abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220597933
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Nou dit he? In een kinderopvang staat er ook niet 1 leidster op 1 kind? 🫣 Die hebben meerdere kinderen onder hun hoede en zijn vaak bezig met meerdere dingen en meerdere kinderen tegelijk.

Maar Sanneke heeft haar handen vol aan 1 kind... ik vind dat echt bizar.
pi_220597943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!

Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes

Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
Ja dat! Wij hebben echt een extreem grote boekenkast met HEEEL VEEEL boeken en de kinderen hadden in hun peuter/kleuter tijd 1 plank die ze vrij konden gebruiken... waren stevige boekjes die ze eruit mochten trekken en lezen... de rest bleven ze gewoon echt vanaf 🤷 (ook de "betere kinderboeken " )
Mensen waren daar altijd verbaasd over.. ook dat ze niet aan audio enzo zaten 🤷 gewoon nee zeggen helpt echt! En maak er geen grap van... "hahaha dat mag toch niet hahaha" vertaald een kind naar "als ik dit doe word mama blij"
pi_220597948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Hier in de wijk zijn de 7/8/9 jarigen aan het vissen/fietsen/ gewoon buiten spelen en door de hele wijk en dat allemaal zonder een blije mama in hun nek.
Ze behandelt hem alsof hij 3 of 4 is.
Ik zie hem nooit zelfstandig buiten spelen.
Laatst had ze een story dat ze vanaf half 4 op de tablet mogen tot etenstijd. Lekker veel rust voor de blije mama. Want ze komt om half 3 ongeveer thuis van school en een uur later zitten ze al op de tablet.
Daarna etenstijd en is haar man thuis.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220597951
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
pi_220597981
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!

En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
pi_220598017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Zeker die kinderen zijn er natuurlijk ook.
Alleen Mijan lijkt me eigenlijk een vrij rustig en makkelijk mannetje? Ze zou het op zijn minst eens kunnen proberen, dat opvoeden 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_220598029
quote:
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
pi_220598036
Ik lees het nu pas. Maar knuffel voor jou @henrike. Sterkte ook voor je dochter
pi_220598059
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, want ik kijk niet bij haar. Maar naar de wc gaan was bij mijn jongste echt geen optie op die leeftijd. Bij de oudste kinderen overigens ook niet, want die bleven alleen van dingen af als ik er bij was (wat ook vrij normaal is).
pi_220598062
quote:
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
pi_220598063
@Henrike ik lees het nu pas, jeetje wat een heftige ervaring. Heel veel sterkte voor jullie en je dochter!
pi_220598064
@Henrike: heftig voor je dochter en jullie als ouders zullen ook flink geschrokken zijn! 🫂
pi_220598067
@Henrike, ik moest ook even teruglezen. Wat heftig voor jullie. Sterkte🫂
pi_220598077
quote:
Ik heb ook zo'n kind. Kan je 100x tegen zeggen dat ie iets niet moet doen en nog gebeurd het.
Sommige kinderen zijn nou eenmaal 'makkelijker' dan anderen.

Het verschil zit er vooral in dat wij ons best nog wel doen, dat idee heb ik bij Sanneke niet.
pi_220598088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:20 schreef Missinglink24 het volgende:
Jet in haar Heineken shirt 😂
Geweldig!
pi_220598102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
Als ze nu al zo zeikt, hoe moet dat dan als Mijan gaat lopen 🤦♀
pi_220598107
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Dat komt omdat er een keutel/huil vast zit
pi_220598117
quote:
Maar je zegt dat je niet bij Sanneke kijkt... je ziet dus ook niet hoe ze hem corrigeert.. ze moet om alles lachen en zegt dat iets niet mag alsof het leuk is wat hij doet..
Niet dat ik een kind vergelijk met een hond maar wij hadden vroeger een buurman die zijn hond voor rotte vis uitschold met een hele blije toon.. en beestje was dan helemaal blij en happy en enthousiast 🤷 het is de toon die de boodschap brengt. Dus je kunt 100x mag niet zeggen. Als je het een feestje maakt snapt hij het na 100x nog niet!
Tuurlijk heb je kinderen waarbij duidelijk en consequent ook niet werkt.
Maar mijan krijgt dit niet mijan krijgt "hahaha ow gekkie hahaha mag toch niet hahaha"
pi_220598126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Precies. En ik denk ook niet dat M sowieso een vaak te corrigeren stout manneke is; hij is ook nog geen anderhalf en Sanneke begeleidt hem op geen enkele manier behalve stompzinnig lachen. Dus M lijkt mij niet de oorzaak van Sanneke's geklaag, net zo min dat de kinderen van DBM gebruik zouden maken van hun symptomen en diagnoses, om maar niet naar school te hoeven of hun bord leeg te eten.
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:02:55 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220598134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!

Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
pi_220598143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:

Ze ziet er sws heel slecht uit, ik schrok ervan. Oud, moe.....
Vera is duidelijk geen talent, want deze make-up doet niets voor haar, het maakt haar eerder vermoeider. Zonde!
pi_220598158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:11:47 #123
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220598204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:05 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
Bij de uiteindelijke beelden die gepubliceerd worden maken ze haar gebit altijd stukken witter dan ze werkelijk zijn.
pi_220598214
Wat mij trouwens van de week opviel, was dat het bordje "seksvlogger" er niet meer is waar AM haar sleutels ophangt. Wellicht heb ik het verkeerd gezien, maar ze toont dat graag regelmatig en ik zag het niet meer.
pi_220598251
Wel typisch dat AM zelfs de theedoeken strijkt maar haar pak voor de fotoshoot niet gestreken is.

En wat een geneuzel van Sanneke. Ik kijk n.a.v. de commentaren weleens haar stories maar wat een gezeur om niks. Hele volksstammen hebben eerst een dreumes gehad die overal op lijken te klimmen en alles in hun mond steken. En nee die zijn niet te corrigeren want ze zijn nog te jong. Vermoeiende gedachtengang heeft zij.
pi_220598318
Ik heb ook 1 heel moeilijk te corrigeren, temperamentvol en impulsief kind (adhd) en als ik dan naar M kijk denk ik; meid, tel je zegeningen. Hij loopt nog niet eens. Waar klaagt zij in vredesnaam over?!
Maar zoals met alles kan zij heel moeilijk in oplossingen denken, dus het is niet M die lastig is maar het is een onvermogen van Sanneke zelf.
pi_220598334
Mijn zoontje is 2 weken ouder dan M en die doet ook werkelijk alles wat niet mag. Maar ik corrigeer hem wel gewoon. Dat kan op deze leeftijd ook gewoon al.

En DBM, als Flapje meer dagen afwezig is dan aanwezig, dan snap ik wel dat ie beetje buiten gesloten word en er niet meer bij hoort. Jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
pi_220598360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
pi_220598661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Of te druk met scrollen.
pi_220598695
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.
pi_220598801
Fijn dat kleding passen en kopen, met een dreumes erbij, wel lukt bij Sanneke!
Maar dan zit ie natuurlijk vast in z’n wandelwagen.
pi_220598803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
pi_220598874
AM: wat ziet ze er mooi glowy uit. En dan de merken opnoemen die gebruikt zijn. Die kunnen we dus skippen want ik zie iemand met een te dikke laag die allesbehalve glowy is. Zo zonde! Vol in de make up proberen te doen alsof je straalt terwijl je grumpy bent, helpt daar ook niet bij natuurlijk.
pi_220598880
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
pi_220598887
Am die alles dwangmatig klaarlegt, een hele koffer meeneemt, iedere dag druk is met de was, heeft het pak waarmee ze op foto gaat niet gestreken. Hoe serieus kan je die vrouw nog nemen?
pi_220598906
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.

Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.

Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
pi_220598920
Hier was de oudste ook braver dan de jongste… als ik me omdraaide klom hij in de open kast… ik kon echt niks doen. Toen met vloerbox kon ik tenminste wat dingen doen haha… tot dat hij erover heen klom
pi_220598925
Sanneke heeft zelf niet door hoe incapabel ze is. Een kind corrigeren terwijl je zo loopt te hinniken, heeft nog nooit gewerkt. En Mijan in z’n eentje op een veilige manier de wereld laten ontdekken, zit er zo te zien ook niet in. Wat een klucht
pi_220598936
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
pi_220599128
Zo te zien weer allemaal dezelfde meuk in de nieuwe box 🙄 Dit keer met event, laat me raden.. Bij de vreemde vogel. De ene box is er amper doorheen en de volgende wordt alweer bijna gelanceerd. Toevallig dat ze nu ineens weer met haar zuurdesem aan de slag is nu de workshop voor de deur staat 🤡 Daarna zal ook deze "hobby" doodbloeden.
pi_220599136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
pi_220599170
Als ik Am was zou ik me haar tot net over me schouder knippen! Staat haar denk ik veel leuker dan dit lange stro

Ik vind Vera ook een slechte make-up artiest
pi_220599172
Sanneke is afgevallen en voelt zich beter, dat wordt een vrolijk bericht zou je denken!
Maar het is toch weer 1 grote klaagzang dat broeken niet goed zitten en dat bij BN'ers iedereen het knap vindt dat ze zijn afgevallen en bij haar niet. Ik vind het echt fascinerend hoe die vrouw denkt.
pi_220599182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Is de 'glow' in the room with us? 😂

Wat er al gezegd werd; haar tanden en haar gezicht hebben dezelfde kleur.
Vera is overtuigd van haar eigen kunnen, dat is fijn, dan is er iig nog iemand overtuigd. Ik zou haar echt nooit mijn make up laten doen, dan doe ik t liever zelf en ik heb er echt 0 verstand van
pi_220599188
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
pi_220599214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.
pi_220599232
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
pi_220599274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de story

Dan moet ze haar verhaal weer doen, en die schrijft misschien niet alles voor waar ze om vraagt

Die vrouw is ziek, nu gaat het met een van de kinderen niet zo goed.. pfff
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:52:52 #149
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220599280
Sterkte voor jullie @Henrike
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:57:25 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599295
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
pi_220599316
Het was mij ook niet opgevallen dat S was afgevallen. Waarschijnlijk omdat ze zichzelf vrijwel altijd zittend filmt.
Maar fijn dat ze nu een spijkerbroek heeft gevonden, en ook nog met korting.

En dat BN’ers meer reacties krijgen als ze hetzelfde zijn afgevallen als zij, dat is toch logisch?
Veel meer volgers, veel meer actieve volgers waarschijnlijk. En als zij 5 kilo afvalt valt het minder op dan iemand die, ik noem maar wat, 60 kilo weegt en 5 kilo afvalt.

Ik hoop voor haar dat ze haar gezondere voedingspatroon volhoudt en meer gaat bewegen, omdat ze zich daar beter bij voelt.
pi_220599329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
pi_220599333
Wat fijn dat Sanneke zo veel is afgevallen en dat ze zich beter voelt. De laatste weken doet ze ook wat meer aan haar uiterlijk. Die verhuizing doet haar goed. Haar portemonnee wat minder.
pi_220599360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
pi_220599362
Debbie moet ook weer even laten zien dat ze bloed gaat prikken
pi_220599390
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
pi_220599391
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
pi_220599420
quote:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
pi_220599440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.

Ze wilt te graag intressant zijn
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:22:01 #160
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220599477
quote:

[..]
Ik denk dat ze nogal berucht is daar en dus een speciale behandeling krijgt....als het al de waarheid is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 17-04-2026 15:27:04 ]
pi_220599491
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
pi_220599496
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
pi_220599504
Wij hebben een behoorlijk intensief ziekenhuis traject gehad, en toen de arts wist dat ze weg zou gaan heeft ze ons wel gebeld of we telefonisch afscheid zouden nemen of nog voor haar vertrek een afspraak zouden plannen. Maar in het geval van DBM kan ik me dat minder goed voorstellen. Ze vindt het allemaal maar interessant. Nou stom mens, ik zou er heel veel voor over hebben gehad als wij niet dit soort contacten met artsen hadden.
pi_220599507
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
pi_220599552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:24 schreef Keesie123 het volgende:
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
Ze reed waarschijnlijk ergens doorheen zegt ze zelf. Dat kan iedereen een lekke band opleveren lijkt me.
pi_220599592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen

Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
pi_220599662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:23 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
Ik ben wel een keer persoonlijk gebeld door de arts en uiteindelijk in overleg met haar meegegaan naar haar nieuwe werkplek. Maar dat was echt na een traject wat al jaren duurde en we hadden op den duur om de week contact. Geen idee of het gebruikelijk is in sommige ziekenhuizen om persoonlijk te bellen? Maar een brief lijkt me eigenlijk gebruikelijker inderdaad
pi_220599723
quote:
Er stond wel een kroontje op het bovendeel, waarschijnlijk vond ze dat genoeg.
pi_220599895
AM: het moet ook allemaal niet teveel moeite kosten. Deze week pas iets voor Jet in de kringloop gekocht. Dat de drukke mama maar iets gefixt had voor die twee jongsten. Die promoten tenslotte al die zooi van haar.
pi_220599904
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
pi_220599913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
pi_220599928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Harper het volgende:
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
Ja, mee eens. Een stuk korter of met laagjes zou nog mooier zijn. Die teletubbie-antenne heb ik nooit begrepen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:10:09 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220599942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
Bij ons niet. Omdat er een half jaar tussen zit. Maar het bellen geloof ik ook niet.
pi_220599953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:17 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
Dat valt mij ook altijd op. Bij meer fluflu's.
Je ziet ze ook nooit met vrienden/vriendinnen.
Als sommige samen zijn is het gesponsord mer meer fluflu's.
Leeg en eenzaam
pi_220599977
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
pi_220599997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:14 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
pi_220600031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Barbie die haar adem in moet houden, verschrikkelijk toch 😀
pi_220600034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:17 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.

Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste :)
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
pi_220600043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
pi_220600092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
Sanneke is daar een schoolvoorbeeld van.
pi_220600144
quote:
Lot wilde geen oranje. Dat zag je in de kringloop vd week. Waarom vroeg ze, dat wil ik niet. Ze wilde wel wit, zwart of bruin. Echt een kind van haar moeder. Nooit eens een opvallend kleurtje
pi_220600225
Goed dat Sanne is afgevallen. Was me niet opgevallen.

Ik herken het trouwens wel dat je niet veel gedaan kreeg met kind. Maar ik had echt een hooligan. Met 7 maanden de trap op, met nog net geen 1 jaar schoof die een doos voor de deur om daarop te klimmen om de deur open te maken, etc.

Maar je gaat ook wel op sommige dingen je inrichting aanpassen. Deuren en kasten moest hij uitblijven, dat gebeurde ook wel uiteindelijk. Maar gevaarlijke of breekbare dingen niet binnen kinderhandbereik.

En anders een grondbox. Denken in oplossingen. We hadden zelf de box best lang staan.

Traphekje hebben we nooit gehad, want die maakte die zo open bij open en oma. 😂 Dus vooral leren hoe je wel veilig de trap af komt.

Wat ik erbij wil zeggen dat ze in oplossingen moet denken, maar op een of andere manier krijgt ze dat niet voor elkaar. Maar dan snap ik ook waarom Dion zoveel moet doen thuis. Want overdag kan niks

En nu weer dat zij het zwaar vindt dat Dion 5 dagen werkt. 😶

Snap het wel he, wereld is denk ik echt klein als thuisblijfmoeder als je niet veel actie onderneemt. Maar misschien kan Dion 4 dagen gaan werken en zij 2😂
pi_220600250
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze doet alsof alle afspraken weg zijn... kan me dat niet voorstellen
Zo van ok u bent chronisch ziek maar deze arts gaat weg dus je zoekt het maar uit!
Denk eerder dat ze bang is door de mand te vallen bij een nieuw gezicht dus dan maar een andere bekende
pi_220600297
Sanneje leeft echt in andere dimensie.

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220600307
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
pi_220600310
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
pi_220600316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.

Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja :')
Zij lekker 2 dagen gaan werken kan ze ernaast influencen komt ze misschien toch aan het salaris van 24 uur werken😂😂
Kan kind naar de opvang en krijgt ze toeslag. Zal hem goed doen
pi_220600327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.

Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.

Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
pi_220600334
De vraag van Sanneke was eigelijk hebben jullie meerdere dagen per week samen vrij, dus buiten het weekend om.

Als je allebei werkt, dan verdeel je juist meestal de dagen zodat je minder opvang nodig hebt. Dan ga je niet doordeweeks allebei dezelfde dag vrij nemen.

Maar zij zit de hele dag thuis en wil nog een extra dag extra ondersteuning van Dion.
pi_220600344
Nee ik zie het ook niet gebeuren dat ze de trap gaat verven terwijl ze het wel suggereert!
pi_220600379
Dion een extra dag vrij omdat thuis met je kind zijn te veel is 🤔 echt? Hoe bedenk je het?? En bedenk nog eens of je echt een 2e wil
pi_220600461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
Ze lijkt wel een zuurstok
pi_220600470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
pi_220600515
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
pi_220600529
Rationele logica ontbreekt volledig bij Sanneke.
pi_220600535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:

Haahahahahahahahaha 🤣 idem!
pi_220600610
Dbm kan het niet aan om weer een nieuw gezicht, alles te moeten vertellen over haar kinderen.

Ten eerste is er gewoon een dossier en een overdracht. Ten tweede heeft ze er geen moeite mee om te pas en te onpas naar de hap te gaan, daar heb je ook je eigen arts niet en ten derde gaat het volgens mij niet om haar maar om de kinderen.
pi_220600631
Ik vond de hele week voor kleine kinderen zorgen absoluut veel vermoeiender dan werken. Alleen Sanneke maakt de denkfout dat de enige oplossing is: samen vrij zijn.
Zelf gaan werken is echt onbespreekbaar kennelijk.

Trouwens; 2 kleine kinderen is ook veeeeeel harder werken dan 1.
pi_220600641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
pi_220600644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....

Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....

Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.

Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal' ;) genieten van een weekend met man en kinderen.

JOE!
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')