En dan ook nog de rest van haar ‘een lik voor een lik’ matties.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Earring het volgende:
Bij DBM vind ik altijd bijzonder dat een post bij haar ook altijd een reactie krijgt van haar zelf met account van liften met kim. En daar geeft zij dan weer hartjes terug.
Kinderen vinden altijd een reden om te pesten. Daar heeft een diagnose in het spectrum niet altijd wat mee te maken.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef IlseMarije het volgende:
De zoon of dochter van DBM werd op school buitengesloten en ineens ligt het aan “het spectrum”, volgens mij heeft geen een van de twee een officiële diagnose maar dan nog kun je ze niet in een glazen kastje stoppen. De wereld is keihard en daar moeten alle kinderen mee leren omgaan, de een heeft dat wat makkelijker dan de ander maar het moet. (Ik heb 2 kinderen met een rugzakje en ze zijn ondanks alle zorgen en “extraatjes” sterke volwassen geworden)
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sipquote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Erg he. Alsof je als moeder wil dat de kinderen 'iets' hebben.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Danielle_ het volgende:
De blije mama met een post dat het zo zwaar is om als kind op het spectrum te zitten, volledig alsof haar twee kinderen gediagnosticeerd zijn. Dat zijn ze dus niet he! De oudste is getest maar kreeg geen ‘label’ van de professionals en de jongste gaat pas net een traject in. Hoe kun je zo zijn als moeder, gewoon volledig je kinderen zelf labelen en in hokjes duwen. Dat helpt niet voor je kinderen om zelf hun draai in het leven te kunnen vinden, handige moeder…
Daar verbaas ik me ook over. Hij heeft wel mooie haartjes en hele mooie bruine ogen. Misschien dat dat de doorslag geeft?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Hope88 het volgende:
Ik snap niet dat L van HVK zo vaak gecast wordt voor foto's en filmpjes. Het jochie kijkt altijd zo verdrietig, dat is toch geen goede reclame?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Daar reageerde ze een keer op (op tiktok of threads geloof ik) dat ze daarmee zou stoppen als ze genoeg volgers/bereik had. Ze beloofde het zelfs. Gaat kennelijk nog niet naar wens 😂
Ik heb trouwens altijd het gevoel dat ik naar de film Matilda kijk als zij in haar sport outfit voorbij komt. Aunt Trunchbull…
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Of de kinderen van DBM nou wel of niet in t spectrum zitten, ze zijn volgens mij kei kwetsbaar en ik heb niet het idee dat DBM en/of haar man iets doen om dat te verminderen.
Het komt over alsof ze graag wil(len) dat ze klein en kwetsbaar blijven zodat ze aan/afhankelijk zijn en blijven.
Maar dat is een totale aanname van mij.
Ik vind hem juist niet zo bijzonder. ‘Het buurjongetje van verderop’ zeg maar. Maar misschien dat daarom een bedrijf als Wibra of Terstal hem voor een shoot willen hebben.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad het is een heel knap jochie (al haar kinderen zijn knap vind ik) maar oh zo sip
Ze kwamen voor de hond.. logisch toch?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:42 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zit Debbie nu alweer in de tuin van haar osteopaat?! Ik kom nooit bij een osteopaat maar normaal ben je toch alleen in de praktijkruimte?
Ik ben altijd met jullie (soort) namen in de war. Dus @Huisopdehoek ( er was toch nog iemand die iets in die richting heten zoals jij? Of ben ik in de war. 😂 )quote:Op donderdag 16 april 2026 22:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En wederom ben ik het eens met je. Zit ‘m in de naam denk ik 😉.
Ze is wel goed geïntegreerd in haar nieuwe buurt met haar joggingbroek aan!quote:Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
Voorspelquote:Op donderdag 16 april 2026 22:51 schreef Earring het volgende:
Waar kijk ik naar bij Sanneke
Wat is dat voor storie dat Dion uit haar nek kruipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |