abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220602672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:22 schreef Harper het volgende:

[..]
In de kringloopwinkel? Tja.
Waarschijnlijk was dat anders geweest als ze in bv de Hema hadden gestaan.
Ze wilde geen oranje. Ze wilde wel heel veel andere dingen in de kringloop. Ook toen ze thuis waren was ze er heel duidelijk in dat oranje stom was. Ik betwijfel of het anders was geweest in een Hema.
pi_220602691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
Voor de kleding van ot en sien heeft zij niets betaald hoor.
pi_220603107
MCW: zo te zien drie stapels kleding voor meisjes. En zo te zien weer copy-paste. De jongens van JvP werden kopietjes van de Bollens. De meiden van Timmie worden kopietjes van Walk. Vreselijk.
Het zal wel praktisch zijn met wassen.
pi_220603209
Ik had niet gehoord dat L niks oranjes wilde in se stories van AM. Luister niet alle stories. Dan snap ik het. Al denk alsnog als ze samen bij bijv de Hema waren geweest ze wel had gewild, maar goed geen gratis artikelen gekregen natuurlijk
pi_220603237
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland? Er liggen 6 kinderen te slapen dus je kan niet weg van huis lijkt mij. En die training duurt dan zeker een uur totaal. En na een workout slaap je ook niet binnen 5 minuten. Dus 0:30 beginnen ze, tot zeg 1:30 , dan douchen etc, dan slapen ze misschien om 2:30 (als het niet later is want ze zullen wel nog sex moeten hebben om aan die 3x per dag te komen) en ze hebben kleine kinderen die vast al rond 7:00 ( als het niet eerder is) wakker zijn. Dus 3/4 uurtjes slapen die mensen. En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Of het is weer één groot bullshit verhaal of ze zijn allebei zo manisch als maar kan en binnenkort kan de ambulance mevrouw weer komen omdat er iemand instort.
pi_220603244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:33 schreef Spezi het volgende:
Ik had niet gehoord dat L niks oranjes wilde in se stories van AM. Luister niet alle stories. Dan snap ik het. Al denk alsnog als ze samen bij bijv de Hema waren geweest ze wel had gewild, maar goed geen gratis artikelen gekregen natuurlijk
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅

Misschien moest IJslandje er om hinniken, dat geloof ik best.
pi_220603260
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
pi_220603261
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle en Tim die om 0:30 nog een training gaan doen inclusief 3k hardlopen. Waar gaan ze hardlopen dan? Rondjes om het kookeiland? Er liggen 6 kinderen te slapen dus je kan niet weg van huis lijkt mij. En die training duurt dan zeker een uur totaal. En na een workout slaap je ook niet binnen 5 minuten. Dus 0:30 beginnen ze, tot zeg 1:30 , dan douchen etc, dan slapen ze misschien om 2:30 (als het niet later is want ze zullen wel nog sex moeten hebben om aan die 3x per dag te komen) en ze hebben kleine kinderen die vast al rond 7:00 ( als het niet eerder is) wakker zijn. Dus 3/4 uurtjes slapen die mensen. En dan zie ik Michelle weer in stories stickjes en cremetjes promoten alsof ze 10 Redbull op heeft.
Of het is weer één groot bullshit verhaal of ze zijn allebei zo manisch als maar kan en binnenkort kan de ambulance mevrouw weer komen omdat er iemand instort.
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijk
I can't help it, if I'm lucky
pi_220603264
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dr Nagelkerk kinderen zitten toch in België op school? Nooit geweten dat ze daar ook koningsspelen hebben?
Nee wonen in België en gaan in NL naar school
pi_220603267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:48 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En ze hadden op school zó gelachen om de outfit van Jet. Tuurlijk AM😅

Misschien moest IJslandje er om hinniken, dat geloof ik best.
Nah ik vond het ook wel lollig eigenlijk, vooral omdat Jet er zelf zo mee in haar nopjes was.
pi_220603285
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven maar hardlopen kan op de loopband natuurlijk
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.
pi_220603288
De buurvrouw van Janneke weet ook meteen wat voor buren ze heeft.
pi_220603300
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.
Oh dat kan ook hoor, maar dan lijkt het me nog niet de bedoeling dat je de huid meepakt.
pi_220603303
KC gesponsord naar Disney, die buit haar kinderen ook maximaal uit voor samenwerkingen.
Ze filmt haar dochters die make up op doen, even serieus, hoe oud zijn die ook alweer?!
pi_220603305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ja , zou kunnen maar dan zouden ze 2 loopbanden hebben? Of gaan ze na elkaar op dat ding rennen? Dan duurt de workout nog langer. Je zal er maar druk mee zijn , zo midden in de nacht.
Ja ik vind het ook heel vreemd allemaal!
pi_220603335
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch; ik denk dat er geregeld een opgeschoten knulletje met Gucci tasje op een scooter wat komt afleveren daar op die Brabantse boerderij.
pi_220603359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:07 schreef Hyacinth het volgende:
De buurvrouw van Janneke weet ook meteen wat voor buren ze heeft.
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
pi_220603382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik stond er ook van te kijken. Ik vond het geheel heel bijzonder. Ik heb (ook bij een verbouwing) niet standaard spuitverf klaarliggen om daarmee graffiti-achtige dingen op een muur te tekenen. Niet voor de kinderen, niet voor volwassenen. En dan die tekening... dikke facepalm.
Hihhaha ze zei spuitverf
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220603394
MCW is ineens van de huidverzorging, bang om verlept oud te worden. Misschien de drank en sigaretjes laten staan en misschien gewoon eens op tijd op bed gaan?
pi_220603431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:57 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Nee, zitten in Nederland op school. En in Nederlland bij de huisarts en ziekenhuis. Ze pakken in elk land dat wat hen het beste past.
pi_220603442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
Die nagels van MCW, ligt dat aan mij of zit de acryl vér over de nagelriemen?
Sws vind ik die nagels altijd een beetje te bewerkt dat het smerig wordt ofzo
pi_220603460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?
Ze eet heel weinig (volgens mij met dank aan Jan, die op tv vertelde dat hij vond dat zijn vrouw een te dikke kont had). En ze vertelde een tijdje geleden dat als ze uit gaan, de hele dag niet eet, zodat ze dan ´s avonds een cocktail kan drinken.
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.
Die foto van haar voeten in de roze pumps? Why??
pi_220603466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
pi_220603467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze doet aan internittent fasting. En in het verleden had ze contact met iemand die in de afvalpillen zat.
Dat was toch die dochter van Koen?
pi_220603483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat was toch die dochter van Koen?
Klopt. Op de foto lijkt het ook net of ze haar buik/adem inhoudt. Denk dat er gister best wel mensen achter haar rug hebben gegniffeld in haar roze pakje. Compleet de plank mis slaan. En hadden het wel verwacht niet te winnen. Tuurlijk, zou ze het zelf geloven? En ipv de winnaar te feliciteren een foto van Eline die als kind de wedstrijd heeft gewonnen. Wat een rare en nare mensen zijn het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')