Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee nee, zij gaat beginnen met schilderen. Nou kan het natuurlijk zijn dat zij de verf alvast pakt, dat ze dat bedoelt met beginnen.
De verf hebben ze al. Maar ze weet niet meer welke kleur.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat de kleur van de verf uitkiezen en daar over nadenken enzo.
Dat is ook veel werk!
Die tweede komt er gewoon hoor, Dion heeft net zoveel in te brengen als Roy.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
Ze staat er wel weer mee in de belangstelling. Maar anders dan zij zou willen vrees ik.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omg die outfit van Sofie voor de uitslag van de worstenbrood uitslag 🫣
Sanneke denkt altijd over scenario’s na die zooo niet van toepassing zijn op hun.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:11 schreef RipCity het volgende:
Sanneje leeft echt in andere dimensie.
Misschien moet ze eens 2 dagen gaan werken. Dan kan Dion eens 'n dag vrij nemen ja
Volgens mij bedoelt ze dat hij lang is. Omdat de meeste ‘pakken’ te kort zijn en deze goed is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zegt dat haar pak te groot is. Die vrouw en kleding![]()
Een maat kleiner had ze echt niet moeten hebben.
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje metquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar. Ze kan het overduidelijk niet aan, en dan wil ze een tweede? Ik hoop echt dat Peppie verstandiger is
Ja, ze wil lekker dingen doen die ze zelf leuk vindt zoals shoppen en lunchen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:36 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze meer wil dan winkelen en naar het winkelcentrum gaan. Dus echt iets doen bv lunchen oid met Dion want alleen doet ze dat niet. Ook is er verveling in haar eentje met
M. Dat merk je gewoon.
Een goeie jankbui kan best ff helpend zijn vind ik haha, maar dat duurt niet de hele dag. Ik zou ook niet weten hoe, aangezien ik dagelijks mijn kinderen thuis heb.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die had blijkbaar gister de hele dag huilend in bed gelegen.
Ik weet niet hoe vaak jij een hele dag in bed ligt te huilen maar bij mij moet er dan minstens iemand dood zijn.
Ziek in bed is wat anders natuurlijk.
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar wat verwacht Sanneke? Dat mensen aan haar gezien hadden dat ze was afgevallen? Niet onaardig bedoelt, maar op zo'n gewicht zie je dat gewoon helaas niet zo snel. Maar wel goed dat ze is afgevallen.
Ik verwacht alleen niet dat dit door haar gezonde eetpatroon komt, maar puur omdat ze nu dagelijks naar alles wandelt. Alsnog natuurlijk goed, maar hoop dat ze uiteindelijk ooit minder ongezonde troep naar binnen zal gaan werken. Dat zou pas echt helpen.
En jeetje... dat gezeur over die werkdagen.
Gelukkig krijgt ze enigsinds een reality check door de comments.
Die zitten echt binnen nu en een jaar samen in de bijstand/uitkering mark my words.
Is dat zo, komt er hulp bij mensen in de bijstand? Volgens mij niet hoor. Sollicitatieplicht misschien maar verder?quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:46 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Misschien maar beter. Komt er dan eens hulp. Een psycholoog heeft zij weinig aan, dat kan ze geen handen en voeten geven waarschijnlijk.
Hulpverlening thuis op meerdere gebieden, en die haar intensief gaan begeleiden in het dagelijks leven. Het kan nog weleens heel erg moeilijk gaan worden zodra M naar school gaat, of (hopelijk!) de psz.
Sanneke denkt in problemen ipv oplossingen. Zij ziet beren op de weg in een gebied waar beren niet voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:02 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vond de dagen thuis met hele kleintjes ook pittiger dan werkdagen.. Lekker gaan werken Sanneke, doet je goed!
Ik vind het wel herkenbaar dat onze oudste continue mijn aandacht wilde, die kon zichzelf eigenlijk niet vermaken en kon dan heel pittig zijn. En ja, dat betekende dus dat kind soms gruwelijk zat te jengelen, want eten koken/poetsen/de was/etc moest gewoon gebeuren. (Gek genoeg vermaakte ze dan vaak zichzelf, ze wilde vooral mn aandacht als ik ff rustig 1 seconde met m'n koffie ging zitten). Toen ze wat ouder werd liet ik haar mee 'helpen'. Al heb ik het idee dat wat ik van M. zie dat hij echt een hele makke dreumes is, in vergelijking met wat wij hier hebben gehad![]()
Maar alles omver trekken etc? Hij loopt nog niet eens. Zet die spullen gewoon wat hoger, of kind in de box, klaar.
Met die verhuizing dacht ik dat ook al; geef dat manneke een verhuisdoos en laat hem de theedoeken erin en eruit halen terwijl jij een verhuisdoos op het aanrecht/de tafel in pakt. Plezier gegarandeerd, zo ingewikkeld is het toch niet? Ik snap haar gewoon niet zo, geloof ik.
Lot wilde zelf niet toen ze oranje meuk gingen kopen. Dus ja, dan is het jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:46 schreef Spezi het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar als ze het niet krijgt is het onzin om te kopen voor maar een dag.
Ik denk dan je komt zo graag bij Hema fix daar een jurkje of shirtje. Echt jammer voor de kinderen zo’n moeder die geen energie meer heeft voor de activiteiten van haar basisschoolkinderen
Bij m’n dochter was er gisteren maar 1 kindje niet in het oranje of rood-wit-blauw. Dat is toch jammer als je net degene bent en het wel had gewild.
En dat is bij Sanneke nou juist het probleem. Zij wil thuis zijn bij haar kind omdat werken te weinig geld oplevert. Haar hele loon zou dan naar de kinderopvang gaan. Zelden zo’n lulverhaal gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het best ingewikkeld is om een hele dag alleen met een jong kind te zijn en er toch elke dag een leuke en gezellige dag van te maken. Ik vond die dagen met mijn kind echt super! Het slow-living, genieten van kleine dingen, er samen op uit. Maar dat komt ook omdat ik de andere dagen werkte. De tijd van mijn verlof vond ik op een gegeven moment vreselijk. Dan vroeg mijn man: Hoe was je dag? En dan kwam er eigenlijk een opsomming van huishoudelijke taken, want het kind sliep 20 van de 24u. Maar alleen in eigen bedje/wiegje. Dus ik kwam de deur amper uit. Ik was (hoe ontaard) blij dat mijn verlof er op zat en ik weer meer deel ging uitmaken van de samenleving.
Ik snap vrouwen dus ook echt niet die de keuze maken om full time thuisblijfmoeder te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |