abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220599997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:14 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
pi_220600031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
Barbie die haar adem in moet houden, verschrikkelijk toch 😀
pi_220600034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:17 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
pi_220600043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
pi_220600092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
Sanneke is daar een schoolvoorbeeld van.
pi_220600144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Lot wilde geen oranje. Dat zag je in de kringloop vd week. Waarom vroeg ze, dat wil ik niet. Ze wilde wel wit, zwart of bruin. Echt een kind van haar moeder. Nooit eens een opvallend kleurtje
pi_220600225
Goed dat Sanne is afgevallen. Was me niet opgevallen.

Ik herken het trouwens wel dat je niet veel gedaan kreeg met kind. Maar ik had echt een hooligan. Met 7 maanden de trap op, met nog net geen 1 jaar schoof die een doos voor de deur om daarop te klimmen om de deur open te maken, etc.

Maar je gaat ook wel op sommige dingen je inrichting aanpassen. Deuren en kasten moest hij uitblijven, dat gebeurde ook wel uiteindelijk. Maar gevaarlijke of breekbare dingen niet binnen kinderhandbereik.

En anders een grondbox. Denken in oplossingen. We hadden zelf de box best lang staan.

Traphekje hebben we nooit gehad, want die maakte die zo open bij open en oma. 😂 Dus vooral leren hoe je wel veilig de trap af komt.

Wat ik erbij wil zeggen dat ze in oplossingen moet denken, maar op een of andere manier krijgt ze dat niet voor elkaar. Maar dan snap ik ook waarom Dion zoveel moet doen thuis. Want overdag kan niks

En nu weer dat zij het zwaar vindt dat Dion 5 dagen werkt. 😶

Snap het wel he, wereld is denk ik echt klein als thuisblijfmoeder als je niet veel actie onderneemt. Maar misschien kan Dion 4 dagen gaan werken en zij 2😂
pi_220600250
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
Ze doet alsof alle afspraken weg zijn... kan me dat niet voorstellen
Zo van ok u bent chronisch ziek maar deze arts gaat weg dus je zoekt het maar uit!
Denk eerder dat ze bang is door de mand te vallen bij een nieuw gezicht dus dan maar een andere bekende
pi_220600297
Sanneje leeft echt in andere dimensie.

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220600307
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
pi_220600310
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
pi_220600316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Zij lekker 2 dagen gaan werken kan ze ernaast influencen komt ze misschien toch aan het salaris van 24 uur werken😂😂
Kan kind naar de opvang en krijgt ze toeslag. Zal hem goed doen
pi_220600327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
pi_220600334
De vraag van Sanneke was eigelijk hebben jullie meerdere dagen per week samen vrij, dus buiten het weekend om.

Als je allebei werkt, dan verdeel je juist meestal de dagen zodat je minder opvang nodig hebt. Dan ga je niet doordeweeks allebei dezelfde dag vrij nemen.

Maar zij zit de hele dag thuis en wil nog een extra dag extra ondersteuning van Dion.
pi_220600344
Nee ik zie het ook niet gebeuren dat ze de trap gaat verven terwijl ze het wel suggereert!
pi_220600379
Dion een extra dag vrij omdat thuis met je kind zijn te veel is 🤔 echt? Hoe bedenk je het?? En bedenk nog eens of je echt een 2e wil
pi_220600461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
Ze lijkt wel een zuurstok
pi_220600470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
pi_220600515
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
pi_220600529
Rationele logica ontbreekt volledig bij Sanneke.
pi_220600535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:

Haahahahahahahahaha 🤣 idem!
pi_220600610
Dbm kan het niet aan om weer een nieuw gezicht, alles te moeten vertellen over haar kinderen.

Ten eerste is er gewoon een dossier en een overdracht. Ten tweede heeft ze er geen moeite mee om te pas en te onpas naar de hap te gaan, daar heb je ook je eigen arts niet en ten derde gaat het volgens mij niet om haar maar om de kinderen.
pi_220600631
Ik vond de hele week voor kleine kinderen zorgen absoluut veel vermoeiender dan werken. Alleen Sanneke maakt de denkfout dat de enige oplossing is: samen vrij zijn.
Zelf gaan werken is echt onbespreekbaar kennelijk.

Trouwens; 2 kleine kinderen is ook veeeeeel harder werken dan 1.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220600641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
pi_220600644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')