En dan ook nog de rest van haar ‘een lik voor een lik’ matties.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
Kinderen vinden altijd een reden om te pesten. Daar heeft een diagnose in het spectrum niet altijd wat mee te maken.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sipquote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Erg he. Alsof je als moeder wil dat de kinderen 'iets' hebben.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Danielle_ het volgende:
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
Daar verbaas ik me ook over. Hij heeft wel mooie haartjes en hele mooie bruine ogen. Misschien dat dat de doorslag geeft?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂
Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
Ik vind hem juist niet zo bijzonder. ‘Het buurjongetje van verderop’ zeg maar. Maar misschien dat daarom een bedrijf als Wibra of Terstal hem voor een shoot willen hebben.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @Huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )quote:Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
Ze is wel goed geïntegreerd in haar nieuwe buurt met haar joggingbroek aan!quote:Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
Voorspelquote:Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
O nee , let op ze wil straks een hond of 2quote:Op donderdag 16 april 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?
Nee joh daar moet je mee uit... ze heeft katten die in de tuin van de buren kakken en als ze het thuis doen op de automatische kattenbak... die gaat echt geen hond nemen hoor... bovendien wilde jay en liam naar de hond.. als het zoe was had je kans dat er een hond kwamquote:Op donderdag 16 april 2026 23:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
O nee , let op ze wil straks een hond of 2
Dit... ze denkt echt dat de wereld zich naar haar aan moet passen..quote:Op donderdag 16 april 2026 23:53 schreef Henrike het volgende:
Die Dbm
Zeker is het nooit ok dat kinderen worden buitengesloten maar kom op...
dat zijn kinderen.
Aan haar de taak om ze weerbaar te maken .
Ze zet alles van de kids op internet, denk dat er nog veel meer ellende achter ze aan komt als kinderen daar lucht van krijgen.
en verder mag je dat als moeder heel vervelend vinden , dat doet ook pijn maar kom op ,
Zaag er niet zo over door.
Je wilt toch ook dat ze in hun verdere leven een beetje tegen tegenslagen kunnen en dat ze zich redden in deze maatschappij.
quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... ze denkt echt dat de wereld zich naar haar aan moet passen..
Helaas! Je kunt je kinderen continue uit de groep trekken maar de groep ontwikkeld verder! Je kunt het prima vinden dat je 8 jarige met roze kleuter speelgoed speelt.. maar zijn vriendinnen zitten misschien al in de volgende fase... moeten zij zich dan aanpassen of moet je je kind leren door te groeien of te accepteren dat anderen verder gaan??
Ze maakt echt slappe vaatdoekjes van die kinderen
In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?quote:Op donderdag 16 april 2026 23:23 schreef proud_mami het volgende:
Vond op de insta _howcanimakethisaboutme_ het verjaardagsfeestje van Silvie Meis![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/DXHjWo3iC2R/
He getver henrike! Hopelijk kan ze (en jullie) het snel een plekje geven en is ze verder in orde ... super veel sterktequote:Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
En weerbaarheid is zo belangrijk!
Ik heb dit vanavond ondervonden met mijn eigen dochter.
Ze is op haar werk overvallen.
Vreselijke ervaring, voor haar vooral maar ook voor ons.
Maar ze heeft het zo goed gedaan.
De wereld is hard, daar moet je ze voor klaarstomen.
Door ze steeds maar te beschermen voor al het leed is niet haalbaar want je bent er niet altijd.
Loslaten is iets wat Dbm echt niet kan
Ze schrijft dan ook ‘hoe groter ze worden, hoe harder de wereld wordt, terwijl ze van binnen nog echt klein zijn. Veel (..) kleiner dan ze er van buiten uit zien’.quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... ze denkt echt dat de wereld zich naar haar aan moet passen..
Helaas! Je kunt je kinderen continue uit de groep trekken maar de groep ontwikkeld verder! Je kunt het prima vinden dat je 8 jarige met roze kleuter speelgoed speelt.. maar zijn vriendinnen zitten misschien al in de volgende fase... moeten zij zich dan aanpassen of moet je je kind leren door te groeien of te accepteren dat anderen verder gaan??
Ze maakt echt slappe vaatdoekjes van die kinderen
Zo dat is heftig Henrike, sterkte voor jullie, gelukkig is ze ok 🙏quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Door ze steeds maar te beschermen voor al het leed is niet haalbaar want je bent er niet altijd.
En dat is precies het probleem bij DBM, zo'n bericht neemt zij dan echt serieus voor WAAR aan...quote:Op donderdag 16 april 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat braakbericht van DBM over De Millenialmoeder. En de ‘eigenschappen’ die dan bij die moeders horen, volgens iemand.
Uiteraard allemaal bijzondere dingen.
‘Zijn een van de hoogst opgeleide generaties in de geschiedenis’ 🤪
‘Werken meer (…?) en besteden meer tijd aan opvoeding dan voorgaande generaties, wat leidt tot een hoge ‘mental load’
Doen aan intensieve digitale research (podcasts, boeken, reels)
Ontdekken vaak pas dat ze zelf neurodivergent zijn via een diagnose-traject van een eigen kind’
En nog meer blabla.
Hou toch op zeg.
Oh dat is niet niks, reactie kan later komen he, houd het wel goed in de gaten, ze kan altijd contact opnemen met slachtofferhulp.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is dit echt? 😂quote:Op donderdag 16 april 2026 23:23 schreef proud_mami het volgende:
Vond op de insta _howcanimakethisaboutme_ het verjaardagsfeestje van Silvie Meis![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/reel/DXHjWo3iC2R/
Wat erg dit meid! Hoe is het met je dochter?quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Sterkte voor jullie allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha, ja, het zit allemaal in hetzelfde straatje 🤪. Maar ik heb dat ook met sterrenkaatje en kaatjepuk. Weet nooit wie nou de barnevelder is.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @:huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @:dievanhiernaast @:die_van_verderop
Wat heftig! Sterkte!quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Zij begint ook steeds minder op zichzelf te lijken, strak van de botox. Ik vind haar een beetje een kindvrouwtjequote:Op vrijdag 17 april 2026 06:28 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?
Ik denk oprecht dat zij ook wel eens baat zou kunnen hebben ben een paar goeie sessies bij de psycholoog.
en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zij begint ook steeds minder op zichzelf te lijken, strak van de botox. Ik vind haar een beetje een kindvrouwtje
Haha, wat bijzonder! En haar andere account kim.harsta geeft zichzelf ook een like.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Nee , ze houd ze zelf heel kleinquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze schrijft dan ook ‘hoe groter ze worden, hoe harder de wereld wordt, terwijl ze van binnen nog echt klein zijn. Veel (..) kleiner dan ze er van buiten uit zien’.
Bedoelt ze daarmee dat ze een ontwikkelingsstoornis hebben?
Mee eens hoor, je kan daar best een beetje in sturen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla
Ook dbm: kind heeft zoveel zin dat hij zelfs knuffels van dikkiedik mee neemt 🤔
Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Maar dat hoeft toch verder niemand te weten??
Ik denk dat ze vooral bezig is met hoe ze zo lang mogelijk jong eruit kan blijven te zien. Triest eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?
Ik ben het hier zooo mee eens! Net als waarom moet iedereen weten hoeveel knuffels die kinderen hebben en die jongen liever met poppen speelt? Ik denk dat ze niet doorheeft dat ze pest gedrag stimuleertquote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla
Ook dbm: kind heeft zoveel zin dat hij zelfs knuffels van dikkiedik mee neemt 🤔
Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Maar dat hoeft toch verder niemand te weten??
Ik dacht eerst dat ze expres zo overdreven deed en dat ze zowaar humor en zelfspot had maar nee, zij is echt delusionalquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:28 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?
Ik denk oprecht dat zij ook wel eens baat zou kunnen hebben ben een paar goeie sessies bij de psycholoog.
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:36 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster is geen onbekende van het inzetten van haar kinderen, voor content en indirecte reclame voor haar bedrijf, maar haar kind fotograferen met zijn hoofd boven een emmer is toch wel erg sneu.
Sterkte voor je dochter en jullie!! Zoiets meemaken is heel heftig 🫂quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
Hier ook laat.. hij is nu sinds de zomer vakantie volledig droog 👍 nu ging hij nog niet op kamp of echt zonder ons logeren dus dat scheelt een beetje maar eind dit jaar gaat hij wel op kamp en daarom heeft hij zelf besloten te oefenen zonder luier 👌 en dat gaat super nu!quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
Ja daar heb ik het ook mee ja! Volgens mij beide toch? Of ben ik gek. 😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haha, ja, het zit allemaal in hetzelfde straatje 🤪. Maar ik heb dat ook met sterrenkaatje en kaatjepuk. Weet nooit wie nou de barnevelder is.
Delia haar moeder is Nederlands en blond, haar vader Turks. Maar sterke Hollandse genen blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.
Toen hij voor het eerst bij de scouting kwam zei de leiding, we zitten in de opgave periode voor zomerkamp daar moeten jullie maar even over nadenken. Mijn eerste gedachte was, nou daar wachten we nog maar even mee (vooral vanwege de luiers natuurlijk) maar mijn zoon direct nee hoor ik ga mee. Toen dacht ik als hij het vertrouwen heeft om mee te gaan dan moet hij gewoon mee. Ik heb stiekem gehuild toen hij wegging (en ook van de geur toen hij thuiskwam 😜) maar bij het volgende kamp stond hij vooral om mee te gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.
Maar zoals DBM al die kwetsbare de openbaarheid ingooit, zo stom. En ja, pesten is verschrikkelijk stom, maar om ze dan ook nog eens extra munitie te geven..
Mijn zoon had later speciale boxers aan zodat het net leek alsof hij een gewone boxer aanhad, maar gelukkig nooit problemen gehad. Later hebben we ook pilletjes gekregen zodat hij in de nacht niet hoefde te plassen en later is het met zware medicatie overdag ook goed gekomen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier ook laat.. hij is nu sinds de zomer vakantie volledig droog 👍 nu ging hij nog niet op kamp of echt zonder ons logeren dus dat scheelt een beetje maar eind dit jaar gaat hij wel op kamp en daarom heeft hij zelf besloten te oefenen zonder luier 👌 en dat gaat super nu!
Nooit behoefte gehad om dit online verder te delen (dat hij herkenbaar zou zijn)
Wel uitgelegd dat het tijd word en dat hij eind schooljaar op kamp gaat en anderen de luier dan misschien raar zouden vinden.
Ook bij zo’n ’dit betekent je naam’ met dan louter positieve en sterke eigenschappen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 06:53 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En dat is precies het probleem bij DBM, zo'n bericht neemt zij dan echt serieus voor WAAR aan...
Hier kreeg hij medicatie die bedplassen tegengaat en als bijwerking wat obstipatie kan geven. Voor hem een soort van geluk bij ongeluk want hij heeft met name met zijn ontlasting problemen gehad. Of eigenlijk mentaal, maar dat uitte zich daarin.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Toen hij voor het eerst bij de scouting kwam zei de leiding, we zitten in de opgave periode voor zomerkamp daar moeten jullie maar even over nadenken. Mijn eerste gedachte was, nou daar wachten we nog maar even mee (vooral vanwege de luiers natuurlijk) maar mijn zoon direct nee hoor ik ga mee. Toen dacht ik als hij het vertrouwen heeft om mee te gaan dan moet hij gewoon mee. Ik heb stiekem gehuild toen hij wegging (en ook van de geur toen hij thuiskwam 😜) maar bij het volgende kamp stond hij vooral om mee te gaan.
Nu is hij 19 en gaat hij zelf als leiding mee met de jongste groep.
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:15 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Delia haar moeder is Nederlands en blond, haar vader Turks. Maar sterke Hollandse genen blijkbaar.
Bij ons was het echt gewoon een "hij zag het nut er niet van in" schijnt vaker bij hb kinderen voor te komen.. niets medisch dus, gewoon een hij had er nog geen zin in 🤷quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:21 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn zoon had later speciale boxers aan zodat het net leek alsof hij een gewone boxer aanhad, maar gelukkig nooit problemen gehad. Later hebben we ook pilletjes gekregen zodat hij in de nacht niet hoefde te plassen en later is het met zware medicatie overdag ook goed gekomen.
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
En DBM haar zoon... het verbaast mij niet.
Het kan misschien een gevoelig kindje van zichzelf zijn, dat geloof ik. Maar indirect zorgt zij ervoor dat hij gepest wordt. Vaak afwezig, zijn moeder dat het kinderlijke in hem naar boven haalt en hem zo veel mogelijk in een bepaald hokje lijkt te willen stoppen...
Prima dat je dat je kind thuis laat doen en alle begrip. Maar probeer een jongen juist in deze tijd wat harder te maken, want deze wereld is niet gemaakt hoe zij haar kinderen letterlijk maakt.
Kijk eens met hem naar stoere dingen, ik zie haar nooit met hem naar bijvoorbeeld tractors/auto's kijken maar altijd met knuffeltjes en meisjesdingen. Tja... als hij het niet eens aangeboden krijgt, hoe weet ze dan dat hij dit niet leuk vind?
Ik kreeg als kind zijnde zowel auto's en actionmen's als barbies en baby born. Ik vond beide leuk, echt. Ik had auto's die ik op afstand kon besturen want dat vond ik geweldig. Maar ik had ook mooie barbies waar ik uren mee kon spelen.
Kan prima naast elkaar bestaan maar ik heb zelf een beetje het rare gevoel bij DBM dat zij hem alleen de troetelbeertjes e.d. laat zien om hem klein te houden en dat vind ik eigenlijk ontzettend verdrietig.
Laat hem dit zelf ontdekken ipv voor hem in te vullen Kim, koop een stoere jongenskleding voor hem, ik denk niet eens dat ze überhaupt aan haar zoon zelf vraagt wat hij wilt. Maar gewoon voor hem koopt omdat zij dit leuk en schattig vind...
En laat hem eens niet voor elke scheet die hem dwars zit, naar huis gaan...
Of je zorgt echt dat je je rotzooi opruimt en leert dat hij niet overal aan mag zitten.. 🤷 ik vraag me echt regelmatig af of ik te streng was of mijn kinderen te makkelijk als ik bedenk dat ik al deze drama niet had... ik kon gewoon naar de wc zonder kind 🤷quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
En anders moet Sanneke weer een box aanschaffen en hen daar inzetten. Opgelost👍
ZombieQueen en Rimboequeen 🫠.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @:huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @:dievanhiernaast @:die_van_verderop
Wellicht teveel huilen die hem dwars/hoog zitten 🥴. Ik volg ze niet aandachtig, maar toch heb ik bij Lotte het gevoel dat het de laatste tijd wat wiebelig met haar gaat en dat hij de bui voelt hangen, dat ie wellicht in de ijskast wordt gezet omdat zij meer tijd nodig heeft voor zichzelf.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Maar dit is wel weer een mooi excuus om niks te doen. Precies wat ze graag wil. Hoe ze ook doet alsof haar kind uitzonderlijk is en het echt een jongensding is. Nee Sanneke, het is gewoon een kind dat aan het ontdekken is. Is heel normaal, zowel voor jongetjes als meisjes. Je kan gewoon iets in huis doen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
En anders moet Sanneke weer een box aanschaffen en hen daar inzetten. Opgelost👍
Misschien kan ze de Zhoufamily gaan volgen, de jongste daar is zo’n beetje dezelfde leeftijd als M?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar dit is wel weer een mooi excuus om niks te doen. Precies wat ze graag wil. Hoe ze ook doet alsof haar kind uitzonderlijk is en het echt een jongensding is. Nee Sanneke, het is gewoon een kind dat aan het ontdekken is. Is heel normaal, zowel voor jongetjes als meisjes. Je kan gewoon iets in huis doen.
Doe hem maar gauw weer in de wandelwagen, lekker winkelen.
Man, man, man… kijken hoe Sanneke leeft en met haar kind omgaat is echt kijken als naar een ongeluk waarvan je weet dat de afloop niet goed zal zijn.
De zoon wordt buitengesloten. Dat gebeurt dus nu al.. waarom blijft ze dan alle kwetsbare dingen over hem delen? Ik wil die vrouw wel door elkaar schudden. Zij MAAKT haar kinderen kwetsbaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Of je zorgt echt dat je je rotzooi opruimt en leert dat hij niet overal aan mag zitten.. 🤷 ik vraag me echt regelmatig af of ik te streng was of mijn kinderen te makkelijk als ik bedenk dat ik al deze drama niet had... ik kon gewoon naar de wc zonder kind 🤷
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
S: ‘en dan zie ik zo’n TikTok filmpje en dan denk ik JA HOOR MEID!
Maar ik wil niet zeggen dat ze liegt hoor’
🙄
Dit! Die leeft in haar eigen droomquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Ja eens. Maar ik denk echt dat zij hem allemaal die spullen geeft en hem daardoor klein houd in plaats van te vragen wat hij wilt. Ik vind dat best idioot.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Nou dit he? In een kinderopvang staat er ook niet 1 leidster op 1 kind? 🫣 Die hebben meerdere kinderen onder hun hoede en zijn vaak bezig met meerdere dingen en meerdere kinderen tegelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Ja dat! Wij hebben echt een extreem grote boekenkast met HEEEL VEEEL boeken en de kinderen hadden in hun peuter/kleuter tijd 1 plank die ze vrij konden gebruiken... waren stevige boekjes die ze eruit mochten trekken en lezen... de rest bleven ze gewoon echt vanaf 🤷 (ook de "betere kinderboeken " )quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!
Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes
Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
Hier in de wijk zijn de 7/8/9 jarigen aan het vissen/fietsen/ gewoon buiten spelen en door de hele wijk en dat allemaal zonder een blije mama in hun nek.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Zeker die kinderen zijn er natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Dat weet ik niet, want ik kijk niet bij haar. Maar naar de wc gaan was bij mijn jongste echt geen optie op die leeftijd. Bij de oudste kinderen overigens ook niet, want die bleven alleen van dingen af als ik er bij was (wat ook vrij normaal is).quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb ook zo'n kind. Kan je 100x tegen zeggen dat ie iets niet moet doen en nog gebeurd het.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Als ze nu al zo zeikt, hoe moet dat dan als Mijan gaat lopen 🤦♀quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
Dat komt omdat er een keutel/huil vast zitquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Maar je zegt dat je niet bij Sanneke kijkt... je ziet dus ook niet hoe ze hem corrigeert.. ze moet om alles lachen en zegt dat iets niet mag alsof het leuk is wat hij doet..quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Precies. En ik denk ook niet dat M sowieso een vaak te corrigeren stout manneke is; hij is ook nog geen anderhalf en Sanneke begeleidt hem op geen enkele manier behalve stompzinnig lachen. Dus M lijkt mij niet de oorzaak van Sanneke's geklaag, net zo min dat de kinderen van DBM gebruik zouden maken van hun symptomen en diagnoses, om maar niet naar school te hoeven of hun bord leeg te eten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ze ziet er sws heel slecht uit, ik schrok ervan. Oud, moe.....quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
Bij de uiteindelijke beelden die gepubliceerd worden maken ze haar gebit altijd stukken witter dan ze werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Of te druk met scrollen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Is de 'glow' in the room with us? 😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷♀️
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de storyquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meerquote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.
Ze wilt te graag intressant zijn
Ik denk dat ze nogal berucht is daar en dus een speciale behandeling krijgt....als het al de waarheid is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
Ze reed waarschijnlijk ergens doorheen zegt ze zelf. Dat kan iedereen een lekke band opleveren lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:24 schreef Keesie123 het volgende:
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Ik ben wel een keer persoonlijk gebeld door de arts en uiteindelijk in overleg met haar meegegaan naar haar nieuwe werkplek. Maar dat was echt na een traject wat al jaren duurde en we hadden op den duur om de week contact. Geen idee of het gebruikelijk is in sommige ziekenhuizen om persoonlijk te bellen? Maar een brief lijkt me eigenlijk gebruikelijker inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2026 14:23 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
Er stond wel een kroontje op het bovendeel, waarschijnlijk vond ze dat genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
Ja, mee eens. Een stuk korter of met laagjes zou nog mooier zijn. Die teletubbie-antenne heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Harper het volgende:
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
Bij ons niet. Omdat er een half jaar tussen zit. Maar het bellen geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
Dat valt mij ook altijd op. Bij meer fluflu's.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:17 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:14 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
Barbie die haar adem in moet houden, verschrikkelijk toch 😀quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:17 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.
Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
Sanneke is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
Lot wilde geen oranje. Dat zag je in de kringloop vd week. Waarom vroeg ze, dat wil ik niet. Ze wilde wel wit, zwart of bruin. Echt een kind van haar moeder. Nooit eens een opvallend kleurtjequote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Ze doet alsof alle afspraken weg zijn... kan me dat niet voorstellenquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷♀️
Zij lekker 2 dagen gaan werken kan ze ernaast influencen komt ze misschien toch aan het salaris van 24 uur werken😂😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.
Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeftquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.
Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.
Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
Ze lijkt wel een zuurstokquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:02 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger isquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
Haahahahahahahahaha 🤣 idem!quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.
Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.
Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....
Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....
Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.
Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal'genieten van een weekend met man en kinderen.
JOE!
Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
De verf hebben ze al. Maar ze weet niet meer welke kleur.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.
Dat is ook veel werk!
Die tweede komt er gewoon hoor, Dion heeft net zoveel in te brengen als Roy.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
Ze staat er wel weer mee in de belangstelling. Maar anders dan zij zou willen vrees ik.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke denkt altijd over scenario’s na die zooo niet van toepassing zijn op hun.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.
Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja
Volgens mij bedoelt ze dat hij lang is. Omdat de meeste ‘pakken’ te kort zijn en deze goed is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zegt dat haar pak te groot is. Die vrouw en kleding![]()
Een maat kleiner had ze echt niet moeten hebben.
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje metquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
Ja, ze wil lekker dingen doen die ze zelf leuk vindt zoals shoppen en lunchen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:36 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje met
M. Dat merk je gewoon.
Een goeie jankbui kan best ff helpend zijn vind ik haha, maar dat duurt niet de hele dag. Ik zou ook niet weten hoe, aangezien ik dagelijks mijn kinderen thuis heb.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar wat verwacht Sanneke? Dat mensen aan haar gezien hadden dat ze was afgevallen? Niet onaardig bedoelt, maar op zo'n gewicht zie je dat gewoon helaas niet zo snel. Maar wel goed dat ze is afgevallen.
Ik verwacht alleen niet dat dit door haar gezonde eetpatroon komt, maar puur omdat ze nu dagelijks naar alles wandelt. Alsnog natuurlijk goed, maar hoop dat ze uiteindelijk ooit minder ongezonde troep naar binnen zal gaan werken. Dat zou pas echt helpen.
En jeetje... dat gezeur over die werkdagen.
Gelukkig krijgt ze enigsinds een reality check door de comments.
Die zitten echt binnen nu en een jaar samen in de bijstand/uitkering mark my words.
Is dat zo, komt er hulp bij mensen in de bijstand? Volgens mij niet hoor. Sollicitatieplicht misschien maar verder?quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:46 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.
Hulpverlening thuis op meerdere gebieden, en die haar intensief gaan begeleiden in het dagelijks leven. Het kan nog weleens heel erg moeilijk gaan worden zodra M naar school gaat, of (hopelijk!) de psz.
Sanneke denkt in problemen ipv oplossingen. Zij ziet beren op de weg in een gebied waar beren niet voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:02 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vond de dagen thuis met hele kleintjes ook pittiger dan werkdagen.. Lekker gaan werken Sanneke, doet je goed!
Ik vind het wel herkenbaar dat onze oudste continue mijn aandacht wilde, die kon zichzelf eigenlijk niet vermaken en kon dan heel pittig zijn. En ja, dat betekende dus dat kind soms gruwelijk zat te jengelen, want eten koken/poetsen/de was/etc moest gewoon gebeuren. (Gek genoeg vermaakte ze dan vaak zichzelf, ze wilde vooral mn aandacht als ik ff rustig 1 seconde met m'n koffie ging zitten). Toen ze wat ouder werd liet ik haar mee 'helpen'. Al heb ik het idee dat wat ik van M. zie dat hij echt een hele makke dreumes is, in vergelijking met wat wij hier hebben gehad![]()
Maar alles omver trekken etc? Hij loopt nog niet eens. Zet die spullen gewoon wat hoger, of kind in de box, klaar.
Met die verhuizing dacht ik dat ook al; geef dat manneke een verhuisdoos en laat hem de theedoeken erin en eruit halen terwijl jij een verhuisdoos op het aanrecht/de tafel in pakt. Plezier gegarandeerd, zo ingewikkeld is het toch niet? Ik snap haar gewoon niet zo, geloof ik.
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen
Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
En dat is bij Sanneke nou juist het probleem. Zij wil thuis zijn bij haar kind omdat werken te weinig geld oplevert. Haar hele loon zou dan naar de kinderopvang gaan. Zelden zo’n lulverhaal gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.
Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.
Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:45 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.
Ik ook niet. Ik ben graag alleen. Wij gaan ook elk jaar alleen en dus apart van elkaar op vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀
Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:05 schreef Post-its het volgende:
@:henrike sterkte, heftig zeg!
Ik zag dat je je post hebt verwijderd, dus heb ff tr's gezet omdat hij wel vaak gequote was.
Valt mij op dat Debbie op de longcovid fb waar ik ook in zit maar van 1 persoon een reactie krijgt.
Er zit niet alleen een huil vastquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Maar owhhh wat een kapotte knie heeft zequote:Op vrijdag 17 april 2026 21:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik moest gniffelen bij de nieuwste fav van MCW, hot orange stick 😂😂
Maar wat een ongezonde leefstijl heeft zij zeg! Om 00.30u nog een fitness programma afwerken 🙄
En ik kreeg kriebels van die kinderen die stukken entrecote met hun handen aten.
Klopt maar door ze iets weerbaarder te maken en iets meer klaar te stomen voor de boze wereld kunnen ze wel relativeren. In dit geval, steun zoeken bij vrienden, erover praten en de schouders er weer onder zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:40 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sofie ziet er wel goed uit na al het uiteten en drinken
In de kringloopwinkel? Tja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.
Die kinderarts heeft zijn buik vol van Dbm die denkt rennen nu het nog kanquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En aan de zijkanten ook niet mooi afgewerktquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
Die nagels van MCW, ligt dat aan mij of zit de acryl vér over de nagelriemen?
quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Ik kijk echt vrijwel nooit bij AM, maar toevallig laatst een story gezien waarbij Lot verteld dat ze geen oranje outfit wil, want ze vindt oranje heel lelijk. Volgens mij wilde juist AM wel dat ze iets koos dat oranje was, maar Lot zei dat ze gewoon deze jurk wilde en dat er wel iets koninklijks op stond ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen
Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
Ik moest hier heel hard om lachen, maar inderdaad, heel treffend beschreven.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:01 schreef Lodelie het volgende:
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.
Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.
Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
Ze wilde geen oranje. Ze wilde wel heel veel andere dingen in de kringloop. Ook toen ze thuis waren was ze er heel duidelijk in dat oranje stom was. Ik betwijfel of het anders was geweest in een Hema.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
[..]
In de kringloopwinkel? Tja.
Waarschijnlijk was dat anders geweest als ze in bv de Hema hadden gestaan.
Voor de kleding van ot en sien heeft zij niets betaald hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:33 schreef Spezi het volgende:
Ik had niet gehoord dat L niks oranjes wilde in se stories van AM. Luister niet alle stories. Dan snap ik het. Al denk alsnog als ze samen bij bijv de Hema waren geweest ze wel had gewild, maar goed geen gratis artikelen gekregen natuurlijk
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland? Er liggen 6 kinderen te slapen dus je kan niet weg van huis lijkt mij. En die training duurt dan zeker een uur totaal. En na een workout slaap je ook niet binnen 5 minuten. Dus 0:30 beginnen ze, tot zeg 1:30 , dan douchen etc, dan slapen ze misschien om 2:30 (als het niet later is want ze zullen wel nog sex moeten hebben om aan die 3x per dag te komen) en ze hebben kleine kinderen die vast al rond 7:00 ( als het niet eerder is) wakker zijn. Dus 3/4 uurtjes slapen die mensen. En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Of het is weer één groot bullshit verhaal of ze zijn allebei zo manisch als maar kan en binnenkort kan de ambulance mevrouw weer komen omdat er iemand instort.
Nee wonen in België en gaan in NL naar schoolquote:Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
Nah ik vond het ook wel lollig eigenlijk, vooral omdat Jet er zelf zo mee in haar nopjes was.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:48 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅
Misschien moest IJslandje er om hinniken, dat geloof ik best.
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijk
Oh dat kan ook hoor, maar dan lijkt het me nog niet de bedoeling dat je de huid meepakt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 00:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.
Ja ik vind het ook heel vreemd allemaal!quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Hyacinth het volgende:
De buurvrouw van Janneke weet ook meteen wat voor buren ze heeft.
Hihhaha ze zei spuitverfquote:Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
Nee, zitten in Nederland op school. En in Nederlland bij de huisarts en ziekenhuis. Ze pakken in elk land dat wat hen het beste past.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
Sws vind ik die nagels altijd een beetje te bewerkt dat het smerig wordt ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?
Ze eet heel weinig (volgens mij met dank aan Jan, die op tv vertelde dat hij vond dat zijn vrouw een te dikke kont had). En ze vertelde een tijdje geleden dat als ze uit gaan, de hele dag niet eet, zodat ze dan ´s avonds een cocktail kan drinken.
Ik vind haar tokkiequote:Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
Dat was toch die dochter van Koen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.
Klopt. Op de foto lijkt het ook net of ze haar buik/adem inhoudt. Denk dat er gister best wel mensen achter haar rug hebben gegniffeld in haar roze pakje. Compleet de plank mis slaan. En hadden het wel verwacht niet te winnen. Tuurlijk, zou ze het zelf geloven? En ipv de winnaar te feliciteren een foto van Eline die als kind de wedstrijd heeft gewonnen. Wat een rare en nare mensen zijn het.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat was toch die dochter van Koen?
Ja zo typisch he. Kun je maar weer zien wat voor show het is. Waar gaat de reis heen? Wel lastig filmen als die meiden niet in beeld mogen 😋quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: zo te zien drie stapels kleding voor meisjes. En zo te zien weer copy-paste. De jongens van JvP werden kopietjes van de Bollens. De meiden van Timmie worden kopietjes van Walk. Vreselijk.
Het zal wel praktisch zijn met wassen.
Zou me dus niks verbazen..quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch; ik denk dat er geregeld een opgeschoten knulletje met Gucci tasje op een scooter wat komt afleveren daar op die Brabantse boerderij.
Ah, okequote:Op zaterdag 18 april 2026 07:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee wonen in België en gaan in NL naar school
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
Daar zit haar probleem denk ik, als je zo denkt heb je geen leven.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
Ah, komt het daardoor!quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
Zij maakt zichzelf gekquote:Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Precies dit!quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’
Wat ik dan zo raar vind, dat meisje ziet er helemaal niet mager uit. Gewoon totaal normaal postuur voor een kind van die leeftijd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:11 schreef Post-its het volgende:
Duidelijk dus dat sanneke gisteren niet zelf is gaan schilderen door die foto in de zon.
Ze laat het Dion weer opknappen. Oke dar ze joet gaat verven overdag als ze samen met M. Is snap ik. Maar je kunt wel makkelijk ander huishoudelijk werk doen. Geef hem een doekje om mee te helpen bv.
En dat ze was afgevallen viel me inderdaad niet op. Ik was er zelfs verbaasd over, gezien de ongezonde dingen die ze allemaal heeft gekocht de afgelopen weken. Maar zoals iemand anders hier al zei zal het waarschijnlijk vooral komen door de extra beweging. Is dat shoppen toch nog ergens goed voor geweest.
En zei heeft echt geen reeel beeld van hoe andere ouders het doen. Zij wil een extra dag met z'n 3en. Maar de meeste mensen die werken wisselen elkaar af met vrije dagen. Niet voor een extra dag samen.
Dure kermiskleding wel. Ik geloof dat je een paar jaar bent blijven hangen in de openingsfase van Jolie.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.
Kermiskleding, plamuur op haar hoofd, zonnebankbruin, behangen met sieraden.....zo zie je maar, stijl en beschaving koop je niet.
Echt vreselijk
Verkijk je er niet op, is dat niet van zot en Sien , die alles gratis weggeeft aan de influencers.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
Ik heb er wel in mijn omgeving. Maar zij beseffen dat dat pure luxe is, omdat ze het met hun inkomen samen zo ook prima redden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.
Als je zo denkt heb je geen leven,quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Laatst ook al zoiets van ‘je weet niet of de mensen die je op straat ziet misschien iemand vermoord hebben’. Vond ze ook al een enge gedachte.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als je zo denkt heb je geen leven,
Hahaha om het kookeiland! Ik had er gelijk een beeld bij hoe ze als een soort eekhoorntjes op zoek naar nootjes om dat eiland heen zouden rennen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland?
En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |