SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn alleen directe donatiesquote:Op zondag 12 april 2026 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 52.00
quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn alleen directe donaties
Ik heb ook iemand een abo cadeau gedaan deze maand
Je hebt een hele warme persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn alleen directe donaties
Zag iedereen dat maarquote:Op zondag 12 april 2026 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt een hele warme persoonlijkheid.
Moge Jezus jou vinden.quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
Bij deze akkoord, graag prio geven grquote:Op zondag 12 april 2026 15:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Tijd voor de welverdiende 2-1
En een withete Robin
Jij bent niet zo'n fan van Dick Schreuderquote:Op zondag 12 april 2026 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dick Schreuder komt weer eens een gecementeerde tactiek tegen en N.E.C. heeft het meteen lastig.
gras is groenquote:Op zondag 12 april 2026 15:42 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze het niet eens met de beslissingen van de scheidsrechter.
Ik vel geen oordeel over Dick Schreuder als mens-zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n fan van Dick Schreuder
Dat siert jequote:Op zondag 12 april 2026 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over Dick Schreuder als mens-zijn.
Klopt. Serdar maakt er een ongekende puinhoop van.quote:Op zondag 12 april 2026 15:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dit is toch geen vrije trap. VAR moet alleen ingrijpen als het een duidelijke fout is. En dus rood
Ik gun Dick Schreuder van harte het succes. En ik vind het leuk voor N.E.C. Waar ik echter geen fan van ben, is eindeloos gedweep, uitmelkerij en het overhaast naar topclubs praten van een trainer die het nu één seizoen leuk doet bij N.E.C.quote:
De VAR roept hem alleen naar het scherm vanwege een withete Robinquote:Op zondag 12 april 2026 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Serdar maakt er een ongekende puinhoop van.
Nah, dat hij de check laat uitvoeren of het een rode kaart was de ja of de nee is wel terecht, want een overtreding was het gewoon.quote:Op zondag 12 april 2026 15:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De VAR roept hem alleen naar het scherm vanwege een withete Robin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |