Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.quote:
Porre van vorre.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.
Gran polla amigo
Ben je 12 ofzoquote:
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
Vraag dat maar aan Jean Pierrequote:Op zaterdag 25 april 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |