Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 12 april 2026 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC viert dit als een overwinning.
Die worden zo nooit tweede.
Dan laten wij ze mooi winnenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
1-3quote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Riep ik een maand terug al. Twente lekker laten winnen in EHV . En ajax over 2 weken de genadeslag gevenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Gohquote:Op zondag 12 april 2026 16:34 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic krijgt de scheidsrechter de schuld.
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie een forum admin die scheutig is met de olie, dichtbij de open haard.
Nee dit kan echt niet.quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Stukje whataboutajaxquote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |