Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).quote:Op donderdag 23 april 2026 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt wel een oefenwedstrijd tegen amateurs. Ook kwa sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).
https://psv.supporters.nl(...)ffen-uit-na-vuurwerkquote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?
Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
Stadionverboden die in hun ogen onterecht uitgedeeld zijn (aan personen die niks gedaan zouden hebben).quote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?
Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?
Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.
[ x ]
FC Eindhovenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.
Stichting Betaald Voetbal antigenotquote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
Niet mee bezig, ben op de pc bezig en het staat aan op de achtergrond dus een doelpunt krijg ik wel mee. Zoals nu.quote:
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
Het lukte Almere ook het eerste jaar.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zou in elk geval ontzettend grappig zijn als Telstar in de Eredivisie blijft.
Geen idee. Ik ben vanwege een zware blessure in het seizoen 96/97 gestopt.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.
Als kind ook veel wedstrijden bezocht van FC Eindhoven, was toen nog vrijverkoop en om de hoek
Op wie hoop je?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor PeriĻić…
Uitslag goed.
Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
Ook zonder Perisic winnen we wel in Amsterdam johquote:Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor PeriĻić…
Uitslag goed.
Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |