abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2026 @ 16:29:19 #51
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220566080
Heerlijk dit :')
pi_220566088
Jaaaaaaaa op naar het kakkerlakken topic
U MAD?
  zondag 12 april 2026 @ 16:30:13 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220566094
RvP gaat zo weer laten zien waarom het NL-elftal instortte in 2012.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 12 april 2026 @ 16:30:18 #54
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220566097
Genot
pi_220566109
Jaaaaaaaaaaaa @Zipportal

Rendac Rotterdam
U MAD?
pi_220566118
NEC viert dit als een overwinning.

Die worden zo nooit tweede.
pi_220566123
DIKKE TIETEN KARTOFFELSALAT
U MAD?
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:31:37 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220566128
OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport zondag 12 april 2026 @ 16:32:00 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220566132
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC viert dit als een overwinning.

Die worden zo nooit tweede.
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220566139
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Dan laten wij ze mooi winnen _O_.
  zondag 12 april 2026 @ 16:32:39 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220566144


knotsgek
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:33:09 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220566151
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

knotsgek
Topshow
What can change the nature of a man?
pi_220566159
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
1-3
U MAD?
pi_220566167
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dit is mijn quote helemaal niet.
:?
pi_220566171
Ach Feyenoord
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 16:34:45 #66
35723 crew  GGMM
pi_220566181
In het Feyenoord-topic krijgt de scheidsrechter de schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220566187
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Riep ik een maand terug al. Twente lekker laten winnen in EHV . En ajax over 2 weken de genadeslag geven
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:35:26 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220566196
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:?
Je zet mijn naam boven je eigen quote.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:35:40 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220566200
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:34 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic krijgt de scheidsrechter de schuld.
Goh
What can change the nature of a man?
  zondag 12 april 2026 @ 16:35:57 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220566205
Ik ben benieuwd welke Engelse woorden Robin straks gaat gebruiken in het interview! :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:37:02 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220566222
Grimmige sfeer in het Feyenoord topic.
What can change the nature of a man?
pi_220566240
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:37 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer in het Feyenoord topic.
Ik zie een forum admin die scheutig is met de olie, dichtbij de open haard.
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 16:38:50 #73
35723 crew  GGMM
pi_220566249
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik zie een forum admin die scheutig is met de olie, dichtbij de open haard.
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:43:06 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220566296
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Nee dit kan echt niet.
pi_220566298
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Stukje whataboutajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')