Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 12 april 2026 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC viert dit als een overwinning.
Die worden zo nooit tweede.
Dan laten wij ze mooi winnenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
1-3quote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Riep ik een maand terug al. Twente lekker laten winnen in EHV . En ajax over 2 weken de genadeslag gevenquote:Op zondag 12 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wordt tweede denk ik. Al moeten die de laatste dag nog naar Eindhoven.
Gohquote:Op zondag 12 april 2026 16:34 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic krijgt de scheidsrechter de schuld.
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie een forum admin die scheutig is met de olie, dichtbij de open haard.
Nee dit kan echt niet.quote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Stukje whataboutajaxquote:Op zondag 12 april 2026 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het typisch Danilio is dat is dan toch omdat hij bij Ajax gespeeld heeft?
Of mis ik een reden?
Oh god dat was ik idd helemaal vergetenquote:Op zondag 12 april 2026 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Al mijn respect dat je zonder schaamte je domheid durft te etalerenquote:Op zondag 12 april 2026 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god dat was ik idd helemaal vergeten
Sorry Slobeend
Wat heeft dit met de Eredivisie te makenquote:Op maandag 13 april 2026 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zo weer een paar landmijnen geplaatst op dit prachtige forum en de FP. Nu even een uurtje of twee offline en dan kijken of er gehapt is door een bijtgrage imbeciel.
Maak er een mooie dag van allen. Geniet!
Misschien was dit wel een landmijn? @de_boswachter VERTEL HET ONS.quote:Op maandag 13 april 2026 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken
Bemoei je met je eigen zaken:quote:Op maandag 13 april 2026 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken
Wel fijn weekend gehad maat?quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn alleen directe donaties
Ik heb ook iemand een abo cadeau gedaan deze maand
Zeker.quote:Op maandag 13 april 2026 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken:
[..]
Wel fijn weekend gehad maat?
Fijn dat ze nog enige vorm van afleiding hebben tussen de broddelwerken van Van Persie doorquote:Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Het hoogtepunt was dat Feyenoorders weer het gevoel hadden benadeeld te zijn en dat ze zelf allemaal regels verzonnen.
Niets nieuws onder de horizon. Het was een geslaagd weekend!quote:Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Het hoogtepunt was dat Feyenoorders weer het gevoel hadden benadeeld te zijn en dat ze zelf allemaal regels verzonnen.
Voor wat? Plaats 3?quote:Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Twente-NEC komend weekend lijkt mij wel het sleutel duel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |