abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220641963
Het lijkt wel een oefenwedstrijd tegen amateurs. Ook kwa sfeer.
pi_220642010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt wel een oefenwedstrijd tegen amateurs. Ook kwa sfeer.
Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220642179
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is een boycot vanuit de sfeergroep(en).
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?

Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
  Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:46:44 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220642202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?

Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
https://psv.supporters.nl(...)ffen-uit-na-vuurwerk

Zal wel hierom zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220642203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?

Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
Stadionverboden die in hun ogen onterecht uitgedeeld zijn (aan personen die niks gedaan zouden hebben).
pi_220642205
Deze wedstrijden boeien niemand
pi_220642207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar zijn ze nu boos over? Bier niet te zuipen?

Nou ja, de lichtstadderby tegen EVV heeft meer sfeer dan dit. En de tegenstander meer niveau.
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.

twitter
  Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:48:54 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220642211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV doet aan lghbt beleid,begint een wijvenclub te worden. Snap wel dat ze de boel boycotten.

[ x ]
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220642216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je dat niks vindt support je maar een club in Marokko. Of Afghanistan ofzo.
FC Eindhoven
pi_220642264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
FC Eindhoven
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
  Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:59:39 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220642273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
Stichting Betaald Voetbal antigenot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 22:09:06 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220642322
Niet de nul @Coco
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 23 april 2026 @ 22:09:14 #163
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220642324
Niet de 0. Godenverdediging.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220642327
PSV :')
pi_220642335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
Deze wedstrijden boeien niemand
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
PSV :')
Huh je bent er toch mee bezig
pi_220642367
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
[..]
Huh je bent er toch mee bezig
Niet mee bezig, ben op de pc bezig en het staat aan op de achtergrond dus een doelpunt krijg ik wel mee. Zoals nu.
pi_220642377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb alleen maar tegen EVV gespeeld (ja, ik ben zo oud…). Voor mij blijft het dus EVV.
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.
Als kind ook veel wedstrijden bezocht van FC Eindhoven, was toen nog vrijverkoop en om de hoek
  donderdag 23 april 2026 @ 22:19:41 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220642388
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het zou in elk geval ontzettend grappig zijn als Telstar in de Eredivisie blijft.
Het lukte Almere ook het eerste jaar.

Telstar volgt wel zelfde patroon, succestrainer waarmee ze promoveerden en het eerste jaar goed doorkwamen vertrekt (Pastoor bij Almere, Correia bij Telstar)
pi_220642429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De amateurtak van FCE heette ook nog EVV toen ik daar nog speelde, een jaar of 12 terug.
Als kind ook veel wedstrijden bezocht van FC Eindhoven, was toen nog vrijverkoop en om de hoek
Geen idee. Ik ben vanwege een zware blessure in het seizoen 96/97 gestopt.
pi_220642434
Verder denk ik dat dit wel gespeeld is.

Slaapverwekkend verder.
pi_220642480
6-1
pi_220642487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:41 schreef Meister1984 het volgende:
6-1
De uitslag is niet teleurstellend inderdaad.
pi_220642513
Belachelijke gele kaart voor PeriĻić…

Uitslag goed.

Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 23:28:39 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220642681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor PeriĻić…

Uitslag goed.

Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
Op wie hoop je?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 23:41:45 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220642720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
Belachelijke gele kaart voor PeriĻić…

Uitslag goed.

Verder stierlijk vervelend. Maar goed, ik ben inmiddels veel meer geinteresseerd in wie mee de CL in gaat.
Ook zonder Perisic winnen we wel in Amsterdam joh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')