Nou dit he? In een kinderopvang staat er ook niet 1 leidster op 1 kind? 🫣 Die hebben meerdere kinderen onder hun hoede en zijn vaak bezig met meerdere dingen en meerdere kinderen tegelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Ja dat! Wij hebben echt een extreem grote boekenkast met HEEEL VEEEL boeken en de kinderen hadden in hun peuter/kleuter tijd 1 plank die ze vrij konden gebruiken... waren stevige boekjes die ze eruit mochten trekken en lezen... de rest bleven ze gewoon echt vanaf 🤷 (ook de "betere kinderboeken " )quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!
Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes
Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
Hier in de wijk zijn de 7/8/9 jarigen aan het vissen/fietsen/ gewoon buiten spelen en door de hele wijk en dat allemaal zonder een blije mama in hun nek.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Zeker die kinderen zijn er natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Dat weet ik niet, want ik kijk niet bij haar. Maar naar de wc gaan was bij mijn jongste echt geen optie op die leeftijd. Bij de oudste kinderen overigens ook niet, want die bleven alleen van dingen af als ik er bij was (wat ook vrij normaal is).quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb ook zo'n kind. Kan je 100x tegen zeggen dat ie iets niet moet doen en nog gebeurd het.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Als ze nu al zo zeikt, hoe moet dat dan als Mijan gaat lopen 🤦♀quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
Dat komt omdat er een keutel/huil vast zitquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Maar je zegt dat je niet bij Sanneke kijkt... je ziet dus ook niet hoe ze hem corrigeert.. ze moet om alles lachen en zegt dat iets niet mag alsof het leuk is wat hij doet..quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Precies. En ik denk ook niet dat M sowieso een vaak te corrigeren stout manneke is; hij is ook nog geen anderhalf en Sanneke begeleidt hem op geen enkele manier behalve stompzinnig lachen. Dus M lijkt mij niet de oorzaak van Sanneke's geklaag, net zo min dat de kinderen van DBM gebruik zouden maken van hun symptomen en diagnoses, om maar niet naar school te hoeven of hun bord leeg te eten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ze ziet er sws heel slecht uit, ik schrok ervan. Oud, moe.....quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
Bij de uiteindelijke beelden die gepubliceerd worden maken ze haar gebit altijd stukken witter dan ze werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |