Nou dit he? In een kinderopvang staat er ook niet 1 leidster op 1 kind? 🫣 Die hebben meerdere kinderen onder hun hoede en zijn vaak bezig met meerdere dingen en meerdere kinderen tegelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke begrijpt blijkbaar niet dat er mensen zijn die wél capabel zijn om een kind op te voeden.
Ja dat! Wij hebben echt een extreem grote boekenkast met HEEEL VEEEL boeken en de kinderen hadden in hun peuter/kleuter tijd 1 plank die ze vrij konden gebruiken... waren stevige boekjes die ze eruit mochten trekken en lezen... de rest bleven ze gewoon echt vanaf 🤷 (ook de "betere kinderboeken " )quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet streng, je voed op!
Aan mij vroegen ze altijd, hoe kan het dat je kinderen niet aan al je spullen zitten, hou van leuke spulletjes
Je leert ze het direct af dat een kaars niet is om mee te spelen! Klaar
Hier in de wijk zijn de 7/8/9 jarigen aan het vissen/fietsen/ gewoon buiten spelen en door de hele wijk en dat allemaal zonder een blije mama in hun nek.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar de meisjes dingen zijn ook niet op leeftijd.. het is allemaal kleuter spul.. een meisje van 8 speelt niet met dikkiedik en troetelbeertjes.. die zijn niet meer into die prul poppetjes.. spelen soms nog met barbie maar ook dat niet meer zoveel 🤷 dit is wat ik iig zie.. loopfietsje met 8?? Ik ken zelfs geen kleuters met loopfietsje!
Ik denk dat het bij haar vooral zit in het kopen wat ze zelf graag had willen hebben omdat ze vind dat ze een lastige jeugd gehad heeft (ze moest immers eten wat de pot schafte!)
Hij hoeft echt niet ineens in de hotwheels monstertruck hype te zitten of al die skibbedebibbedie onzin... maar een 8 jarige kleuter is gewoon zielig
Zeker die kinderen zijn er natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oke, ik wil nu even voor Sanneke, die mij niet interesseert en waar ik nooit gekeken heb, opkomen. Opvoeden werkte bij mijn oudste kinderen, bij de jongste echt niet. Daar viel uiteindelijk het kwartje wel (niet op de tafel klimmen), maar pas nadat ik het minimaal 1 jaar lang elke dag minimaal 10 keer per dag verboden had. Dus laten we zeggen dat er minimaal 3000 correcties nodig waren voordat het kwartje viel.
Dat weet ik niet, want ik kijk niet bij haar. Maar naar de wc gaan was bij mijn jongste echt geen optie op die leeftijd. Bij de oudste kinderen overigens ook niet, want die bleven alleen van dingen af als ik er bij was (wat ook vrij normaal is).quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb ook zo'n kind. Kan je 100x tegen zeggen dat ie iets niet moet doen en nog gebeurd het.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Als ze nu al zo zeikt, hoe moet dat dan als Mijan gaat lopen 🤦♀quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke je kan gewoon je huishouden doen hoor! Met je baby, dreumes, peuter, kleuter en ga maar door! Gewoon niet zo een drama
Maken en excuses zoeken
Dat komt omdat er een keutel/huil vast zitquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Maar je zegt dat je niet bij Sanneke kijkt... je ziet dus ook niet hoe ze hem corrigeert.. ze moet om alles lachen en zegt dat iets niet mag alsof het leuk is wat hij doet..quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:31 schreef Tarantelle het volgende:
Precies. En ik denk ook niet dat M sowieso een vaak te corrigeren stout manneke is; hij is ook nog geen anderhalf en Sanneke begeleidt hem op geen enkele manier behalve stompzinnig lachen. Dus M lijkt mij niet de oorzaak van Sanneke's geklaag, net zo min dat de kinderen van DBM gebruik zouden maken van hun symptomen en diagnoses, om maar niet naar school te hoeven of hun bord leeg te eten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:42 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar probleem is dat Sanneke niet opvoedt of corrigeert.
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ze ziet er sws heel slecht uit, ik schrok ervan. Oud, moe.....quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:36 schreef poohenzo het volgende:
AM is weer opgemaakt door Vera.....ik hou van make up maar ik zie bij haar echt niet wat er mooi aan geworden is. Sorry!
En dan naar een fotoshoot in je ongestreken kleding...goed gepland hoor!
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geen goeie reclame inderdaad, het doet helemaal niks voor haar, haar teint is nu dezelfde grijsbruine kleur als haar gebit.
Bij de uiteindelijke beelden die gepubliceerd worden maken ze haar gebit altijd stukken witter dan ze werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te zeggen 🥴. Het lijkt bijna een filter.
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens bij Sanneke kijken😉 Zij doet werkelijk niks. Zij zit op de bank. Gooit er af en toe een oerkreet uit en verder laat ze haar kind z’n gang gaan en lacht om wat hij doet. Zelf knijpfruit gepakt? Je wilt het echt graag? Eet lekker op.
Je wilt de haren uit het doucheputje trekken? Prima! Je propt je mond vol met eten? Mama moet even een story opnemen, daarna ben ik er voor jou.
En dat hij nu blijkbaar stickertjes heeft opgegeten kan omdat haar huis echt niet zo kidproof is als zij denkt.
Of te druk met scrollen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:32 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Snap helemaal niks van haar. Als ze niks kan doen want Mijan is zo geplakt aan haar. Dan zou Mijan nooit de kans hebben om die stickers te eten. Dan zou hij ook niet de kans krijgen om tussen de bank en raam te komen. Dus waar was ze dan al die tijd? Toch wel op het toilet? Of gewoon gezien vanuit de bank en laten gaan. Zodat ze wat te vertellen heeft in haar stories?
Ohja zo zat het. Ik had al het idee dat ik het verkeerd had.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Haar vader is Egyptisch, haar man is Turks maar ik denk ook zeker de Nederlandse genen.
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:50 schreef Henrike het volgende:
Dank jullie,
Het gaat voor nu redelijk met haar.
En ja je moet ze klaarstomen voor deze wereld, dat ze goed zijn voor anderen maar ook zeker altijd goed voor zichzelf opkomen.
Betuttelen en beschermen kom je er niet mee.
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Glowy? Cakey, mat, grauw zou ik zeggen.
Haren wel mooi, AM zou een krullenroutine moeten volgen thuis. Misschien een idee voor een nieuwe promotie? Curly girl producten
Is de 'glow' in the room with us? 😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
kan de Glow van AM zich melden aan de balie? Ik zie het niet ..
Er heeft ook verschillende keren iets van make-up/skincare in een doos gezeten. Uiteraard bejubeld ze dat dan enorm, en daarna hoor je er niks meer van/zie je het haar niet meer gebruiken/ zie je dat ze het gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal stuk. De krulroutine van AM en dan al die producten en natuurlijk een workshop. En AM nadat de box verkocht is weer met dat ding bovenop haar hoofd rond zien fietsen. Ik denk dat het nu met een krultang gedaan is, het ziet er niet uit als natuurlijke krullen die even lekker konden ploppen.
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷♀️
En dat geeft ze ook gewoon toe hè in de storyquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze het erg spannend vind.. Straks krijgt ze een kinderarts die ze niet bij elke scheet mag bellen en die haar doorziet!
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij krijgen een afspraak voor de kinderarts zeker een maand van te horen?? Vreemd verhaal weer.
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meerquote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar is het gewoon dat de kinderarts ouders van patiënten belt omdat ze weggaat? Ik zou eerder een mail van het ziekenhuis verwachten dat kinderarts X weggaat en dat kinderarts Y daarvoor in de plaats komt, maar ik heb geen ervaring met vertrekkende kinderartsen.
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wij kregen toen gewoon een brief, geloof weinig van DBM meer
Daarbij afspraken werden bij ons gelijk gemaakt na het consult.
Ze wilt te graag intressant zijn
Ik denk dat ze nogal berucht is daar en dus een speciale behandeling krijgt....als het al de waarheid is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ontzettend veel werk om alle patiënten te bellen (die nog geen afspraak hebben) en dan het keer op keer te moeten uitleggen.
Ze reed waarschijnlijk ergens doorheen zegt ze zelf. Dat kan iedereen een lekke band opleveren lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:24 schreef Keesie123 het volgende:
Hoe kan die band van Tamara nou zovaak stuk gaan? Ik heb het idee dat die fiets vaker bij de fietsenmaker staat dan thuis.
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
Ik ben wel een keer persoonlijk gebeld door de arts en uiteindelijk in overleg met haar meegegaan naar haar nieuwe werkplek. Maar dat was echt na een traject wat al jaren duurde en we hadden op den duur om de week contact. Geen idee of het gebruikelijk is in sommige ziekenhuizen om persoonlijk te bellen? Maar een brief lijkt me eigenlijk gebruikelijker inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2026 14:23 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Normaal stuurt het secretariaat wel een bericht. een standaard mail of brief dat je zorgverlener vervangen wordt en door wie.
Er stond wel een kroontje op het bovendeel, waarschijnlijk vond ze dat genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
Ja, mee eens. Een stuk korter of met laagjes zou nog mooier zijn. Die teletubbie-antenne heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:15 schreef Harper het volgende:
Even een positieve noot: Ik vind AM´s haar zo los echt zoveel mooier dan die rare Vera staart of de Teletubbie knot.
Bij ons niet. Omdat er een half jaar tussen zit. Maar het bellen geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En vaak wordt die al meteen na de afspraak gemaakt?
Die arts zal ook geen uitzendcontract hebben maar een met een opzegtermijn, dus het moet al even bekend zijn.
Dat valt mij ook altijd op. Bij meer fluflu's.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:17 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Misschien had ze sowieso wel een belafspraak staan. Ik vond het vooral opvallend dat ze schrijft; sorry ik moest het even kwijt. Als ik even wat kwijt moet app ik mijn vriendinnen, zus, moeder of partner. Zo eenzaam moet ze dus zijn, zij kan alleen haar verhaal kwijt bij haar ‘contacten op sociale’. Echt best wel sneu eigenlijk.
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:14 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM maakte ook een post over kinderen op het spectrum.
Wil ze zo graag dat ze ASS hebben zodat ze alles daar op gooien? Qua buitensluiten enzo....
Intens vermoeiend als je zo bent en dan ook gok ik hartstikke eenzaam..
2 kids en haar 3e grote kind en meer niet
Barbie die haar adem in moet houden, verschrikkelijk toch 😀quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:17 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een excuus om hun gedragingen goed te praten.
Anderen willen een verklaring voor hun problemen zodat ze weten hoe ermee om te gaan.
Ik denk dat de meeste fluflu’s een diagnose willen voor het eerste
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Bij ons speelde het laatste. Leer ons ermee omgaan, de maatschappij draait namelijk niet om mensen met diagnoses. Mensen met diagnoses moeten meedraaien in de maatschappij.
Sanneke is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Bij mij ook inderdaad. Erger me echt kapot aan de eerste groep. Sanneke valt daar, mijns inziens, ook echt onder. Echt vreselijk.
Lot wilde geen oranje. Dat zag je in de kringloop vd week. Waarom vroeg ze, dat wil ik niet. Ze wilde wel wit, zwart of bruin. Echt een kind van haar moeder. Nooit eens een opvallend kleurtjequote:Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Ze doet alsof alle afspraken weg zijn... kan me dat niet voorstellenquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷♀️
Zij lekker 2 dagen gaan werken kan ze ernaast influencen komt ze misschien toch aan het salaris van 24 uur werken😂😂quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.
Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeftquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.
Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.
Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
Ze lijkt wel een zuurstokquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:02 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
We zitten er hier thuis net even keihard om te lachen. Het is geen uitslag van een tompouce-happerij waarbij de opdracht is wie in het meest roze pakje verschijnt. Zou Jan dat zeeblauwe pak aan hebben?
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger isquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke wil een extra dag vrij met Dion😂
Hoe dan
Haahahahahahahahaha 🤣 idem!quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Mijn hemel Sanneke, een extra dag samen vrij? De mensen die ik ken en beiden werken en nog kinderen thuis hebben werken niet fulltime. Op de dag dat de één vrij is werkt de ander. Op die manier zorgen zij ervoor dat er minder opvang nodig is. En waarom werken ze beiden? Zodat ze gewoon kunnen leven zonder te bedelen. En ja, dan gaat Dion minder werken. Kan jij een extra dag op je hol zitten en gaan de toeslagen omhoog. Lekker gebruik van maken.
Mensen als jij zijn de reden dat ik rechts stem.
Ga die trap maar schilderen, benieuwd hoe je dat doet met een kind dat je nog geen 5 min. uit het oog kunt verliezen.
Zoveel domheid. Onvoorstelbaar.
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal niet de trap verven 🤣😂 Dion gaat de trap verven terwijl zij bij haar moeder op de bank zit te bedenken hoe zwaar ze het heeft
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik volg Sanneke maar mondjesmaat want dan ga ik veel te veel onaardige dingen zeggen. Hun leven staat zover van ons af. (Man arts en ik directeur van een bedrijf, samen een prachtig gezin met 6 (pleeg) kinderen.) En nee dat zeg ik niet om te pochen maar omdat de situatie te schetsen.....
Sanneke wil zelf niet werken, wil niet dat Dion fulltime werkt, wil luxe, wil.........enz. Maar wil wel dat alle winkels en bedrijven 24 uur per dag voor haar klaar staan (dus personeel nodig dat ook veel werken) Ze wil alle toeslagen, privileges die de Nederlandse samenleving biedt. (Waar de rest hard voor werkt) Echt ik vind het om te kotsen.....
Maar nu ben ik over het algemeen klaar met klagend Nederland. Er zijn echt teveel mensen die niet beseffen in welke 'rijkdom' we opgroeien. En ik ben al helemaal klaar met de 'sneeuwvlokgeneratie' zoals Lotte enz.
Zo....ben ik dat even kwijt. IK schenk mezelf even een goed glas rosé in na een heerlijke werkweek en ga 'maximaal'genieten van een weekend met man en kinderen.
JOE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |