abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220603490
Sanneke deelt een foto van vroeger. Wat een fris gezichtje heeft ze daar en zo vrolijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Applepony op 18-04-2026 08:51:56 (Spelfout) ]
pi_220603508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: zo te zien drie stapels kleding voor meisjes. En zo te zien weer copy-paste. De jongens van JvP werden kopietjes van de Bollens. De meiden van Timmie worden kopietjes van Walk. Vreselijk.
Het zal wel praktisch zijn met wassen.
Ja zo typisch he. Kun je maar weer zien wat voor show het is. Waar gaat de reis heen? Wel lastig filmen als die meiden niet in beeld mogen 😋
pi_220603515
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch; ik denk dat er geregeld een opgeschoten knulletje met Gucci tasje op een scooter wat komt afleveren daar op die Brabantse boerderij.
Zou me dus niks verbazen..
pi_220603523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind haar dus leuk! 🤣
pi_220603525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
pi_220603527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee wonen in België en gaan in NL naar school
Ah, oke
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:01:02 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220603530
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
pi_220603534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind MCW en alles wat erbij komt, poly. Vrouwen waar ze op wil. Ordinair en tokkie
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.
Kermiskleding, plamuur op haar hoofd, zonnebankbruin, behangen met sieraden.....zo zie je maar, stijl en beschaving koop je niet.
Echt vreselijk
pi_220603535
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:01 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM weer met haar idiote "angsten" op threads. "Het feit dat er ieder moment van de dag iemand mijn kindjes wat zou kunnen aan doen maakt me GEK!"
Daar zit haar probleem denk ik, als je zo denkt heb je geen leven.
pi_220603536
quote:
Ah, komt het daardoor!
pi_220603539
quote:
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔
pi_220603544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’
pi_220603546
quote:
Zij maakt zichzelf gek
pi_220603547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind MW en de Nagelkerkjes een voorbeeld van ‘geld koopt geen klasse’
Precies dit!
pi_220603562
Duidelijk dus dat sanneke gisteren niet zelf is gaan schilderen door die foto in de zon.
Ze laat het Dion weer opknappen. Oke dar ze joet gaat verven overdag als ze samen met M. Is snap ik. Maar je kunt wel makkelijk ander huishoudelijk werk doen. Geef hem een doekje om mee te helpen bv.

En dat ze was afgevallen viel me inderdaad niet op. Ik was er zelfs verbaasd over, gezien de ongezonde dingen die ze allemaal heeft gekocht de afgelopen weken. Maar zoals iemand anders hier al zei zal het waarschijnlijk vooral komen door de extra beweging. Is dat shoppen toch nog ergens goed voor geweest.

En zei heeft echt geen reeel beeld van hoe andere ouders het doen. Zij wil een extra dag met z'n 3en. Maar de meeste mensen die werken wisselen elkaar af met vrije dagen. Niet voor een extra dag samen.
pi_220603573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En Flipje bijna 2 kg afgevallen sinds dinsdag 🤔
Wat ik dan zo raar vind, dat meisje ziet er helemaal niet mager uit. Gewoon totaal normaal postuur voor een kind van die leeftijd.
Ik at vroeger zelf als kind ook bijna niets, vond alles vies. Totdat er idd patat en kilo's ( zoals bij DBM) mayonaise op tafel kwamen, dan at ik ook in ene mn hele bord leeg.
Mijn ouders gingen echt niet klooien met flesjes vloeibaar voedsel hoor. Eet je niet , prima, schilde mn moeder een appeltje extra na het eten of kreeg ik een bakje vla. Als ik nu fotos zie van toen was ik wel echt mager maar lekker boeiend, is allemaal goed gekomen.
Maar ja bij de DBM moet er zich iedere dag een klein drama op gezondheid gebied afspelen anders is er een dag niet geleefd.
pi_220603601
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:11 schreef Post-its het volgende:
Duidelijk dus dat sanneke gisteren niet zelf is gaan schilderen door die foto in de zon.
Ze laat het Dion weer opknappen. Oke dar ze joet gaat verven overdag als ze samen met M. Is snap ik. Maar je kunt wel makkelijk ander huishoudelijk werk doen. Geef hem een doekje om mee te helpen bv.

En dat ze was afgevallen viel me inderdaad niet op. Ik was er zelfs verbaasd over, gezien de ongezonde dingen die ze allemaal heeft gekocht de afgelopen weken. Maar zoals iemand anders hier al zei zal het waarschijnlijk vooral komen door de extra beweging. Is dat shoppen toch nog ergens goed voor geweest.

En zei heeft echt geen reeel beeld van hoe andere ouders het doen. Zij wil een extra dag met z'n 3en. Maar de meeste mensen die werken wisselen elkaar af met vrije dagen. Niet voor een extra dag samen.
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.
pi_220603605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
MW is natuurlijk een enorme kamper, net als haar ouders.
Kermiskleding, plamuur op haar hoofd, zonnebankbruin, behangen met sieraden.....zo zie je maar, stijl en beschaving koop je niet.
Echt vreselijk
Dure kermiskleding wel. Ik geloof dat je een paar jaar bent blijven hangen in de openingsfase van Jolie.
pi_220603609
Als een kind nog zo jong is, moet je de me-time en samen-tijd echt creatief invullen. Zo vond ik het ineens heerlijk om alleen boodschappen te doen. De reistijd die ik had, zag ik ineens niet meer als reistijd, maar vulde ik in met een boek lezen, zodat het echt me-time werd. Kind op bed, eten bestellen en een avond samen op de bank werd ineens 'samen-tijd'. Zo hebben we de eerste 4 jaar eens per 2 weken (ongeveer) eten besteld bij de traiteur. Echt goed eten en even echt tijd voor elkaar. Uit eten of date-nights (kotsterm) dachten we niet eens over na.
pi_220603635
Nou Sanneke heeft een kaasstroopwafel... helemaal blij.
pi_220603639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:02 schreef Miste_28 het volgende:
Wow wat een berg nieuwe kinderkleding bij MCW, daar ligt voor een klein vermogen. Die voetbal pakjes zijn ook 90 euro zag ik toen ik het opzocht...geld klotst echt tegen de plinten
Verkijk je er niet op, is dat niet van zot en Sien , die alles gratis weggeeft aan de influencers.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220603640
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik ken niemand die (los van de weekenden) samen een dag vrij zijn, om samen te zijn.
Ik heb er wel in mijn omgeving. Maar zij beseffen dat dat pure luxe is, omdat ze het met hun inkomen samen zo ook prima redden.

Partner en ik zijn 7 dagen in de week samen thuis, maar dat komt omdat we beiden niet kunnen werken door ziekte. Maar toch zien we elkaar soms bijna niet overdag omdat we een ander ritme hebben en beide veel moeten rusten. (Mensen hebben het vooroordeel dat wij elkaar 24/7 zien)
pi_220603690
quote:
Als je zo denkt heb je geen leven,
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220603700
Misschien moet AM ook ‘de lekbak van de koffiemachine schoonmaken’ bij de taakjes zetten.

Ranzig, en er is gewoon iets ontsproten met groene blaadjes..
pi_220603708
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als je zo denkt heb je geen leven,
Laatst ook al zoiets van ‘je weet niet of de mensen die je op straat ziet misschien iemand vermoord hebben’. Vond ze ook al een enge gedachte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')