SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn alleen directe donatiesquote:Op zondag 12 april 2026 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 52.00
quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn alleen directe donaties
Ik heb ook iemand een abo cadeau gedaan deze maand
Je hebt een hele warme persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag iedereen dat maarquote:Op zondag 12 april 2026 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt een hele warme persoonlijkheid.
Moge Jezus jou vinden.quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
Bij deze akkoord, graag prio geven grquote:Op zondag 12 april 2026 15:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Tijd voor de welverdiende 2-1
En een withete Robin
Jij bent niet zo'n fan van Dick Schreuderquote:Op zondag 12 april 2026 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dick Schreuder komt weer eens een gecementeerde tactiek tegen en N.E.C. heeft het meteen lastig.
gras is groenquote:Op zondag 12 april 2026 15:42 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze het niet eens met de beslissingen van de scheidsrechter.
Ik vel geen oordeel over Dick Schreuder als mens-zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n fan van Dick Schreuder
Dat siert jequote:Op zondag 12 april 2026 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over Dick Schreuder als mens-zijn.
Klopt. Serdar maakt er een ongekende puinhoop van.quote:Op zondag 12 april 2026 15:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dit is toch geen vrije trap. VAR moet alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. En dus rood
Ik gun Dick Schreuder van harte het succes. En ik vind het leuk voor N.E.C. Waar ik echter geen fan van ben, is eindeloos gedweep, uitmelkerij en het overhaast naar topclubs praten van een trainer die het nu één seizoen leuk doet bij N.E.C.quote:
De VAR roept hem alleen naar het scherm vanwege een withete Robinquote:Op zondag 12 april 2026 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Serdar maakt er een ongekende puinhoop van.
Nah, dat hij de check laat uitvoeren of het een rode kaart was de ja of de nee is wel terecht, want een overtreding was het gewoon.quote:Op zondag 12 april 2026 15:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De VAR roept hem alleen naar het scherm vanwege een withete Robin
Ben je hier nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 12 april 2026 15:54 schreef PSVCL het volgende:
Waarom liep feyenoord niet van het veld na de beslissing van Gozu? Ik heb na de africa cup finale geleerd dat het zonder consequenties is toegestaan wanneer je het niet eens bent met beslissing van de scheids/var.
ik las in het feyenoord topic dat iemand dat voorstelde , om van het veld te lopenquote:Op zondag 12 april 2026 15:55 schreef Coco het volgende:
Waarom liep feyenoord niet van het veld na de beslissing van Gozu? Ik heb na de africa cup finale geleerd dat het zonder consequenties is toegestaan wanneer je het niet eens bent met beslissing van de scheids/var.
Wat een slechte verliezerquote:
Maar dit is mijn quote helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2026 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik las in het feyenoord topic dat iemand dat voorstelde , om van het veld te lopen
Verdient het wel om verrot gescholden te worden na valactie xquote:Op zondag 12 april 2026 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me als Feyenoorder helemaal kapot ergeren aan die Hasj-Moussa die 32 keer per wedstrijd gaat liggen.
Wat een zielepoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
Als Feyenoord deze ploeg bij elkaar weet te houden dan gaan ze hoge ogen gooien in de CL volgend seizoen.Beter dan Sjerrie , Linssen , en een paar vage Japanners die ver boven hun daadwerkelijke niveau uitstijgen dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als cynische Dick blijft adviseren.RED ONS HENNIEGOD
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEnquote:Op zondag 12 april 2026 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan Sjerrie , Linssen , en een paar vage Japanners die ver boven hun daadwerkelijke niveau uitstijgen dit seizoen.
Zeker als cynische Dick blijft adviseren.
Heb je dit helemaal zelf zo getypt of heb je de zin door ChatGPT gehaald?quote:Op zondag 12 april 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEn
Niet lief.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 april 2026 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dit helemaal zelf zo getypt of heb je de zin door ChatGPT gehaald?
Boekhoorn begint al Karel Aalbers trekjes te vertonen dus degradatie over 2 jaargenot.quote:Op zondag 12 april 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEn
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 12 april 2026 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC viert dit als een overwinning.
Die worden zo nooit tweede.
Dan laten wij ze mooi winnenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
1-3quote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riep ik een maand terug al. Twente lekker laten winnen in EHV . En ajax over 2 weken de genadeslag gevenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gohquote:Op zondag 12 april 2026 16:34 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic krijgt de scheidsrechter de schuld.
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie een forum admin die scheutig is met de olie, dichtbij de open haard.
Nee dit kan echt niet.quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Stukje whataboutajaxquote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Oh god dat was ik idd helemaal vergetenquote:Op zondag 12 april 2026 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Al mijn respect dat je zonder schaamte je domheid durft te etalerenquote:Op zondag 12 april 2026 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god dat was ik idd helemaal vergeten
Sorry Slobeend
Wat heeft dit met de Eredivisie te makenquote:Op maandag 13 april 2026 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zo weer een paar landmijnen geplaatst op dit prachtige forum en de FP. Nu even een uurtje of twee offline en dan kijken of er gehapt is door een bijtgrage imbeciel.
Maak er een mooie dag van allen. Geniet!
Misschien was dit wel een landmijn? @de_boswachter VERTEL HET ONS.quote:Op maandag 13 april 2026 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken
Bemoei je met je eigen zaken:quote:Op maandag 13 april 2026 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken
Wel fijn weekend gehad maat?quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op maandag 13 april 2026 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken:
[..]
Wel fijn weekend gehad maat?
Fijn dat ze nog enige vorm van afleiding hebben tussen de broddelwerken van Van Persie doorquote:Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Het hoogtepunt was dat Feyenoorders weer het gevoel hadden benadeeld te zijn en dat ze zelf allemaal regels verzonnen.
Niets nieuws onder de horizon. Het was een geslaagd weekend!quote:Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Het hoogtepunt was dat Feyenoorders weer het gevoel hadden benadeeld te zijn en dat ze zelf allemaal regels verzonnen.
Voor wat? Plaats 3?quote:Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Twente-NEC komend weekend lijkt mij wel het sleutel duel.
Heeft wel degelijk met koningsdag te maken. Agenten moeten ook aan hun vrije uren komen.quote:Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zijn er deze week ineens 3 wedstrijden midweeks eigenlijk? Eerst dacht ik vanwege Koningsdag, maar dat is pas maandag.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op woensdag 22 april 2026 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft wel degelijk met koningsdag te maken. Agenten moeten ook aan hun vrije uren komen.
kleine waardevolle toevoegingquote:Op woensdag 22 april 2026 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je KK geld.
En dat in 3 pogingen, lekker maat.quote:
quote:
Voor de rest is er toch geen zak op.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is er present voor Telstar - Sparta? @:Zipportal
Sparta is toch ook niet veel meer, eigenlijk al niet meer sinds Steijn aankondigde dat hij weggaat.quote:
Nee, teleurstellend en inspiratieloos einde van het seizoen zo...quote:Op woensdag 22 april 2026 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sparta is toch ook niet veel meer, eigenlijk al niet meer sinds Steijn aankondigde dat hij weggaat.
Waarom is dat eigenlijk zo vroeg openbaar gemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, teleurstellend en inspiratieloos einde van het seizoen zo...
Ik was vanavond in Nijmegen.quote:
Grungodenquote:
Akkoordquote:
Het zou in elk geval ontzettend grappig zijn als Telstar in de Eredivisie blijft.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever niet. Het zou wel leuk zijn als het lelijke PEC nog in de problemen komt @:Alaphilippe_
quote:Op donderdag 23 april 2026 16:23 schreef Zipportal het volgende:
FC Groningen-supporters boycotten wedstrijd tegen Feyenoord
https://www.rtvnoord.nl/s(...)rijd-tegen-feyenoord
Blief moar thuus. @:3rr0r
Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).quote:Op donderdag 23 april 2026 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt wel een oefenwedstrijd tegen amateurs. Ook kwa sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).
https://psv.supporters.nl(...)ffen-uit-na-vuurwerkquote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?
Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
Stadionverboden die in hun ogen onterecht uitgedeeld zijn (aan personen die niks gedaan zouden hebben).quote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.
[ x ]
FC Eindhovenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.
Stichting Betaald Voetbal antigenotquote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
Niet mee bezig, ben op de pc bezig en het staat aan op de achtergrond dus een doelpunt krijg ik wel mee. Zoals nu.quote:
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
Het lukte Almere ook het eerste jaar.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou in elk geval ontzettend grappig zijn als Telstar in de Eredivisie blijft.
Geen idee. Ik ben vanwege een zware blessure in het seizoen 96/97 gestopt.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.
Als kind ook veel wedstrijden bezocht van FC Eindhoven, was toen nog vrijverkoop en om de hoek
Op wie hoop je?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor Peri¨ić…
Uitslag goed.
Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
Ook zonder Perisic winnen we wel in Amsterdam johquote:Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor Peri¨ić…
Uitslag goed.
Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
Maakt mij geen reet uit. Maar ik vermoed Feyenoord en Twente.quote:
Nog steeds belachelijk.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zonder Perisic winnen we wel in Amsterdam joh
quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft de KNVB ook nog andere scheidsrechters als er een wedstrijd in de Kuip is of mag dan alleen Makkelie komen opdraven?
Ja die hebben ze.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft de KNVB ook nog andere scheidsrechters als er een wedstrijd in de Kuip is of mag dan alleen Makkelie komen opdraven?
Heb ik al.quote:
Dit is geil.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Sanne van Dongen mag ik uwen pener zien?
Ligt Depay weer in het riool?quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben vijf minuutjes weg en mis twee kols
Iddquote:
Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.quote:
Porre van vorre.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.
Gran polla amigo
Ben je 12 ofzoquote:
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
Vraag dat maar aan Jean Pierrequote:Op zaterdag 25 april 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?
Wie is er dood?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rod Stewart - Sailing in de Veste
Giovanni, een steward die er 30 jaar werkte.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Giovanni, een steward die er 30 jaar werkte.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Stond er toen een vrouw bij?quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Caland het volgende:
NEC speelt zowaar met vier man achterin
Een week te laat
Ach, Schreuder.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Caland het volgende:
NEC speelt zowaar met vier man achterin
Een week te laat
Ik heb Ajax nog opstaanquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me een beetje verplicht Ajax te kijken maar Twente - NEC lijkt me best leuk
Gefeliciteerdquote:
Een banaan keur ik wel goedquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik ben geen aap. @:GGMM
Als je hem maar niet op het veld gooit.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik ben tegen zwerfafval.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als je hem maar niet op het veld gooit.
quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Al besprokenquote:
Lidewij de Vos ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Unnerstall hield de beentjes niet gesloten.
Akkoord.quote:
Dit. Zo sterk beginnen en nu weer billenknijpen voor een puntjequote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gun Mo een opsteker anders ligt hij straks weer in de goot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |