abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220599316
Het was mij ook niet opgevallen dat S was afgevallen. Waarschijnlijk omdat ze zichzelf vrijwel altijd zittend filmt.
Maar fijn dat ze nu een spijkerbroek heeft gevonden, en ook nog met korting.

En dat BN’ers meer reacties krijgen als ze hetzelfde zijn afgevallen als zij, dat is toch logisch?
Veel meer volgers, veel meer actieve volgers waarschijnlijk. En als zij 5 kilo afvalt valt het minder op dan iemand die, ik noem maar wat, 60 kilo weegt en 5 kilo afvalt.

Ik hoop voor haar dat ze haar gezondere voedingspatroon volhoudt en meer gaat bewegen, omdat ze zich daar beter bij voelt.
pi_220599329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
pi_220599333
Wat fijn dat Sanneke zo veel is afgevallen en dat ze zich beter voelt. De laatste weken doet ze ook wat meer aan haar uiterlijk. Die verhuizing doet haar goed. Haar portemonnee wat minder.
pi_220599360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
pi_220599362
Debbie moet ook weer even laten zien dat ze bloed gaat prikken
pi_220599390
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
pi_220599391
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
pi_220599420
quote:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
pi_220599440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:22:01 #160
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220599477
quote:

[..]
Ik denk dat ze nogal berucht is daar en dus een speciale behandeling krijgt....als het al de waarheid is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 17-04-2026 15:27:04 ]
pi_220599491
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
pi_220599496
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
pi_220599504
Wij hebben een behoorlijk intensief ziekenhuis traject gehad, en toen de arts wist dat ze weg zou gaan heeft ze ons wel gebeld of we telefonisch afscheid zouden nemen of nog voor haar vertrek een afspraak zouden plannen. Maar in het geval van DBM kan ik me dat minder goed voorstellen. Ze vindt het allemaal maar interessant. Nou stom mens, ik zou er heel veel voor over hebben gehad als wij niet dit soort contacten met artsen hadden.
pi_220599507
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
pi_220599552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:24 schreef Keesie123 het volgende:
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
Ze reed waarschijnlijk ergens doorheen zegt ze zelf. Dat kan iedereen een lekke band opleveren lijkt me.
pi_220599592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen

Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
pi_220599662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:23 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
Ik ben wel een keer persoonlijk gebeld door de arts en uiteindelijk in overleg met haar meegegaan naar haar nieuwe werkplek. Maar dat was echt na een traject wat al jaren duurde en we hadden op den duur om de week contact. Geen idee of het gebruikelijk is in sommige ziekenhuizen om persoonlijk te bellen? Maar een brief lijkt me eigenlijk gebruikelijker inderdaad
pi_220599723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Er stond wel een kroontje op het bovendeel, waarschijnlijk vond ze dat genoeg.
pi_220599895
AM: het moet ook allemaal niet teveel moeite kosten. Deze week pas iets voor Jet in de kringloop gekocht. Dat de drukke mama maar iets gefixt had voor die twee jongsten. Die promoten tenslotte al die zooi van haar.
pi_220599904
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
pi_220599913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
pi_220599928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Harper het volgende:
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
Ja, mee eens. Een stuk korter of met laagjes zou nog mooier zijn. Die teletubbie-antenne heb ik nooit begrepen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:10:09 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
Bij ons niet. Omdat er een half jaar tussen zit. Maar het bellen geloof ik ook niet.
pi_220599953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:17 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
Dat valt mij ook altijd op. Bij meer fluflu's.
Je ziet ze ook nooit met vrienden/vriendinnen.
Als sommige samen zijn is het gesponsord mer meer fluflu's.
Leeg en eenzaam
pi_220599977
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')