abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.

Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.
pi_220601805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:45 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik vond het heerlijk maar had dan ook een kind die ziek was en naar de fysio ed moest en daar wou ik ook niemand mee opzadelen. Maar ik ben echt een huismuis, heb veel hobby’s en verveel me nooit! Vanwege mijn gezondheid “moet” ik elke dag naar buiten (blijven bewegen is belangrijk) en dus ga ik elke dag naar buiten maar vermaak me prima.
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.
pi_220601833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke wil vermaakt worden. Dat is het. Zij kan niks bedenken en stelt zich ontzettend afhankelijk op. Dat gaat echt nog wat worden zodra haar kind gaat lopen etc.
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀
pi_220601864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar had/heb ik dan weer geen last van 😀
Ik ook niet. Ik ben graag alleen. Wij gaan ook elk jaar alleen en dus apart van elkaar op vakantie.
pi_220602023
Nog even over het verven van de trap. Ik geloof zo weinig van wat zij zegt dat ze altijd gaat doen.
Deze meid heeft zo’n ontzettende bewijsdrang, dat alles wat ze doet in haar stories moet.

Bij Sanneke geloof ik dat: als het niet te zien is op insta, dan is het niet gebeurd.
pi_220602030
Die nagels van MCW, ligt dat aan mij of zit de acryl vér over de nagelriemen?
pi_220602037
Was Sofie er helemaal op gekleed om naast Jan te schitteren als hij de prijs in ontvangst zou nemen. Zit hij niet eens in de top 3. Wat een tegenvaller. Dit ligt vast niet aan de broodjes die Jan heeft gebakken. De mystery shopper heeft natuurlijk in de bakkerij broodjes gekocht die door stagiaires gemaakt zijn. Maar de broodjes die Jan gewoonlijk in de bakkerij maakt zien er ook niet uit. Ik denk dat van ellende wel een paar flessen champagne gedronken gaan worden.
pi_220602048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:05 schreef Post-its het volgende:
@:henrike sterkte, heftig zeg!
Ik zag dat je je post hebt verwijderd, dus heb ff tr's gezet omdat hij wel vaak gequote was.

Valt mij op dat Debbie op de longcovid fb waar ik ook in zit maar van 1 persoon een reactie krijgt.
Thanks
pi_220602062
Ik moest gniffelen bij de nieuwste fav van MCW, hot orange stick 😂😂

Maar wat een ongezonde leefstijl heeft zij zeg! Om 00.30u nog een fitness programma afwerken 🙄

En ik kreeg kriebels van die kinderen die stukken entrecote met hun handen aten.
pi_220602069
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:48 schreef Rimboequeen het volgende:
Even bij LB gekeken maar die kneuzige vriend van haar....Waarom kijkt ie altijd alsof ie nodig moet 💩💩
Er zit niet alleen een huil vast
pi_220602095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik moest gniffelen bij de nieuwste fav van MCW, hot orange stick 😂😂

Maar wat een ongezonde leefstijl heeft zij zeg! Om 00.30u nog een fitness programma afwerken 🙄

En ik kreeg kriebels van die kinderen die stukken entrecote met hun handen aten.
Maar owhhh wat een kapotte knie heeft ze
pi_220602108
Geen prijs voor de worst van Jan 🤣
pi_220602121
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Heftig, en op sommige dingen zoals dit kun je eigenlijk nooit goed voorbereid zijn, maar ik sluit me bij je aan dat een sneeuwvlokje creëren door maar te betuttelen en (over)beschermen daar zeker niet bij helpt. Sterkte!
Klopt maar door ze iets weerbaarder te maken en iets meer klaar te stomen voor de boze wereld kunnen ze wel relativeren. In dit geval, steun zoeken bij vrienden, erover praten en de schouders er weer onder zetten.
Mijn dochter is vandaag uit zichzelf langs haar baantje gegaan om even bij te kletsen.
Ik vind het knap,we zijn er voor haar als ze wil praten maar betuttelen haar niet.
pi_220602196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sofie ziet er wel goed uit na al het uiteten en drinken
Ze heeft inderdaad een goed figuur. Maar of het gezond is?
Ze eet heel weinig (volgens mij met dank aan Jan, die op tv vertelde dat hij vond dat zijn vrouw een te dikke kont had). En ze vertelde een tijdje geleden dat als ze uit gaan, de hele dag niet eet, zodat ze dan ´s avonds een cocktail kan drinken.
pi_220602198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:
😂
pi_220602204
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.
In de kringloopwinkel? Tja.
Waarschijnlijk was dat anders geweest als ze in bv de Hema hadden gestaan.
pi_220602216
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM werd gebeld door de kinderarts, kinderarts gaat ergens anders werken.
Ze zouden eigenlijk eind april nog een afspraak moeten, maar zelfs die krijgen ze niet meer.
Noem me simpel, maar als ze toch een afspraak zou 'moeten' hebben eind april was die toch al lang gepland geweest? Het is half april 🤷‍♀️
Die kinderarts heeft zijn buik vol van Dbm die denkt rennen nu het nog kan
pi_220602284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
En aan de zijkanten ook niet mooi afgewerkt
pi_220602311
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:26 schreef Harper het volgende:
Demammmavan: Jammer dat Lot voor de zoveelste keer die sad beige prinsessenjurk draagt in plaats van een leuk oranje shirt/rokje/jurkje. Er komt daar zoveel zooi in huis maar dit is dan weer teveel moeite.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:

[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen

Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
Ik kijk echt vrijwel nooit bij AM, maar toevallig laatst een story gezien waarbij Lot verteld dat ze geen oranje outfit wil, want ze vindt oranje heel lelijk. Volgens mij wilde juist AM wel dat ze iets koos dat oranje was, maar Lot zei dat ze gewoon deze jurk wilde en dat er wel iets koninklijks op stond ofzo
pi_220602363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:
😆 Ik ben een beelddenker
pi_220602398
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
pi_220602403
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:01 schreef Lodelie het volgende:
De manier waarop Am uit haar ogen kijkt, de keren dat ze zichzelf filmt of als ze een keer door een andere gefilmd wordt (nu bij Vera) hangt tussen manisch, doodsbang en knetter gek.

Volgens mij heb ik haar nog nooit op beeld gewoon normaal ontspannen gezien.

Ik moet ook weer denken aan die doodenge filmpjes dat ze Lot knuffelde voor de spiegel.
Ik moest hier heel hard om lachen, maar inderdaad, heel treffend beschreven.
Dat stukje waarin ze zichzelf filmt en Vera bedankt. Mijn hemel, zo maak je toch niet echt reclame voor die make up klodderaar 😅

Dan Marloes Bovelander, die vrouw laat iedereen echt shinen. Kan Vera maak me mooier ( wat blijkbaar ook weleens mislukt) nog veel van leren.

En dat pak.....
Ik hou wel van dit soort jumpsuits, en als je zo weinig vorm in je lijf hebt als AM is een iets ruimere pasvorm juist wel slim denk ik. Ik vind het haar heel goed staan!

[ Bericht 4% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 17-04-2026 23:10:24 ]
pi_220602482
AM die “een kleine ride out” tegenkwam op de terugweg… als ik naar het tijdstip kijk, vraag ik me af of dit een ride out was of een rouwstoet…
pi_220602551
Als Sanneke voor de tweede gaat heeft Dion weer één jaar lang ouderschapsverlof per week.
Extra dagje samen vrij...
pi_220602666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Applepony het volgende:
Is het niet biab? Maakt ook niet uit. Het is echt heel slecht gedaan. Geen reclame zo. Compleet in de zijwallen ook. Allergie incoming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')