuneus.
pi_220596034
quote:
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
pi_220596043
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
pi_220596066
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
pi_220596075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
Kinderen vinden altijd een reden om te pesten. Daar heeft een diagnose in het spectrum niet altijd wat mee te maken.
Misschien dat Flip het lastig op school heeft omdat hij als jongen toch wat meer van meisjesachtig speelgoed houdt ( en dat is prima) maar kinderen zijn hard tegen elkaar. Helaas.
pi_220596079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
I can't help it, if I'm lucky
pi_220596086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Danielle_ het volgende:
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
Erg he. Alsof je als moeder wil dat de kinderen 'iets' hebben.
pi_220596089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Daar verbaas ik me ook over. Hij heeft wel mooie haartjes en hele mooie bruine ogen. Misschien dat dat de doorslag geeft?
pi_220596141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
Dat inderdaad _O-
pi_220596179
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
pi_220596288
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
pi_220596291
Deviervankim had inderdaad tijdens de fotoshoot beter iets kunnen aantrekken van haar oh zo geliefde Cfab/Creamy. Dit is geen gezicht.

Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
pi_220596311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
Ik vind hem juist niet zo bijzonder. ‘Het buurjongetje van verderop’ zeg maar. Maar misschien dat daarom een bedrijf als Wibra of Terstal hem voor een shoot willen hebben.
pi_220596314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?
pi_220596320
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
pi_220596344
Dat braakbericht van DBM over De Millenialmoeder. En de ‘eigenschappen’ die dan bij die moeders horen, volgens iemand.

Uiteraard allemaal bijzondere dingen.
‘Zijn een van de hoogst opgeleide generaties in de geschiedenis’ 🤪

‘Werken meer (…?) en besteden meer tijd aan opvoeding dan voorgaande generaties, wat leidt tot een hoge ‘mental load’

Doen aan intensieve digitale research (podcasts, boeken, reels)

Ontdekken vaak pas dat ze zelf neurodivergent zijn via een diagnose-traject van een eigen kind’

En nog meer blabla.

Hou toch op zeg.
pi_220596358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @Huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @Dievanhiernaast @Die_van_verderop
pi_220596375
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Ze is wel goed geïntegreerd in haar nieuwe buurt met haar joggingbroek aan!
( met dat masker op. 😂 )
pi_220596381
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Voorspel
pi_220596390
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:05 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Voorspel
Komt door dat masker natuurlijk. Rrrrrrr…
pi_220596393
quote:

[..]
Voorspel
😂
pi_220596422
quote:

[..]
Voorspel
😱 hou op joh, ik ben een beelddenker
pi_220596431
Vond op de insta _howcanimakethisaboutme_ het verjaardagsfeestje van Silvie Meis |:( _O- :? :|W

https://www.instagram.com/reel/DXHjWo3iC2R/
pi_220596435
quote:

[..]
Voorspel
Ze liggen er in ieder geval vroeg in. Dan heb je er de tijd voor👍
pi_220596461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?
O nee , let op ze wil straks een hond of 2
pi_220596473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
O nee , let op ze wil straks een hond of 2
Nee joh daar moet je mee uit... ze heeft katten die in de tuin van de buren kakken en als ze het thuis doen op de automatische kattenbak... die gaat echt geen hond nemen hoor... bovendien wilde jay en liam naar de hond.. als het zoe was had je kans dat er een hond kwam
pi_220596492
Die Dbm
Zeker is het nooit ok dat kinderen worden buitengesloten maar kom op...
dat zijn kinderen.
Aan haar de taak om ze weerbaar te maken .
Ze zet alles van de kids op internet, denk dat er nog veel meer ellende achter ze aan komt als kinderen daar lucht van krijgen.
en verder mag je dat als moeder heel vervelend vinden , dat doet ook pijn maar kom op ,
Zaag er niet zo over door.
Je wilt toch ook dat ze in hun verdere leven een beetje tegen tegenslagen kunnen en dat ze zich redden in deze maatschappij.
pi_220596542
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:53 schreef Henrike het volgende:
Die Dbm
Zeker is het nooit ok dat kinderen worden buitengesloten maar kom op...
dat zijn kinderen.
Aan haar de taak om ze weerbaar te maken .
Ze zet alles van de kids op internet, denk dat er nog veel meer ellende achter ze aan komt als kinderen daar lucht van krijgen.
en verder mag je dat als moeder heel vervelend vinden , dat doet ook pijn maar kom op ,
Zaag er niet zo over door.
Je wilt toch ook dat ze in hun verdere leven een beetje tegen tegenslagen kunnen en dat ze zich redden in deze maatschappij.

Dit... ze denkt echt dat de wereld zich naar haar aan moet passen..
Helaas! Je kunt je kinderen continue uit de groep trekken maar de groep ontwikkeld verder! Je kunt het prima vinden dat je 8 jarige met roze kleuter speelgoed speelt.. maar zijn vriendinnen zitten misschien al in de volgende fase... moeten zij zich dan aanpassen of moet je je kind leren door te groeien of te accepteren dat anderen verder gaan??
Ze maakt echt slappe vaatdoekjes van die kinderen
pi_220596723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Helaas! Je kunt je kinderen continue uit de groep trekken maar de groep ontwikkeld verder! Je kunt het prima vinden dat je 8 jarige met roze kleuter speelgoed speelt.. maar zijn vriendinnen zitten misschien al in de volgende fase... moeten zij zich dan aanpassen of moet je je kind leren door te groeien of te accepteren dat anderen verder gaan??

[ Bericht 19% gewijzigd door Henrike op 17-04-2026 07:40:24 ]
pi_220596933
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:23 schreef proud_mami het volgende:
Vond op de insta _howcanimakethisaboutme_ het verjaardagsfeestje van Silvie Meis |:( _O- :? :|W

In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?

Ik denk oprecht dat zij ook wel eens baat zou kunnen hebben ben een paar goeie sessies bij de psycholoog.
pi_220596934
Wat vreselijk Henrike, sterkte!
pi_220596936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
En weerbaarheid is zo belangrijk!
Ik heb dit vanavond ondervonden met mijn eigen dochter.
Ze is op haar werk overvallen.
Vreselijke ervaring, voor haar vooral maar ook voor ons.
Maar ze heeft het zo goed gedaan.
De wereld is hard, daar moet je ze voor klaarstomen.
Door ze steeds maar te beschermen voor al het leed is niet haalbaar want je bent er niet altijd.
Loslaten is iets wat Dbm echt niet kan
He getver henrike! Hopelijk kan ze (en jullie) het snel een plekje geven en is ze verder in orde ... super veel sterkte
Maar idd zo waar! Rottigheid gebeurt daar doe je verder weinig tegen...
pi_220596940
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze schrijft dan ook ‘hoe groter ze worden, hoe harder de wereld wordt, terwijl ze van binnen nog echt klein zijn. Veel (..) kleiner dan ze er van buiten uit zien’.

Bedoelt ze daarmee dat ze een ontwikkelingsstoornis hebben?
pi_220596942
quote:

[..]
Door ze steeds maar te beschermen voor al het leed is niet haalbaar want je bent er niet altijd.
Zo dat is heftig Henrike, sterkte voor jullie, gelukkig is ze ok 🙏
pi_220596944
DBM is zelf een slap vaatdoekje.
pi_220596949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat braakbericht van DBM over De Millenialmoeder. En de ‘eigenschappen’ die dan bij die moeders horen, volgens iemand.

Uiteraard allemaal bijzondere dingen.
‘Zijn een van de hoogst opgeleide generaties in de geschiedenis’ 🤪

‘Werken meer (…?) en besteden meer tijd aan opvoeding dan voorgaande generaties, wat leidt tot een hoge ‘mental load’

Doen aan intensieve digitale research (podcasts, boeken, reels)

Ontdekken vaak pas dat ze zelf neurodivergent zijn via een diagnose-traject van een eigen kind’

En nog meer blabla.

Hou toch op zeg.
En dat is precies het probleem bij DBM, zo'n bericht neemt zij dan echt serieus voor WAAR aan...
pi_220596958
quote:

[..]
Oh dat is niet niks, reactie kan later komen he, houd het wel goed in de gaten, ze kan altijd contact opnemen met slachtofferhulp.
pi_220596994
Oh, wat erg, @Henrike! Sterkte voor haar en jullie!
pi_220596996
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:23 schreef proud_mami het volgende:

Is dit echt? 😂
pi_220597000
quote:

[..]
Wat erg dit meid! Hoe is het met je dochter?

Je kan in deze maatschappij ook geen watjes opvoeden, deze is keihard. Zij en haar man dit er ook aan mee.. maken watjes

Ook om elke scheet blijven ze thuis. Of ze mogen naar huis omdat ze buikpijn hebben en dan zitten ze alweer bij de huisarts.
pi_220597032
quote:

[..]
Wat erg zeg. Sterkte voor jullie allemaal.
pi_220597035
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @:huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @:dievanhiernaast @:die_van_verderop
Haha, ja, het zit allemaal in hetzelfde straatje 🤪. Maar ik heb dat ook met sterrenkaatje en kaatjepuk. Weet nooit wie nou de barnevelder is.
pi_220597086
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
pi_220597097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Wat heftig! Sterkte!
pi_220597107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:28 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?

Ik denk oprecht dat zij ook wel eens baat zou kunnen hebben ben een paar goeie sessies bij de psycholoog.
Zij begint ook steeds minder op zichzelf te lijken, strak van de botox. Ik vind haar een beetje een kindvrouwtje
pi_220597110
@Henrike, wat erg zeg, voor je dochter! Lijkt me erg heftig
pi_220597136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij begint ook steeds minder op zichzelf te lijken, strak van de botox. Ik vind haar een beetje een kindvrouwtje
en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220597137
quote:
Haha, wat bijzonder! En haar andere account kim.harsta geeft zichzelf ook een like.
pi_220597139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze schrijft dan ook ‘hoe groter ze worden, hoe harder de wereld wordt, terwijl ze van binnen nog echt klein zijn. Veel (..) kleiner dan ze er van buiten uit zien’.

Bedoelt ze daarmee dat ze een ontwikkelingsstoornis hebben?
Nee , ze houd ze zelf heel klein
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220597171
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla

Ook dbm: kind heeft zoveel zin dat hij zelfs knuffels van dikkiedik mee neemt 🤔

Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Maar dat hoeft toch verder niemand te weten??
pi_220597217
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla

Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Mee eens hoor, je kan daar best een beetje in sturen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 08:27:29 #57
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220597380
Sterkte @Henrike
pi_220597381
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?
Ik denk dat ze vooral bezig is met hoe ze zo lang mogelijk jong eruit kan blijven te zien. Triest eigenlijk
pi_220597419
Deliaskinmaster is geen onbekende van het inzetten van haar kinderen, voor content en indirecte reclame voor haar bedrijf, maar haar kind fotograferen met zijn hoofd boven een emmer is toch wel erg sneu.
pi_220597425
Sterkte voor je dochter en jou @Henrike 🫂
pi_220597427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Ik ben het hier zooo mee eens! Net als waarom moet iedereen weten hoeveel knuffels die kinderen hebben en die jongen liever met poppen speelt? Ik denk dat ze niet doorheeft dat ze pest gedrag stimuleert
pi_220597436
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:28 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ze expres zo overdreven deed en dat ze zowaar humor en zelfspot had maar nee, zij is echt delusional :|W
pi_220597445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:36 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster is geen onbekende van het inzetten van haar kinderen, voor content en indirecte reclame voor haar bedrijf, maar haar kind fotograferen met zijn hoofd boven een emmer is toch wel erg sneu.
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.
pi_220597447
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
pi_220597451
quote:
Dank jullie,
Sterkte voor je dochter en jullie!! Zoiets meemaken is heel heftig 🫂
pi_220597473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.
Maar zoals DBM al die kwetsbare de openbaarheid ingooit, zo stom. En ja, pesten is verschrikkelijk stom, maar om ze dan ook nog eens extra munitie te geven..
pi_220597489
@Henrike sterkte, heftig zeg!
Ik zag dat je je post hebt verwijderd, dus heb ff tr's gezet omdat hij wel vaak gequote was.

Valt mij op dat Debbie op de longcovid fb waar ik ook in zit maar van 1 persoon een reactie krijgt.
pi_220597498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Hier ook laat.. hij is nu sinds de zomer vakantie volledig droog 👍 nu ging hij nog niet op kamp of echt zonder ons logeren dus dat scheelt een beetje maar eind dit jaar gaat hij wel op kamp en daarom heeft hij zelf besloten te oefenen zonder luier 👌 en dat gaat super nu!
Nooit behoefte gehad om dit online verder te delen (dat hij herkenbaar zou zijn)
Wel uitgelegd dat het tijd word en dat hij eind schooljaar op kamp gaat en anderen de luier dan misschien raar zouden vinden.
pi_220597505
Vriendje van DBM wordt buiten gesloten...tsja, die hadden we wel zien aankomen hoor...uiteraard ben ik ook tegen pesten, dat is vreselijk, maar zij vraagt er toch bijna om! Hoe? Door werkelijk alle privacy gevoelige info van die kids op social media te delen, poppen en knuffels voor die jongen te kopen, hem kleden in te kinderlijke kleding...dan vráág je er ook om!
pi_220597507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Haha, ja, het zit allemaal in hetzelfde straatje 🤪. Maar ik heb dat ook met sterrenkaatje en kaatjepuk. Weet nooit wie nou de barnevelder is.
Ja daar heb ik het ook mee ja! Volgens mij beide toch? Of ben ik gek. 😂
pi_220597510
@Henrike
Sterkte voor jullie en jullie dochter. Lijkt me heel akelig om mee te maken. 🫂
pi_220597519
Pffffff Sanneke.... och och och... doe jezelf (en het kind) een plezier en hou het bij 1 kind... echt 🤦‍♂️ 3 korte onsamenhangende filmpjes en ik kan een boek schrijven als reactie...

Maar in het kort:
Ruim je rotzooi op! En je hoeft niet iedere beweging van je kind te controleren!!!
Net als gisteren in de zandbak... ga zitten en laat hem spelen... ga er niet naast staan of gillen wat hij moet doen... de wereld is groot! Laat ze ontdekken
pi_220597521
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.
Delia haar moeder is Nederlands en blond, haar vader Turks. Maar sterke Hollandse genen blijkbaar.
pi_220597529
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 08:58 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.
Maar zoals DBM al die kwetsbare de openbaarheid ingooit, zo stom. En ja, pesten is verschrikkelijk stom, maar om ze dan ook nog eens extra munitie te geven..
Toen hij voor het eerst bij de scouting kwam zei de leiding, we zitten in de opgave periode voor zomerkamp daar moeten jullie maar even over nadenken. Mijn eerste gedachte was, nou daar wachten we nog maar even mee (vooral vanwege de luiers natuurlijk) maar mijn zoon direct nee hoor ik ga mee. Toen dacht ik als hij het vertrouwen heeft om mee te gaan dan moet hij gewoon mee. Ik heb stiekem gehuild toen hij wegging (en ook van de geur toen hij thuiskwam 😜) maar bij het volgende kamp stond hij vooral om mee te gaan.

Nu is hij 19 en gaat hij zelf als leiding mee met de jongste groep.
pi_220597549
Jet in haar Heineken shirt 😂
pi_220597550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier ook laat.. hij is nu sinds de zomer vakantie volledig droog 👍 nu ging hij nog niet op kamp of echt zonder ons logeren dus dat scheelt een beetje maar eind dit jaar gaat hij wel op kamp en daarom heeft hij zelf besloten te oefenen zonder luier 👌 en dat gaat super nu!
Nooit behoefte gehad om dit online verder te delen (dat hij herkenbaar zou zijn)
Wel uitgelegd dat het tijd word en dat hij eind schooljaar op kamp gaat en anderen de luier dan misschien raar zouden vinden.
Mijn zoon had later speciale boxers aan zodat het net leek alsof hij een gewone boxer aanhad, maar gelukkig nooit problemen gehad. Later hebben we ook pilletjes gekregen zodat hij in de nacht niet hoefde te plassen en later is het met zware medicatie overdag ook goed gekomen.
pi_220597552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:53 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En dat is precies het probleem bij DBM, zo'n bericht neemt zij dan echt serieus voor WAAR aan...
Ook bij zo’n ’dit betekent je naam’ met dan louter positieve en sterke eigenschappen.

Dat het puur een berichtje is waarvan de ‘maker’ hoopt dat het maar vooral veel verspreid wordt, heeft ze dan niet door.
pi_220597567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Toen hij voor het eerst bij de scouting kwam zei de leiding, we zitten in de opgave periode voor zomerkamp daar moeten jullie maar even over nadenken. Mijn eerste gedachte was, nou daar wachten we nog maar even mee (vooral vanwege de luiers natuurlijk) maar mijn zoon direct nee hoor ik ga mee. Toen dacht ik als hij het vertrouwen heeft om mee te gaan dan moet hij gewoon mee. Ik heb stiekem gehuild toen hij wegging (en ook van de geur toen hij thuiskwam 😜) maar bij het volgende kamp stond hij vooral om mee te gaan.

Nu is hij 19 en gaat hij zelf als leiding mee met de jongste groep.
Hier kreeg hij medicatie die bedplassen tegengaat en als bijwerking wat obstipatie kan geven. Voor hem een soort van geluk bij ongeluk want hij heeft met name met zijn ontlasting problemen gehad. Of eigenlijk mentaal, maar dat uitte zich daarin.
Ook heel fijn om te lezen dat hij bij lange na niet de enige is! Nu maar weer ontopic 😅.
pi_220597614
En DBM haar zoon... het verbaast mij niet.

Het kan misschien een gevoelig kindje van zichzelf zijn, dat geloof ik. Maar indirect zorgt zij ervoor dat hij gepest wordt. Vaak afwezig, zijn moeder dat het kinderlijke in hem naar boven haalt en hem zo veel mogelijk in een bepaald hokje lijkt te willen stoppen...

Prima dat je dat je kind thuis laat doen en alle begrip. Maar probeer een jongen juist in deze tijd wat harder te maken, want deze wereld is niet gemaakt hoe zij haar kinderen letterlijk maakt.
Kijk eens met hem naar stoere dingen, ik zie haar nooit met hem naar bijvoorbeeld tractors/auto's kijken maar altijd met knuffeltjes en meisjesdingen. Tja... als hij het niet eens aangeboden krijgt, hoe weet ze dan dat hij dit niet leuk vind?

Ik kreeg als kind zijnde zowel auto's en actionmen's als barbies en baby born. Ik vond beide leuk, echt. Ik had auto's die ik op afstand kon besturen want dat vond ik geweldig. Maar ik had ook mooie barbies waar ik uren mee kon spelen.

Kan prima naast elkaar bestaan maar ik heb zelf een beetje het rare gevoel bij DBM dat zij hem alleen de troetelbeertjes e.d. laat zien om hem klein te houden en dat vind ik eigenlijk ontzettend verdrietig.
Laat hem dit zelf ontdekken ipv voor hem in te vullen Kim, koop een stoere jongenskleding voor hem, ik denk niet eens dat ze überhaupt aan haar zoon zelf vraagt wat hij wilt. Maar gewoon voor hem koopt omdat zij dit leuk en schattig vind...

En laat hem eens niet voor elke scheet die hem dwars zit, naar huis gaan...
pi_220597623
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Delia haar moeder is Nederlands en blond, haar vader Turks. Maar sterke Hollandse genen blijkbaar.
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
pi_220597684
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:21 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn zoon had later speciale boxers aan zodat het net leek alsof hij een gewone boxer aanhad, maar gelukkig nooit problemen gehad. Later hebben we ook pilletjes gekregen zodat hij in de nacht niet hoefde te plassen en later is het met zware medicatie overdag ook goed gekomen.
Bij ons was het echt gewoon een "hij zag het nut er niet van in" schijnt vaker bij hb kinderen voor te komen.. niets medisch dus, gewoon een hij had er nog geen zin in 🤷
Maar dat vertel ik allemaal niet op insta met naam en rugnummer erbij
pi_220597715
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
pi_220597720
En anders moet Sanneke weer een box aanschaffen en hen daar inzetten. Opgelost👍
pi_220597722
En DBM je kan ook eerder opstaan om te onbijten dat je wel bij je kinderen kan kijken!

Maar aandacht
pi_220597730
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
En DBM haar zoon... het verbaast mij niet.

Het kan misschien een gevoelig kindje van zichzelf zijn, dat geloof ik. Maar indirect zorgt zij ervoor dat hij gepest wordt. Vaak afwezig, zijn moeder dat het kinderlijke in hem naar boven haalt en hem zo veel mogelijk in een bepaald hokje lijkt te willen stoppen...

Prima dat je dat je kind thuis laat doen en alle begrip. Maar probeer een jongen juist in deze tijd wat harder te maken, want deze wereld is niet gemaakt hoe zij haar kinderen letterlijk maakt.
Kijk eens met hem naar stoere dingen, ik zie haar nooit met hem naar bijvoorbeeld tractors/auto's kijken maar altijd met knuffeltjes en meisjesdingen. Tja... als hij het niet eens aangeboden krijgt, hoe weet ze dan dat hij dit niet leuk vind?

Ik kreeg als kind zijnde zowel auto's en actionmen's als barbies en baby born. Ik vond beide leuk, echt. Ik had auto's die ik op afstand kon besturen want dat vond ik geweldig. Maar ik had ook mooie barbies waar ik uren mee kon spelen.

Kan prima naast elkaar bestaan maar ik heb zelf een beetje het rare gevoel bij DBM dat zij hem alleen de troetelbeertjes e.d. laat zien om hem klein te houden en dat vind ik eigenlijk ontzettend verdrietig.
Laat hem dit zelf ontdekken ipv voor hem in te vullen Kim, koop een stoere jongenskleding voor hem, ik denk niet eens dat ze überhaupt aan haar zoon zelf vraagt wat hij wilt. Maar gewoon voor hem koopt omdat zij dit leuk en schattig vind...

En laat hem eens niet voor elke scheet die hem dwars zit, naar huis gaan...
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:48:52 #86
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220597737
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
pi_220597741
Ik zit met hartkloppingen naar Sanneke te kijken; ze zou wel, heel hard schreeuwend, in de camera willen kruipen. Moederschap, vooral de eerste keer, leert ieder op z'n eigen manier, maar ik denk persoonlijk dat ze de box té vroeg heeft weggehaald (waardoor ze wat meer ruimte zou hebben om iets te doen), dat hij teveel speelgoed/boekjes/prullaria heeft (wat hoe dan ook chaotisch is) en dat ie veels te weinig interactie heeft met, niet alleen andere kindjes en z'n moeder, maar gewoon überhaupt met de algemene buitenwereld om zich heen. Daarnaast is Sanneke 24/7 al te druk met (mentaal) zichzelf, dus ik wens haar veel sterkte de komende jaren want op een dag gaat ie praten en lopen.
pi_220597744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Of je zorgt echt dat je je rotzooi opruimt en leert dat hij niet overal aan mag zitten.. 🤷 ik vraag me echt regelmatig af of ik te streng was of mijn kinderen te makkelijk als ik bedenk dat ik al deze drama niet had... ik kon gewoon naar de wc zonder kind 🤷
pi_220597765
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @:huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @:dievanhiernaast @:die_van_verderop
ZombieQueen en Rimboequeen 🫠.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 17-04-2026 10:03:11 ]
pi_220597775
Echt geen gezonde situatie bij Sanneke.
Ze zegt dat ze geen 5 min iets kan doen omdat M dan de tent afbreekt.

Eigelijk zegt ze dus dat ze niks doet de hele dag en dat rechtvaardigd ze door te zeggen dat ze hem geen 5 min alleen kan laten.

Ze moet lachen en zegt oh ik word aangevallen met een mes. Ipv te zeggen nee, dat doet mama pijn.

Ze zouden echt hulp/begeleiding moeten krijgen en zeker geen tweede kind!
pi_220597792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Wellicht teveel huilen die hem dwars/hoog zitten 🥴. Ik volg ze niet aandachtig, maar toch heb ik bij Lotte het gevoel dat het de laatste tijd wat wiebelig met haar gaat en dat hij de bui voelt hangen, dat ie wellicht in de ijskast wordt gezet omdat zij meer tijd nodig heeft voor zichzelf.
pi_220597797
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar dit is wel weer een mooi excuus om niks te doen. Precies wat ze graag wil. Hoe ze ook doet alsof haar kind uitzonderlijk is en het echt een jongensding is. Nee Sanneke, het is gewoon een kind dat aan het ontdekken is. Is heel normaal, zowel voor jongetjes als meisjes. Je kan gewoon iets in huis doen.
Doe hem maar gauw weer in de wandelwagen, lekker winkelen.

Man, man, man… kijken hoe Sanneke leeft en met haar kind omgaat is echt kijken als naar een ongeluk waarvan je weet dat de afloop niet goed zal zijn.
pi_220597811
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar dit is wel weer een mooi excuus om niks te doen. Precies wat ze graag wil. Hoe ze ook doet alsof haar kind uitzonderlijk is en het echt een jongensding is. Nee Sanneke, het is gewoon een kind dat aan het ontdekken is. Is heel normaal, zowel voor jongetjes als meisjes. Je kan gewoon iets in huis doen.
Doe hem maar gauw weer in de wandelwagen, lekker winkelen.

Man, man, man… kijken hoe Sanneke leeft en met haar kind omgaat is echt kijken als naar een ongeluk waarvan je weet dat de afloop niet goed zal zijn.
Misschien kan ze de Zhoufamily gaan volgen, de jongste daar is zo’n beetje dezelfde leeftijd als M?
Kan ze inspiratie opdoen.
pi_220597819
Kan Sanneke ook stoppen met als ze een verhaal aan het vertellen is ineens uit het niets beginnen te schreeuwen? Echt heel irritant als je stories kijkt met oortjes in en sowieso een vreemd trekje.
pi_220597828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon wordt buitengesloten. Dat gebeurt dus nu al.. waarom blijft ze dan alle kwetsbare dingen over hem delen? Ik wil die vrouw wel door elkaar schudden. Zij MAAKT haar kinderen kwetsbaar.
pi_220597844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of je zorgt echt dat je je rotzooi opruimt en leert dat hij niet overal aan mag zitten.. 🤷 ik vraag me echt regelmatig af of ik te streng was of mijn kinderen te makkelijk als ik bedenk dat ik al deze drama niet had... ik kon gewoon naar de wc zonder kind 🤷
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!

Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes

Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
pi_220597855
S: ‘en dan zie ik zo’n TikTok filmpje en dan denk ik JA HOOR MEID!
Maar ik wil niet zeggen dat ze liegt hoor’

🙄
pi_220597860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
S: ‘en dan zie ik zo’n TikTok filmpje en dan denk ik JA HOOR MEID!
Maar ik wil niet zeggen dat ze liegt hoor’

🙄
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
pi_220597874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Dit! Die leeft in haar eigen droom
pi_220597921
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Ja eens. Maar ik denk echt dat zij hem allemaal die spullen geeft en hem daardoor klein houd in plaats van te vragen wat hij wilt. Ik vind dat best idioot.
pi_220597933
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou dit he? In een kinderopvang staat er ook niet 1 leidster op 1 kind? 🫣 Die hebben meerdere kinderen onder hun hoede en zijn vaak bezig met meerdere dingen en meerdere kinderen tegelijk.

Maar Sanneke heeft haar handen vol aan 1 kind... ik vind dat echt bizar.
pi_220597943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!

Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes

Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
Ja dat! Wij hebben echt een extreem grote boekenkast met HEEEL VEEEL boeken en de kinderen hadden in hun peuter/kleuter tijd 1 plank die ze vrij konden gebruiken... waren stevige boekjes die ze eruit mochten trekken en lezen... de rest bleven ze gewoon echt vanaf 🤷 (ook de "betere kinderboeken " )
Mensen waren daar altijd verbaasd over.. ook dat ze niet aan audio enzo zaten 🤷 gewoon nee zeggen helpt echt! En maak er geen grap van... "hahaha dat mag toch niet hahaha" vertaald een kind naar "als ik dit doe word mama blij"
pi_220597948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier in de wijk zijn de 7/8/9 jarigen aan het vissen/fietsen/ gewoon buiten spelen en door de hele wijk en dat allemaal zonder een blije mama in hun nek.
Ze behandelt hem alsof hij 3 of 4 is.
Ik zie hem nooit zelfstandig buiten spelen.
Laatst had ze een story dat ze vanaf half 4 op de tablet mogen tot etenstijd. Lekker veel rust voor de blije mama. Want ze komt om half 3 ongeveer thuis van school en een uur later zitten ze al op de tablet.
Daarna etenstijd en is haar man thuis.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220597951
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
pi_220597981
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!

En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
pi_220598017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Zeker die kinderen zijn er natuurlijk ook.
Alleen Mijan lijkt me eigenlijk een vrij rustig en makkelijk mannetje? Ze zou het op zijn minst eens kunnen proberen, dat opvoeden 😉
pi_220598029
quote:
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
pi_220598036
Ik lees het nu pas. Maar knuffel voor jou @henrike. Sterkte ook voor je dochter
pi_220598059
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, want ik kijk niet bij haar. Maar naar de wc gaan was bij mijn jongste echt geen optie op die leeftijd. Bij de oudste kinderen overigens ook niet, want die bleven alleen van dingen af als ik er bij was (wat ook vrij normaal is).
pi_220598062
quote:
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
pi_220598063
@Henrike ik lees het nu pas, jeetje wat een heftige ervaring. Heel veel sterkte voor jullie en je dochter!
pi_220598064
@Henrike: heftig voor je dochter en jullie als ouders zullen ook flink geschrokken zijn! 🫂
pi_220598067
@Henrike, ik moest ook even teruglezen. Wat heftig voor jullie. Sterkte🫂
pi_220598077
quote:
Ik heb ook zo'n kind. Kan je 100x tegen zeggen dat ie iets niet moet doen en nog gebeurd het.
Sommige kinderen zijn nou eenmaal 'makkelijker' dan anderen.

Het verschil zit er vooral in dat wij ons best nog wel doen, dat idee heb ik bij Sanneke niet.
pi_220598088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:20 schreef Missinglink24 het volgende:
Jet in haar Heineken shirt 😂
Geweldig!
pi_220598102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
Als ze nu al zo zeikt, hoe moet dat dan als Mijan gaat lopen 🤦♀
pi_220598107
quote:
Dat komt omdat er een keutel/huil vast zit
pi_220598117
quote:
Maar je zegt dat je niet bij Sanneke kijkt... je ziet dus ook niet hoe ze hem corrigeert.. ze moet om alles lachen en zegt dat iets niet mag alsof het leuk is wat hij doet..
Niet dat ik een kind vergelijk met een hond maar wij hadden vroeger een buurman die zijn hond voor rotte vis uitschold met een hele blije toon.. en beestje was dan helemaal blij en happy en enthousiast 🤷 het is de toon die de boodschap brengt. Dus je kunt 100x mag niet zeggen. Als je het een feestje maakt snapt hij het na 100x nog niet!
Tuurlijk heb je kinderen waarbij duidelijk en consequent ook niet werkt.
Maar mijan krijgt dit niet mijan krijgt "hahaha ow gekkie hahaha mag toch niet hahaha"
pi_220598126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Precies. En ik denk ook niet dat M sowieso een vaak te corrigeren stout manneke is; hij is ook nog geen anderhalf en Sanneke begeleidt hem op geen enkele manier behalve stompzinnig lachen. Dus M lijkt mij niet de oorzaak van Sanneke's geklaag, net zo min dat de kinderen van DBM gebruik zouden maken van hun symptomen en diagnoses, om maar niet naar school te hoeven of hun bord leeg te eten.
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:02:55 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220598134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!

Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
pi_220598143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:

Ze ziet er sws heel slecht uit, ik schrok ervan. Oud, moe.....
Vera is duidelijk geen talent, want deze make-up doet niets voor haar, het maakt haar eerder vermoeider. Zonde!
pi_220598158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:11:47 #123
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220598204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:05 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
Bij de uiteindelijke beelden die gepubliceerd worden maken ze haar gebit altijd stukken witter dan ze werkelijk zijn.
pi_220598214
Wat mij trouwens van de week opviel, was dat het bordje "seksvlogger" er niet meer is waar AM haar sleutels ophangt. Wellicht heb ik het verkeerd gezien, maar ze toont dat graag regelmatig en ik zag het niet meer.
pi_220598251
Wel typisch dat AM zelfs de theedoeken strijkt maar haar pak voor de fotoshoot niet gestreken is.

En wat een geneuzel van Sanneke. Ik kijk n.a.v. de commentaren weleens haar stories maar wat een gezeur om niks. Hele volksstammen hebben eerst een dreumes gehad die overal op lijken te klimmen en alles in hun mond steken. En nee die zijn niet te corrigeren want ze zijn nog te jong. Vermoeiende gedachtengang heeft zij.
pi_220598318
Ik heb ook 1 heel moeilijk te corrigeren, temperamentvol en impulsief kind (adhd) en als ik dan naar M kijk denk ik; meid, tel je zegeningen. Hij loopt nog niet eens. Waar klaagt zij in vredesnaam over?!
Maar zoals met alles kan zij heel moeilijk in oplossingen denken, dus het is niet M die lastig is maar het is een onvermogen van Sanneke zelf.
pi_220598334
Mijn zoontje is 2 weken ouder dan M en die doet ook werkelijk alles wat niet mag. Maar ik corrigeer hem wel gewoon. Dat kan op deze leeftijd ook gewoon al.

En DBM, als Flapje meer dagen afwezig is dan aanwezig, dan snap ik wel dat ie beetje buiten gesloten word en er niet meer bij hoort. Jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
pi_220598360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
pi_220598661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Of te druk met scrollen.
pi_220598695
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.
pi_220598801
Fijn dat kleding passen en kopen, met een dreumes erbij, wel lukt bij Sanneke!
Maar dan zit ie natuurlijk vast in z’n wandelwagen.
pi_220598803
quote:
Dank jullie,
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
pi_220598874
AM: wat ziet ze er mooi glowy uit. En dan de merken opnoemen die gebruikt zijn. Die kunnen we dus skippen want ik zie iemand met een te dikke laag die allesbehalve glowy is. Zo zonde! Vol in de make up proberen te doen alsof je straalt terwijl je grumpy bent, helpt daar ook niet bij natuurlijk.
pi_220598880
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
pi_220598887
Am die alles dwangmatig klaarlegt, een hele koffer meeneemt, iedere dag druk is met de was, heeft het pak waarmee ze op foto gaat niet gestreken. Hoe serieus kan je die vrouw nog nemen?
pi_220598906
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.

Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.

Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
pi_220598920
Hier was de oudste ook braver dan de jongste… als ik me omdraaide klom hij in de open kast… ik kon echt niks doen. Toen met vloerbox kon ik tenminste wat dingen doen haha… tot dat hij erover heen klom
pi_220598925
Sanneke heeft zelf niet door hoe incapabel ze is. Een kind corrigeren terwijl je zo loopt te hinniken, heeft nog nooit gewerkt. En Mijan in z’n eentje op een veilige manier de wereld laten ontdekken, zit er zo te zien ook niet in. Wat een klucht
pi_220598936
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
pi_220599128
Zo te zien weer allemaal dezelfde meuk in de nieuwe box 🙄 Dit keer met event, laat me raden.. Bij de vreemde vogel. De ene box is er amper doorheen en de volgende wordt alweer bijna gelanceerd. Toevallig dat ze nu ineens weer met haar zuurdesem aan de slag is nu de workshop voor de deur staat 🤡 Daarna zal ook deze "hobby" doodbloeden.
pi_220599136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
pi_220599170
Als ik Am was zou ik me haar tot net over me schouder knippen! Staat haar denk ik veel leuker dan dit lange stro

Ik vind Vera ook een slechte make-up artiest
pi_220599172
Sanneke is afgevallen en voelt zich beter, dat wordt een vrolijk bericht zou je denken!
Maar het is toch weer 1 grote klaagzang dat broeken niet goed zitten en dat bij BN'ers iedereen het knap vindt dat ze zijn afgevallen en bij haar niet. Ik vind het echt fascinerend hoe die vrouw denkt.
pi_220599182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Is de 'glow' in the room with us? 😂

Wat er al gezegd werd; haar tanden en haar gezicht hebben dezelfde kleur.
Vera is overtuigd van haar eigen kunnen, dat is fijn, dan is er iig nog iemand overtuigd. Ik zou haar echt nooit mijn make up laten doen, dan doe ik t liever zelf en ik heb er echt 0 verstand van
pi_220599188
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
pi_220599214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.
pi_220599232
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
pi_220599274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de story

Dan moet ze haar verhaal weer doen, en die schrijft misschien niet alles voor waar ze om vraagt

Die vrouw is ziek, nu gaat het met een van de kinderen niet zo goed.. pfff
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:52:52 #149
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220599280
Sterkte voor jullie @Henrike
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:57:25 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599295
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
pi_220599316
Het was mij ook niet opgevallen dat S was afgevallen. Waarschijnlijk omdat ze zichzelf vrijwel altijd zittend filmt.
Maar fijn dat ze nu een spijkerbroek heeft gevonden, en ook nog met korting.

En dat BN’ers meer reacties krijgen als ze hetzelfde zijn afgevallen als zij, dat is toch logisch?
Veel meer volgers, veel meer actieve volgers waarschijnlijk. En als zij 5 kilo afvalt valt het minder op dan iemand die, ik noem maar wat, 60 kilo weegt en 5 kilo afvalt.

Ik hoop voor haar dat ze haar gezondere voedingspatroon volhoudt en meer gaat bewegen, omdat ze zich daar beter bij voelt.
pi_220599329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
pi_220599333
Wat fijn dat Sanneke zo veel is afgevallen en dat ze zich beter voelt. De laatste weken doet ze ook wat meer aan haar uiterlijk. Die verhuizing doet haar goed. Haar portemonnee wat minder.
pi_220599360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
pi_220599362
Debbie moet ook weer even laten zien dat ze bloed gaat prikken
pi_220599390
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
pi_220599391
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
pi_220599420
quote:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
pi_220599440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:22:01 #160
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220599477
quote:

[..]
Ik denk dat ze nogal berucht is daar en dus een speciale behandeling krijgt....als het al de waarheid is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 17-04-2026 15:27:04 ]
pi_220599491
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
pi_220599496
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
pi_220599504
Wij hebben een behoorlijk intensief ziekenhuis traject gehad, en toen de arts wist dat ze weg zou gaan heeft ze ons wel gebeld of we telefonisch afscheid zouden nemen of nog voor haar vertrek een afspraak zouden plannen. Maar in het geval van DBM kan ik me dat minder goed voorstellen. Ze vindt het allemaal maar interessant. Nou stom mens, ik zou er heel veel voor over hebben gehad als wij niet dit soort contacten met artsen hadden.
pi_220599507
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
pi_220599552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:24 schreef Keesie123 het volgende:
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
Ze reed waarschijnlijk ergens doorheen zegt ze zelf. Dat kan iedereen een lekke band opleveren lijkt me.
pi_220599592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen

Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
pi_220599662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:23 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
Ik ben wel een keer persoonlijk gebeld door de arts en uiteindelijk in overleg met haar meegegaan naar haar nieuwe werkplek. Maar dat was echt na een traject wat al jaren duurde en we hadden op den duur om de week contact. Geen idee of het gebruikelijk is in sommige ziekenhuizen om persoonlijk te bellen? Maar een brief lijkt me eigenlijk gebruikelijker inderdaad
pi_220599723
quote:
Er stond wel een kroontje op het bovendeel, waarschijnlijk vond ze dat genoeg.
pi_220599895
AM: het moet ook allemaal niet teveel moeite kosten. Deze week pas iets voor Jet in de kringloop gekocht. Dat de drukke mama maar iets gefixt had voor die twee jongsten. Die promoten tenslotte al die zooi van haar.
pi_220599904
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
pi_220599913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
pi_220599928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Harper het volgende:
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
Ja, mee eens. Een stuk korter of met laagjes zou nog mooier zijn. Die teletubbie-antenne heb ik nooit begrepen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:10:09 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
Bij ons niet. Omdat er een half jaar tussen zit. Maar het bellen geloof ik ook niet.
pi_220599953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:17 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
Dat valt mij ook altijd op. Bij meer fluflu's.
Je ziet ze ook nooit met vrienden/vriendinnen.
Als sommige samen zijn is het gesponsord mer meer fluflu's.
Leeg en eenzaam
pi_220599977
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
pi_220599997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:14 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
pi_220600031
quote:
Barbie die haar adem in moet houden, verschrikkelijk toch 😀
pi_220600034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:17 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
pi_220600043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
pi_220600092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
Sanneke is daar een schoolvoorbeeld van.
pi_220600144
quote:
Lot wilde geen oranje. Dat zag je in de kringloop vd week. Waarom vroeg ze, dat wil ik niet. Ze wilde wel wit, zwart of bruin. Echt een kind van haar moeder. Nooit eens een opvallend kleurtje
pi_220600225
Goed dat Sanne is afgevallen. Was me niet opgevallen.

Ik herken het trouwens wel dat je niet veel gedaan kreeg met kind. Maar ik had echt een hooligan. Met 7 maanden de trap op, met nog net geen 1 jaar schoof die een doos voor de deur om daarop te klimmen om de deur open te maken, etc.

Maar je gaat ook wel op sommige dingen je inrichting aanpassen. Deuren en kasten moest hij uitblijven, dat gebeurde ook wel uiteindelijk. Maar gevaarlijke of breekbare dingen niet binnen kinderhandbereik.

En anders een grondbox. Denken in oplossingen. We hadden zelf de box best lang staan.

Traphekje hebben we nooit gehad, want die maakte die zo open bij open en oma. 😂 Dus vooral leren hoe je wel veilig de trap af komt.

Wat ik erbij wil zeggen dat ze in oplossingen moet denken, maar op een of andere manier krijgt ze dat niet voor elkaar. Maar dan snap ik ook waarom Dion zoveel moet doen thuis. Want overdag kan niks

En nu weer dat zij het zwaar vindt dat Dion 5 dagen werkt. 😶

Snap het wel he, wereld is denk ik echt klein als thuisblijfmoeder als je niet veel actie onderneemt. Maar misschien kan Dion 4 dagen gaan werken en zij 2😂
pi_220600250
quote:
Ze doet alsof alle afspraken weg zijn... kan me dat niet voorstellen
Zo van ok u bent chronisch ziek maar deze arts gaat weg dus je zoekt het maar uit!
Denk eerder dat ze bang is door de mand te vallen bij een nieuw gezicht dus dan maar een andere bekende
pi_220600297
Sanneje leeft echt in andere dimensie.

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220600307
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
pi_220600310
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
pi_220600316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Zij lekker 2 dagen gaan werken kan ze ernaast influencen komt ze misschien toch aan het salaris van 24 uur werken😂😂
Kan kind naar de opvang en krijgt ze toeslag. Zal hem goed doen
pi_220600327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
pi_220600334
De vraag van Sanneke was eigelijk hebben jullie meerdere dagen per week samen vrij, dus buiten het weekend om.

Als je allebei werkt, dan verdeel je juist meestal de dagen zodat je minder opvang nodig hebt. Dan ga je niet doordeweeks allebei dezelfde dag vrij nemen.

Maar zij zit de hele dag thuis en wil nog een extra dag extra ondersteuning van Dion.
pi_220600344
Nee ik zie het ook niet gebeuren dat ze de trap gaat verven terwijl ze het wel suggereert!
pi_220600379
Dion een extra dag vrij omdat thuis met je kind zijn te veel is 🤔 echt? Hoe bedenk je het?? En bedenk nog eens of je echt een 2e wil
pi_220600461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
Ze lijkt wel een zuurstok
pi_220600470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
pi_220600515
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
pi_220600529
Rationele logica ontbreekt volledig bij Sanneke.
pi_220600535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:

Haahahahahahahahaha 🤣 idem!
pi_220600610
Dbm kan het niet aan om weer een nieuw gezicht, alles te moeten vertellen over haar kinderen.

Ten eerste is er gewoon een dossier en een overdracht. Ten tweede heeft ze er geen moeite mee om te pas en te onpas naar de hap te gaan, daar heb je ook je eigen arts niet en ten derde gaat het volgens mij niet om haar maar om de kinderen.
pi_220600631
Ik vond de hele week voor kleine kinderen zorgen absoluut veel vermoeiender dan werken. Alleen Sanneke maakt de denkfout dat de enige oplossing is: samen vrij zijn.
Zelf gaan werken is echt onbespreekbaar kennelijk.

Trouwens; 2 kleine kinderen is ook veeeeeel harder werken dan 1.
pi_220600641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
pi_220600644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
pi_220600653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.
Dat is ook veel werk!
pi_220600682
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.
Dat is ook veel werk!
De verf hebben ze al. Maar ze weet niet meer welke kleur.
pi_220600687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
Die tweede komt er gewoon hoor, Dion heeft net zoveel in te brengen als Roy.
Maar als ik aanschouw hoe zij die zwangerschap/bevalling/kraamweek en dreumestijd heeft ervaren dan hoop ik echt dat ze verstandiger zijn. Ze kan het helemaal niet aan. Ze wil dat Dion nog een extra dag vrij neemt omdat ze totaal afhankelijk is van hem. Ze functioneert niet zonder hem en dan kan ik begrijpen dat zo'n week thuis heel zwaar voelt. Ze wacht in feite tot de tijd voorbij gaat en het weekend is. De leegte die ze daardoor voelt vult ze met shoppen. Ik vind het een trieste situatie voor hen alledrie, want het moet voor Dion ook benauwend zijn. Bizar dat ze dan ook nog verwacht dat hij minder gaat werken. Als ik dat alleen al lees krijg ik het plaatsvervangend Spaans benauwd. Zij heeft geen oplossend vermogen, maar legt alles bij de ander. En daar moet ze dringend hulp voor zoeken, want ze heeft de verantwoordelijkheid over een kind.
pi_220600766
Sofie ziet er wel goed uit na al het uiteten en drinken
pi_220600816
quote:
Ze staat er wel weer mee in de belangstelling. Maar anders dan zij zou willen vrees ik.
pi_220600835
Hahha, goed pak van Sofie als worstenbroodje voor een worstenbroodjeswedstrijd!
pi_220600840
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:

Sanneke denkt altijd over scenario’s na die zooo niet van toepassing zijn op hun.
Overgrote deel als ouder werkt misschien niet 5 dagen, maar dan is de ander ouder ook deels aan het werk.

Je hoort haar ook nu nooit meer echt over geld tekort, of anderen dingen behalve uitjes schooien. Gaat allemaal helemaal prima daar!
pi_220600878
Spuit elf

[ Bericht 98% gewijzigd door Miepje77 op 17-04-2026 18:28:31 ]
pi_220600901
AM zegt dat haar pak te groot is. Die vrouw en kleding |:(
Een maat kleiner had ze echt niet moeten hebben.
pi_220600997
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zegt dat haar pak te groot is. Die vrouw en kleding |:(
Een maat kleiner had ze echt niet moeten hebben.
Volgens mij bedoelt ze dat hij lang is. Omdat de meeste ‘pakken’ te kort zijn en deze goed is.

Maar dat is dus niet ‘te groot’
pi_220601001
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje met
M. Dat merk je gewoon.
pi_220601056
Zoals veel van ons al maanden zeggen, zit de oplossing in Sanneke zelf. Niet in anderen en niet in allerlei randzaken. Zoek goede hulp, iemand waar het mee klikt en zet je beperkende gedachten (dit gaat toch nooit werken) opzij!
Graag verwijderen
pi_220601252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:36 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje met
M.
Dat merk je gewoon.
Ja, ze wil lekker dingen doen die ze zelf leuk vindt zoals shoppen en lunchen.
pi_220601273
Ik heb ook echt wel eens dagen gehad toen de kinderen zo klein waren dat ik me zo ongeveer hersendood voelde en de muren op me af kwamen (ik werkte bij de oudste wel nog 3 dagen gelukkig bij de jongste 2 helaas niet door ziekte), maar het is nog nooit in me opgekomen om dat bij mijn man neer te leggen en te vragen of hij een dag minder wil werken. Koekoek.
pi_220601285
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
Een goeie jankbui kan best ff helpend zijn vind ik haha, maar dat duurt niet de hele dag. Ik zou ook niet weten hoe, aangezien ik dagelijks mijn kinderen thuis heb.
Kan de huil wel hoog zitten ofzoiets, maar ik zal toch voor mijn kinderen en honden moeten zorgen 😅
pi_220601291
Maar wat verwacht Sanneke? Dat mensen aan haar gezien hadden dat ze was afgevallen? Niet onaardig bedoelt, maar op zo'n gewicht zie je dat gewoon helaas niet zo snel. Maar wel goed dat ze is afgevallen.

Ik verwacht alleen niet dat dit door haar gezonde eetpatroon komt, maar puur omdat ze nu dagelijks naar alles wandelt. Alsnog natuurlijk goed, maar hoop dat ze uiteindelijk ooit minder ongezonde troep naar binnen zal gaan werken. Dat zou pas echt helpen.

En jeetje... dat gezeur over die werkdagen.

Gelukkig krijgt ze enigsinds een reality check door de comments.

Die zitten echt binnen nu en een jaar samen in de bijstand/uitkering mark my words.
pi_220601378
Dbm vandaag op insta: ik kreeg hier bizar veel stress van! Dezelfde mutti op threads: Ik ervaar niet zoveel stress als ik eerlijk ben. 🙃🫠🤯
pi_220601388
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar wat verwacht Sanneke? Dat mensen aan haar gezien hadden dat ze was afgevallen? Niet onaardig bedoelt, maar op zo'n gewicht zie je dat gewoon helaas niet zo snel. Maar wel goed dat ze is afgevallen.

Ik verwacht alleen niet dat dit door haar gezonde eetpatroon komt, maar puur omdat ze nu dagelijks naar alles wandelt. Alsnog natuurlijk goed, maar hoop dat ze uiteindelijk ooit minder ongezonde troep naar binnen zal gaan werken. Dat zou pas echt helpen.

En jeetje... dat gezeur over die werkdagen.

Gelukkig krijgt ze enigsinds een reality check door de comments.

Die zitten echt binnen nu en een jaar samen in de bijstand/uitkering mark my words.
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.
Hulpverlening thuis op meerdere gebieden, en die haar intensief gaan begeleiden in het dagelijks leven. Het kan nog weleens heel erg moeilijk gaan worden zodra M naar school gaat, of (hopelijk!) de psz.
pi_220601453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:46 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.
Hulpverlening thuis op meerdere gebieden, en die haar intensief gaan begeleiden in het dagelijks leven. Het kan nog weleens heel erg moeilijk gaan worden zodra M naar school gaat, of (hopelijk!) de psz.
Is dat zo, komt er hulp bij mensen in de bijstand? Volgens mij niet hoor. Sollicitatieplicht misschien maar verder?
pi_220601463
Ik vond de dagen thuis met hele kleintjes ook pittiger dan werkdagen.. Lekker gaan werken Sanneke, doet je goed!

Ik vind het wel herkenbaar dat onze oudste continue mijn aandacht wilde, die kon zichzelf eigenlijk niet vermaken en kon dan heel pittig zijn. En ja, dat betekende dus dat kind soms gruwelijk zat te jengelen, want eten koken/poetsen/de was/etc moest gewoon gebeuren. (Gek genoeg vermaakte ze dan vaak zichzelf, ze wilde vooral mn aandacht als ik ff rustig 1 seconde met m'n koffie ging zitten). Toen ze wat ouder werd liet ik haar mee 'helpen'. Al heb ik het idee dat wat ik van M. zie dat hij echt een hele makke dreumes is, in vergelijking met wat wij hier hebben gehad O-)

Maar alles omver trekken etc? Hij loopt nog niet eens. Zet die spullen gewoon wat hoger, of kind in de box, klaar.
Met die verhuizing dacht ik dat ook al; geef dat manneke een verhuisdoos en laat hem de theedoeken erin en eruit halen terwijl jij een verhuisdoos op het aanrecht/de tafel in pakt. Plezier gegarandeerd, zo ingewikkeld is het toch niet? Ik snap haar gewoon niet zo, geloof ik.
pi_220601583
Als je geen zin hebt in de hele dag afleiden of nee-en, richt je toch de onderste lades zo in dat het geen kwaad kan. Onze baby trekt ook alles uit de kasten, hij doet maar. Lekker ontdekken. En sommige dingen mogen niet dus dan zeg ik dat en leid ik hem naar een andere plek. Maar Sanneke wil gewoon haar plek niet afkomen.

Ik moest vandaag aan haar denken: fietste langs de Koningsspelen van ouder kind en een klasgenootje zag mij en riep; “naam kind, JE MOEDER!!!” 😄.
pi_220601584
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:02 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vond de dagen thuis met hele kleintjes ook pittiger dan werkdagen.. Lekker gaan werken Sanneke, doet je goed!

Ik vind het wel herkenbaar dat onze oudste continue mijn aandacht wilde, die kon zichzelf eigenlijk niet vermaken en kon dan heel pittig zijn. En ja, dat betekende dus dat kind soms gruwelijk zat te jengelen, want eten koken/poetsen/de was/etc moest gewoon gebeuren. (Gek genoeg vermaakte ze dan vaak zichzelf, ze wilde vooral mn aandacht als ik ff rustig 1 seconde met m'n koffie ging zitten). Toen ze wat ouder werd liet ik haar mee 'helpen'. Al heb ik het idee dat wat ik van M. zie dat hij echt een hele makke dreumes is, in vergelijking met wat wij hier hebben gehad O-)

Maar alles omver trekken etc? Hij loopt nog niet eens. Zet die spullen gewoon wat hoger, of kind in de box, klaar.
Met die verhuizing dacht ik dat ook al; geef dat manneke een verhuisdoos en laat hem de theedoeken erin en eruit halen terwijl jij een verhuisdoos op het aanrecht/de tafel in pakt. Plezier gegarandeerd, zo ingewikkeld is het toch niet? Ik snap haar gewoon niet zo, geloof ik.
Sanneke denkt in problemen ipv oplossingen. Zij ziet beren op de weg in een gebied waar beren niet voorkomen.

Ja de dagen met kleine kinderen zijn soms lang (en eindeloos), maar probeer er wat van te maken. Dat hoeft niet naar de efteling te zijn, in de tuin kan met zand en water echt een feest zijn voor kinderen. Vul de leegte niet met spullen maar met een gezellige dag.
pi_220601648
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.

Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
pi_220601685
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:

[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen

Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.
pi_220601706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.

Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
En dat is bij Sanneke nou juist het probleem. Zij wil thuis zijn bij haar kind omdat werken te weinig geld oplevert. Haar hele loon zou dan naar de kinderopvang gaan. Zelden zo’n lulverhaal gehoord trouwens.
Dat werken zoveel meer brengt dan alleen geld wil ze niet zien.

Fijn dat ze nu op het balkon van haar moeder zit. Ze ziet er direct meer ontspannen uit. Het lijkt wel of ze gewoon niet thuis kan/wil zijn.
pi_220601755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.
pi_220601805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:45 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.
pi_220601833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀
pi_220601864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀
Ik ook niet. Ik ben graag alleen. Wij gaan ook elk jaar alleen en dus apart van elkaar op vakantie.
pi_220602023
Nog even over het verven van de trap. Ik geloof zo weinig van wat zij zegt dat ze altijd gaat doen.
Deze meid heeft zo’n ontzettende bewijsdrang, dat alles wat ze doet in haar stories moet.

Bij Sanneke geloof ik dat: als het niet te zien is op insta, dan is het niet gebeurd.
pi_220602030
Die nagels van MCW, ligt dat aan mij of zit de acryl vér over de nagelriemen?
pi_220602037
Was Sofie er helemaal op gekleed om naast Jan te schitteren als hij de prijs in ontvangst zou nemen. Zit hij niet eens in de top 3. Wat een tegenvaller. Dit ligt vast niet aan de broodjes die Jan heeft gebakken. De mystery shopper heeft natuurlijk in de bakkerij broodjes gekocht die door stagiaires gemaakt zijn. Maar de broodjes die Jan gewoonlijk in de bakkerij maakt zien er ook niet uit. Ik denk dat van ellende wel een paar flessen champagne gedronken gaan worden.
pi_220602048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:05 schreef Post-its het volgende:
@:henrike sterkte, heftig zeg!
Ik zag dat je je post hebt verwijderd, dus heb ff tr's gezet omdat hij wel vaak gequote was.

Valt mij op dat Debbie op de longcovid fb waar ik ook in zit maar van 1 persoon een reactie krijgt.
Thanks
pi_220602062
Ik moest gniffelen bij de nieuwste fav van MCW, hot orange stick 😂😂

Maar wat een ongezonde leefstijl heeft zij zeg! Om 00.30u nog een fitness programma afwerken 🙄

En ik kreeg kriebels van die kinderen die stukken entrecote met hun handen aten.
pi_220602069
quote:
Er zit niet alleen een huil vast
pi_220602095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik moest gniffelen bij de nieuwste fav van MCW, hot orange stick 😂😂

Maar wat een ongezonde leefstijl heeft zij zeg! Om 00.30u nog een fitness programma afwerken 🙄

En ik kreeg kriebels van die kinderen die stukken entrecote met hun handen aten.
Maar owhhh wat een kapotte knie heeft ze
pi_220602108
Geen prijs voor de worst van Jan 🤣
pi_220602121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
Klopt maar door ze iets weerbaarder te maken en iets meer klaar te stomen voor de boze wereld kunnen ze wel relativeren. In dit geval, steun zoeken bij vrienden, erover praten en de schouders er weer onder zetten.
Mijn dochter is vandaag uit zichzelf langs haar baantje gegaan om even bij te kletsen.
Ik vind het knap,we zijn er voor haar als ze wil praten maar betuttelen haar niet.
pi_220602196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sofie ziet er wel goed uit na al het uiteten en drinken
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?
Ze eet heel weinig (volgens mij met dank aan Jan, die op tv vertelde dat hij vond dat zijn vrouw een te dikke kont had). En ze vertelde een tijdje geleden dat als ze uit gaan, de hele dag niet eet, zodat ze dan ´s avonds een cocktail kan drinken.
pi_220602198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:
😂
pi_220602204
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.
In de kringloopwinkel? Tja.
Waarschijnlijk was dat anders geweest als ze in bv de Hema hadden gestaan.
pi_220602216
quote:
Die kinderarts heeft zijn buik vol van Dbm die denkt rennen nu het nog kan
pi_220602284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
En aan de zijkanten ook niet mooi afgewerkt
pi_220602311
quote:
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:

[..]

Ik kijk echt vrijwel nooit bij AM, maar toevallig laatst een story gezien waarbij Lot verteld dat ze geen oranje outfit wil, want ze vindt oranje heel lelijk. Volgens mij wilde juist AM wel dat ze iets koos dat oranje was, maar Lot zei dat ze gewoon deze jurk wilde en dat er wel iets koninklijks op stond ofzo
pi_220602363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:
😆 Ik ben een beelddenker
pi_220602398
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
pi_220602403
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:01 schreef Lodelie het volgende:
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.

Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.

Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
Ik moest hier heel hard om lachen, maar inderdaad, heel treffend beschreven.
Dat stukje waarin ze zichzelf filmt en Vera bedankt. Mijn hemel, zo maak je toch niet echt reclame voor die make up klodderaar 😅

Dan Marloes Bovelander, die vrouw laat iedereen echt shinen. Kan Vera maak me mooier ( wat blijkbaar ook weleens mislukt) nog veel van leren.

En dat pak.....
Ik hou wel van dit soort jumpsuits, en als je zo weinig vorm in je lijf hebt als AM is een iets ruimere pasvorm juist wel slim denk ik. Ik vind het haar heel goed staan!

[ Bericht 4% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 17-04-2026 23:10:24 ]
pi_220602482
AM die “een kleine ride out” tegenkwam op de terugweg… als ik naar het tijdstip kijk, vraag ik me af of dit een ride out was of een rouwstoet…
pi_220602551
Als Sanneke voor de tweede gaat heeft Dion weer één jaar lang ouderschapsverlof per week.
Extra dagje samen vrij...
pi_220602666
quote:
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.
pi_220602672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:22 schreef Harper het volgende:

[..]
In de kringloopwinkel? Tja.
Waarschijnlijk was dat anders geweest als ze in bv de Hema hadden gestaan.
Ze wilde geen oranje. Ze wilde wel heel veel andere dingen in de kringloop. Ook toen ze thuis waren was ze er heel duidelijk in dat oranje stom was. Ik betwijfel of het anders was geweest in een Hema.
pi_220602691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
Voor de kleding van ot en sien heeft zij niets betaald hoor.
pi_220603107
MCW: zo te zien drie stapels kleding voor meisjes. En zo te zien weer copy-paste. De jongens van JvP werden kopietjes van de Bollens. De meiden van Timmie worden kopietjes van Walk. Vreselijk.
Het zal wel praktisch zijn met wassen.
pi_220603209
Ik had niet gehoord dat L niks oranjes wilde in se stories van AM. Luister niet alle stories. Dan snap ik het. Al denk alsnog als ze samen bij bijv de Hema waren geweest ze wel had gewild, maar goed geen gratis artikelen gekregen natuurlijk
pi_220603237
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland? Er liggen 6 kinderen te slapen dus je kan niet weg van huis lijkt mij. En die training duurt dan zeker een uur totaal. En na een workout slaap je ook niet binnen 5 minuten. Dus 0:30 beginnen ze, tot zeg 1:30 , dan douchen etc, dan slapen ze misschien om 2:30 (als het niet later is want ze zullen wel nog sex moeten hebben om aan die 3x per dag te komen) en ze hebben kleine kinderen die vast al rond 7:00 ( als het niet eerder is) wakker zijn. Dus 3/4 uurtjes slapen die mensen. En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Of het is weer één groot bullshit verhaal of ze zijn allebei zo manisch als maar kan en binnenkort kan de ambulance mevrouw weer komen omdat er iemand instort.
pi_220603244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:33 schreef Spezi het volgende:
Ik had niet gehoord dat L niks oranjes wilde in se stories van AM. Luister niet alle stories. Dan snap ik het. Al denk alsnog als ze samen bij bijv de Hema waren geweest ze wel had gewild, maar goed geen gratis artikelen gekregen natuurlijk
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅

Misschien moest IJslandje er om hinniken, dat geloof ik best.
pi_220603260
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
pi_220603261
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland? Er liggen 6 kinderen te slapen dus je kan niet weg van huis lijkt mij. En die training duurt dan zeker een uur totaal. En na een workout slaap je ook niet binnen 5 minuten. Dus 0:30 beginnen ze, tot zeg 1:30 , dan douchen etc, dan slapen ze misschien om 2:30 (als het niet later is want ze zullen wel nog sex moeten hebben om aan die 3x per dag te komen) en ze hebben kleine kinderen die vast al rond 7:00 ( als het niet eerder is) wakker zijn. Dus 3/4 uurtjes slapen die mensen. En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Of het is weer één groot bullshit verhaal of ze zijn allebei zo manisch als maar kan en binnenkort kan de ambulance mevrouw weer komen omdat er iemand instort.
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijk
pi_220603264
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
Nee wonen in België en gaan in NL naar school
pi_220603267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:48 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅

Misschien moest IJslandje er om hinniken, dat geloof ik best.
Nah ik vond het ook wel lollig eigenlijk, vooral omdat Jet er zelf zo mee in haar nopjes was.
pi_220603285
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijk
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.
pi_220603288
De buurvrouw van Janneke weet ook meteen wat voor buren ze heeft.
pi_220603300
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.
Oh dat kan ook hoor, maar dan lijkt het me nog niet de bedoeling dat je de huid meepakt.
pi_220603303
KC gesponsord naar Disney, die buit haar kinderen ook maximaal uit voor samenwerkingen.
Ze filmt haar dochters die make up op doen, even serieus, hoe oud zijn die ook alweer?!
pi_220603305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.
Ja ik vind het ook heel vreemd allemaal!
pi_220603335
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch; ik denk dat er geregeld een opgeschoten knulletje met Gucci tasje op een scooter wat komt afleveren daar op die Brabantse boerderij.
pi_220603359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Hyacinth het volgende:
De buurvrouw van Janneke weet ook meteen wat voor buren ze heeft.
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
pi_220603382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
Hihhaha ze zei spuitverf
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220603394
MCW is ineens van de huidverzorging, bang om verlept oud te worden. Misschien de drank en sigaretjes laten staan en misschien gewoon eens op tijd op bed gaan?
pi_220603431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Nee, zitten in Nederland op school. En in Nederlland bij de huisarts en ziekenhuis. Ze pakken in elk land dat wat hen het beste past.
pi_220603442
quote:
Sws vind ik die nagels altijd een beetje te bewerkt dat het smerig wordt ofzo
pi_220603460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?
Ze eet heel weinig (volgens mij met dank aan Jan, die op tv vertelde dat hij vond dat zijn vrouw een te dikke kont had). En ze vertelde een tijdje geleden dat als ze uit gaan, de hele dag niet eet, zodat ze dan ´s avonds een cocktail kan drinken.
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.
Die foto van haar voeten in de roze pumps? Why??
pi_220603466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
pi_220603467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.
Dat was toch die dochter van Koen?
pi_220603483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat was toch die dochter van Koen?
Klopt. Op de foto lijkt het ook net of ze haar buik/adem inhoudt. Denk dat er gister best wel mensen achter haar rug hebben gegniffeld in haar roze pakje. Compleet de plank mis slaan. En hadden het wel verwacht niet te winnen. Tuurlijk, zou ze het zelf geloven? En ipv de winnaar te feliciteren een foto van Eline die als kind de wedstrijd heeft gewonnen. Wat een rare en nare mensen zijn het.
pi_220603490
Sanneke deelt een foto van vroeger. Wat een fris gezichtje heeft ze daar en zo vrolijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Applepony op 18-04-2026 08:51:56 (Spelfout) ]
pi_220603508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: zo te zien drie stapels kleding voor meisjes. En zo te zien weer copy-paste. De jongens van JvP werden kopietjes van de Bollens. De meiden van Timmie worden kopietjes van Walk. Vreselijk.
Het zal wel praktisch zijn met wassen.
Ja zo typisch he. Kun je maar weer zien wat voor show het is. Waar gaat de reis heen? Wel lastig filmen als die meiden niet in beeld mogen 😋
pi_220603515
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch; ik denk dat er geregeld een opgeschoten knulletje met Gucci tasje op een scooter wat komt afleveren daar op die Brabantse boerderij.
Zou me dus niks verbazen..
pi_220603523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind haar dus leuk! 🤣
pi_220603525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
pi_220603527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee wonen in België en gaan in NL naar school
Ah, oke
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:01:02 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220603530
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
pi_220603534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.
Kermiskleding, plamuur op haar hoofd, zonnebankbruin, behangen met sieraden.....zo zie je maar, stijl en beschaving koop je niet.
Echt vreselijk
pi_220603535
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
Daar zit haar probleem denk ik, als je zo denkt heb je geen leven.
pi_220603536
quote:
Ah, komt het daardoor!
pi_220603539
quote:
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔
pi_220603544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’
pi_220603546
quote:
Zij maakt zichzelf gek
pi_220603547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’
Precies dit!
pi_220603562
Duidelijk dus dat sanneke gisteren niet zelf is gaan schilderen door die foto in de zon.
Ze laat het Dion weer opknappen. Oke dar ze joet gaat verven overdag als ze samen met M. Is snap ik. Maar je kunt wel makkelijk ander huishoudelijk werk doen. Geef hem een doekje om mee te helpen bv.

En dat ze was afgevallen viel me inderdaad niet op. Ik was er zelfs verbaasd over, gezien de ongezonde dingen die ze allemaal heeft gekocht de afgelopen weken. Maar zoals iemand anders hier al zei zal het waarschijnlijk vooral komen door de extra beweging. Is dat shoppen toch nog ergens goed voor geweest.

En zei heeft echt geen reeel beeld van hoe andere ouders het doen. Zij wil een extra dag met z'n 3en. Maar de meeste mensen die werken wisselen elkaar af met vrije dagen. Niet voor een extra dag samen.
pi_220603573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔
Wat ik dan zo raar vind, dat meisje ziet er helemaal niet mager uit. Gewoon totaal normaal postuur voor een kind van die leeftijd.
Ik at vroeger zelf als kind ook bijna niets, vond alles vies. Totdat er idd patat en kilo's ( zoals bij DBM) mayonaise op tafel kwamen, dan at ik ook in ene mn hele bord leeg.
Mijn ouders gingen echt niet klooien met flesjes vloeibaar voedsel hoor. Eet je niet , prima, schilde mn moeder een appeltje extra na het eten of kreeg ik een bakje vla. Als ik nu fotos zie van toen was ik wel echt mager maar lekker boeiend, is allemaal goed gekomen.
Maar ja bij de DBM moet er zich iedere dag een klein drama op gezondheid gebied afspelen anders is er een dag niet geleefd.
pi_220603601
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:11 schreef Post-its het volgende:
Duidelijk dus dat sanneke gisteren niet zelf is gaan schilderen door die foto in de zon.
Ze laat het Dion weer opknappen. Oke dar ze joet gaat verven overdag als ze samen met M. Is snap ik. Maar je kunt wel makkelijk ander huishoudelijk werk doen. Geef hem een doekje om mee te helpen bv.

En dat ze was afgevallen viel me inderdaad niet op. Ik was er zelfs verbaasd over, gezien de ongezonde dingen die ze allemaal heeft gekocht de afgelopen weken. Maar zoals iemand anders hier al zei zal het waarschijnlijk vooral komen door de extra beweging. Is dat shoppen toch nog ergens goed voor geweest.

En zei heeft echt geen reeel beeld van hoe andere ouders het doen. Zij wil een extra dag met z'n 3en. Maar de meeste mensen die werken wisselen elkaar af met vrije dagen. Niet voor een extra dag samen.
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.
pi_220603605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.
Kermiskleding, plamuur op haar hoofd, zonnebankbruin, behangen met sieraden.....zo zie je maar, stijl en beschaving koop je niet.
Echt vreselijk
Dure kermiskleding wel. Ik geloof dat je een paar jaar bent blijven hangen in de openingsfase van Jolie.
pi_220603609
Als een kind nog zo jong is, moet je de me-time en samen-tijd echt creatief invullen. Zo vond ik het ineens heerlijk om alleen boodschappen te doen. De reistijd die ik had, zag ik ineens niet meer als reistijd, maar vulde ik in met een boek lezen, zodat het echt me-time werd. Kind op bed, eten bestellen en een avond samen op de bank werd ineens 'samen-tijd'. Zo hebben we de eerste 4 jaar eens per 2 weken (ongeveer) eten besteld bij de traiteur. Echt goed eten en even echt tijd voor elkaar. Uit eten of date-nights (kotsterm) dachten we niet eens over na.
pi_220603635
Nou Sanneke heeft een kaasstroopwafel... helemaal blij.
pi_220603639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Verkijk je er niet op, is dat niet van zot en Sien , die alles gratis weggeeft aan de influencers.
pi_220603640
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.
Ik heb er wel in mijn omgeving. Maar zij beseffen dat dat pure luxe is, omdat ze het met hun inkomen samen zo ook prima redden.

Partner en ik zijn 7 dagen in de week samen thuis, maar dat komt omdat we beiden niet kunnen werken door ziekte. Maar toch zien we elkaar soms bijna niet overdag omdat we een ander ritme hebben en beide veel moeten rusten. (Mensen hebben het vooroordeel dat wij elkaar 24/7 zien)
pi_220603690
quote:
Als je zo denkt heb je geen leven,
pi_220603700
Misschien moet AM ook ‘de lekbak van de koffiemachine schoonmaken’ bij de taakjes zetten.

Ranzig, en er is gewoon iets ontsproten met groene blaadjes..
pi_220603708
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als je zo denkt heb je geen leven,
Laatst ook al zoiets van ‘je weet niet of de mensen die je op straat ziet misschien iemand vermoord hebben’. Vond ze ook al een enge gedachte.
pi_220603709
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland?

En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Hahaha om het kookeiland! Ik had er gelijk een beeld bij hoe ze als een soort eekhoorntjes op zoek naar nootjes om dat eiland heen zouden rennen.

Ik snapte niet veel van dat filmpje over die make-up stick en heb verder gescrolld. Bij het woord 'orange' (want zo heette die stick?) moest ik sowieso gelijk aan die oempaloempa fotos van haar van pas geleden (Parijs?) denken dus, nee, dankje. Ik snap ook niet dat ze dat soort filmpjes dan zo staand in een badkamer (?) doet. Dit is toch haar werk? Zoek dan even een rustig plekje om dit te filmen. Ik doe mijn werk meetings toch ook niet in de badkamer.

Sowieso zag ik pas op het handgeschreven to-do lijstje van JvP "3x rosental" staan en ja hoor, 2 dagen later een post over "hoe geweldig" en hoe dat ze "het altijd gebruikt". Voor mij zijn zaken die door flu flu's gepromoot worden juist een teken om het te skippen.

Sowieso, zowel JvP als MCW laten zich met midden 30 al regelmatig botox inspuiten, dus zo overtuigd zijn ze zelf ook niet van die cremetjes (en dat weten we allemaal toch, wat je smeert maakt niet zoveel uit; de combi van oppassen in de zon, veel water drinken, goed slapen, niet roken én de genen hebben invloed op de huid. En daar valt zeker voor MCW nog wel wat eenvoudige winst te behalen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')