abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220598318
Ik heb ook 1 heel moeilijk te corrigeren, temperamentvol en impulsief kind (adhd) en als ik dan naar M kijk denk ik; meid, tel je zegeningen. Hij loopt nog niet eens. Waar klaagt zij in vredesnaam over?!
Maar zoals met alles kan zij heel moeilijk in oplossingen denken, dus het is niet M die lastig is maar het is een onvermogen van Sanneke zelf.
pi_220598334
Mijn zoontje is 2 weken ouder dan M en die doet ook werkelijk alles wat niet mag. Maar ik corrigeer hem wel gewoon. Dat kan op deze leeftijd ook gewoon al.

En DBM, als Flapje meer dagen afwezig is dan aanwezig, dan snap ik wel dat ie beetje buiten gesloten word en er niet meer bij hoort. Jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
pi_220598360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
pi_220598661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Of te druk met scrollen.
pi_220598695
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.
pi_220598801
Fijn dat kleding passen en kopen, met een dreumes erbij, wel lukt bij Sanneke!
Maar dan zit ie natuurlijk vast in z’n wandelwagen.
pi_220598803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
pi_220598874
AM: wat ziet ze er mooi glowy uit. En dan de merken opnoemen die gebruikt zijn. Die kunnen we dus skippen want ik zie iemand met een te dikke laag die allesbehalve glowy is. Zo zonde! Vol in de make up proberen te doen alsof je straalt terwijl je grumpy bent, helpt daar ook niet bij natuurlijk.
pi_220598880
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
pi_220598887
Am die alles dwangmatig klaarlegt, een hele koffer meeneemt, iedere dag druk is met de was, heeft het pak waarmee ze op foto gaat niet gestreken. Hoe serieus kan je die vrouw nog nemen?
pi_220598906
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.

Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.

Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
pi_220598920
Hier was de oudste ook braver dan de jongste… als ik me omdraaide klom hij in de open kast… ik kon echt niks doen. Toen met vloerbox kon ik tenminste wat dingen doen haha… tot dat hij erover heen klom
pi_220598925
Sanneke heeft zelf niet door hoe incapabel ze is. Een kind corrigeren terwijl je zo loopt te hinniken, heeft nog nooit gewerkt. En Mijan in z’n eentje op een veilige manier de wereld laten ontdekken, zit er zo te zien ook niet in. Wat een klucht
pi_220598936
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
I can't help it, if I'm lucky
pi_220599128
Zo te zien weer allemaal dezelfde meuk in de nieuwe box 🙄 Dit keer met event, laat me raden.. Bij de vreemde vogel. De ene box is er amper doorheen en de volgende wordt alweer bijna gelanceerd. Toevallig dat ze nu ineens weer met haar zuurdesem aan de slag is nu de workshop voor de deur staat 🤡 Daarna zal ook deze "hobby" doodbloeden.
pi_220599136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
pi_220599170
Als ik Am was zou ik me haar tot net over me schouder knippen! Staat haar denk ik veel leuker dan dit lange stro

Ik vind Vera ook een slechte make-up artiest
pi_220599172
Sanneke is afgevallen en voelt zich beter, dat wordt een vrolijk bericht zou je denken!
Maar het is toch weer 1 grote klaagzang dat broeken niet goed zitten en dat bij BN'ers iedereen het knap vindt dat ze zijn afgevallen en bij haar niet. Ik vind het echt fascinerend hoe die vrouw denkt.
pi_220599182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Is de 'glow' in the room with us? 😂

Wat er al gezegd werd; haar tanden en haar gezicht hebben dezelfde kleur.
Vera is overtuigd van haar eigen kunnen, dat is fijn, dan is er iig nog iemand overtuigd. Ik zou haar echt nooit mijn make up laten doen, dan doe ik t liever zelf en ik heb er echt 0 verstand van
pi_220599188
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
pi_220599214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.
pi_220599232
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
pi_220599274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de story

Dan moet ze haar verhaal weer doen, en die schrijft misschien niet alles voor waar ze om vraagt

Die vrouw is ziek, nu gaat het met een van de kinderen niet zo goed.. pfff
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:52:52 #149
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220599280
Sterkte voor jullie @Henrike
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:57:25 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599295
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')