en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zij begint ook steeds minder op zichzelf te lijken, strak van de botox. Ik vind haar een beetje een kindvrouwtje
Haha, wat bijzonder! En haar andere account kim.harsta geeft zichzelf ook een like.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
Nee , ze houd ze zelf heel kleinquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze schrijft dan ook ‘hoe groter ze worden, hoe harder de wereld wordt, terwijl ze van binnen nog echt klein zijn. Veel (..) kleiner dan ze er van buiten uit zien’.
Bedoelt ze daarmee dat ze een ontwikkelingsstoornis hebben?
Mee eens hoor, je kan daar best een beetje in sturen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla
Ook dbm: kind heeft zoveel zin dat hij zelfs knuffels van dikkiedik mee neemt 🤔
Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Maar dat hoeft toch verder niemand te weten??
Ik denk dat ze vooral bezig is met hoe ze zo lang mogelijk jong eruit kan blijven te zien. Triest eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en ze is 48 , zou ze zelf nog denken dat haar gezicht er nog als een 48 jarige er uit ziet?
Ik ben het hier zooo mee eens! Net als waarom moet iedereen weten hoeveel knuffels die kinderen hebben en die jongen liever met poppen speelt? Ik denk dat ze niet doorheeft dat ze pest gedrag stimuleertquote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm: 8 jarige word buitengesloten omdat leeftijdsgenoten hem niet snappen en hij ligt lang verdrietig wakker blabla
Ook dbm: kind heeft zoveel zin dat hij zelfs knuffels van dikkiedik mee neemt 🤔
Kijk mensen... ik ben ook echt wel tegen pesten... en ook voor dat een kind mag spelen waarmee hij/zij wilt spelen 👌 maar zeker als het al even niet lekker gaat geef je je kind toch geen dikkiedik mee? Of zet je hem ermee op insta???
Eerlijk? Mijn kind pakt soms dikkiedik uit de kast en kruipt dan naast me en vraagt of ik voorlees.. 👌 helemaal dikke priem!
Maar dat hoeft toch verder niemand te weten??
Ik dacht eerst dat ze expres zo overdreven deed en dat ze zowaar humor en zelfspot had maar nee, zij is echt delusionalquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:28 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
In heb bij Sylvie het idee dat hoe ouder ze wordt, hoe bloter dr outfits zijn en hoe nepper de filmpjes zijn. Hier zit toch geen greintje spontaniteit meer in?
Ik denk oprecht dat zij ook wel eens baat zou kunnen hebben ben een paar goeie sessies bij de psycholoog.
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:36 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster is geen onbekende van het inzetten van haar kinderen, voor content en indirecte reclame voor haar bedrijf, maar haar kind fotograferen met zijn hoofd boven een emmer is toch wel erg sneu.
Sterkte voor je dochter en jullie!! Zoiets meemaken is heel heftig 🫂quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
Hier ook laat.. hij is nu sinds de zomer vakantie volledig droog 👍 nu ging hij nog niet op kamp of echt zonder ons logeren dus dat scheelt een beetje maar eind dit jaar gaat hij wel op kamp en daarom heeft hij zelf besloten te oefenen zonder luier 👌 en dat gaat super nu!quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef IlseMarije het volgende:
Mijn zoon was heel laat droog, zowel overdag als in de nacht en had daarnaast ook darmproblemen maar ging gewoon mee op scoutingkamp vanaf dat hij 8 was. (Met luiers en met medicatie) De leiding was natuurlijk altijd op de hoogte en alle kinderen kenden elkaar en hebben er nooit wat van gezegd of hem gepest. Eerlijk is eerlijk ik dook het liefst onder die week, vooral in het begin was het voor mij heel spannend maar hij heeft nooit een kamp overgeslagen en vond het altijd geweldig. (Nog steeds, hij is inmiddels volwassen) Ik heb echt getwijfeld hoor, doe ik hier wel goed aan maar de beste keuze ooit! Ik zie dat DBM echt niet doen, loslaten en sterk maken voor de harde wereld is moeilijk maar het moet!
Ja daar heb ik het ook mee ja! Volgens mij beide toch? Of ben ik gek. 😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haha, ja, het zit allemaal in hetzelfde straatje 🤪. Maar ik heb dat ook met sterrenkaatje en kaatjepuk. Weet nooit wie nou de barnevelder is.
Delia haar moeder is Nederlands en blond, haar vader Turks. Maar sterke Hollandse genen blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat zijn die kindjes blond en met lichte ogen trouwens.
Toen hij voor het eerst bij de scouting kwam zei de leiding, we zitten in de opgave periode voor zomerkamp daar moeten jullie maar even over nadenken. Mijn eerste gedachte was, nou daar wachten we nog maar even mee (vooral vanwege de luiers natuurlijk) maar mijn zoon direct nee hoor ik ga mee. Toen dacht ik als hij het vertrouwen heeft om mee te gaan dan moet hij gewoon mee. Ik heb stiekem gehuild toen hij wegging (en ook van de geur toen hij thuiskwam 😜) maar bij het volgende kamp stond hij vooral om mee te gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Vooral dat ik het misschien wel lastiger vond dan hem. Geen idee of vriendjes en klasgenoten het door hadden, maar het belemmert hem in ieder geval niet, dus laat ik dat dan ook niet doen.
Maar zoals DBM al die kwetsbare de openbaarheid ingooit, zo stom. En ja, pesten is verschrikkelijk stom, maar om ze dan ook nog eens extra munitie te geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |