abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595922
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220595965
Het gaat met de topics, ze zijn gauw vol
pi_220595985
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
pi_220596001
Mn dochter kijkt nu een documentaire over Epstein. En hij is " gediagnosticeerd " door de beste artsen ter wereld dat hij 3 orgasmes per dag "nodig" heeft. Moest gelijk aan iemand denken 🤔
pi_220596007
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
pi_220596028
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
En dan ook nog de rest van haar ‘een lik voor een lik’ matties.
Sneuneus.
pi_220596034
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
pi_220596043
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
pi_220596066
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
pi_220596075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
Kinderen vinden altijd een reden om te pesten. Daar heeft een diagnose in het spectrum niet altijd wat mee te maken.
Misschien dat Flip het lastig op school heeft omdat hij als jongen toch wat meer van meisjesachtig speelgoed houdt ( en dat is prima) maar kinderen zijn hard tegen elkaar. Helaas.
pi_220596079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
I can't help it, if I'm lucky
pi_220596086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Danielle_ het volgende:
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
Erg he. Alsof je als moeder wil dat de kinderen 'iets' hebben.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220596089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Daar verbaas ik me ook over. Hij heeft wel mooie haartjes en hele mooie bruine ogen. Misschien dat dat de doorslag geeft?
pi_220596141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂

Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
Dat inderdaad _O-
pi_220596179
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
pi_220596288
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
pi_220596291
Deviervankim had inderdaad tijdens de fotoshoot beter iets kunnen aantrekken van haar oh zo geliefde Cfab/Creamy. Dit is geen gezicht.

Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
pi_220596311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
Ik vind hem juist niet zo bijzonder. ‘Het buurjongetje van verderop’ zeg maar. Maar misschien dat daarom een bedrijf als Wibra of Terstal hem voor een shoot willen hebben.
pi_220596314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?
pi_220596320
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
pi_220596344
Dat braakbericht van DBM over De Millenialmoeder. En de ‘eigenschappen’ die dan bij die moeders horen, volgens iemand.

Uiteraard allemaal bijzondere dingen.
‘Zijn een van de hoogst opgeleide generaties in de geschiedenis’ 🤪

‘Werken meer (…?) en besteden meer tijd aan opvoeding dan voorgaande generaties, wat leidt tot een hoge ‘mental load’

Doen aan intensieve digitale research (podcasts, boeken, reels)

Ontdekken vaak pas dat ze zelf neurodivergent zijn via een diagnose-traject van een eigen kind’

En nog meer blabla.

Hou toch op zeg.
pi_220596358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @Huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )
En ook met @Dievanhiernaast @Die_van_verderop
pi_220596375
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Ze is wel goed geïntegreerd in haar nieuwe buurt met haar joggingbroek aan!
( met dat masker op. 😂 )
pi_220596381
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Voorspel
pi_220596390
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:05 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Voorspel
Komt door dat masker natuurlijk. Rrrrrrr…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')