Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Of te druk met scrollen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Is de 'glow' in the room with us? 😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷♀️
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de storyquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |