Maakt mij geen reet uit. Maar ik vermoed Feyenoord en Twente.quote:
Nog steeds belachelijk.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zonder Perisic winnen we wel in Amsterdam joh
quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft de KNVB ook nog andere scheidsrechters als er een wedstrijd in de Kuip is of mag dan alleen Makkelie komen opdraven?
Ja die hebben ze.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft de KNVB ook nog andere scheidsrechters als er een wedstrijd in de Kuip is of mag dan alleen Makkelie komen opdraven?
Heb ik al.quote:
Dit is geil.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Sanne van Dongen mag ik uwen pener zien?
Ligt Depay weer in het riool?quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben vijf minuutjes weg en mis twee kols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |