Ben je hier nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 12 april 2026 15:54 schreef PSVCL het volgende:
Waarom liep feyenoord niet van het veld na de beslissing van Gozu? Ik heb na de africa cup finale geleerd dat het zonder consequenties is toegestaan wanneer je het niet eens bent met beslissing van de scheids/var.
ik las in het feyenoord topic dat iemand dat voorstelde , om van het veld te lopenquote:Op zondag 12 april 2026 15:55 schreef Coco het volgende:
Waarom liep feyenoord niet van het veld na de beslissing van Gozu? Ik heb na de africa cup finale geleerd dat het zonder consequenties is toegestaan wanneer je het niet eens bent met beslissing van de scheids/var.
Wat een slechte verliezerquote:
Maar dit is mijn quote helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2026 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik las in het feyenoord topic dat iemand dat voorstelde , om van het veld te lopen
Verdient het wel om verrot gescholden te worden na valactie xquote:Op zondag 12 april 2026 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me als Feyenoorder helemaal kapot ergeren aan die Hasj-Moussa die 32 keer per wedstrijd gaat liggen.
Wat een zielepoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
Als Feyenoord deze ploeg bij elkaar weet te houden dan gaan ze hoge ogen gooien in de CL volgend seizoen.Beter dan Sjerrie , Linssen , en een paar vage Japanners die ver boven hun daadwerkelijke niveau uitstijgen dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als cynische Dick blijft adviseren.RED ONS HENNIEGOD
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEnquote:Op zondag 12 april 2026 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan Sjerrie , Linssen , en een paar vage Japanners die ver boven hun daadwerkelijke niveau uitstijgen dit seizoen.
Zeker als cynische Dick blijft adviseren.
Heb je dit helemaal zelf zo getypt of heb je de zin door ChatGPT gehaald?quote:Op zondag 12 april 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEn
Niet lief.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 april 2026 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dit helemaal zelf zo getypt of heb je de zin door ChatGPT gehaald?
Boekhoorn begint al Karel Aalbers trekjes te vertonen dus degradatie over 2 jaargenot.quote:Op zondag 12 april 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jA mAaR dIcK sChReUdeR bOeKhOoRn sPeLeRs kOpEn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |