Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.quote:
Porre van vorre.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet zo goed maar gezien de Spaanse invloed in het Amsterdamse niet geheel onwenselijk om dit alvast te oefenen.
Gran polla amigo
Ben je 12 ofzoquote:
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
Vraag dat maar aan Jean Pierrequote:Op zaterdag 25 april 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar zijn snedes van een baquette dan wel een boterham?
Wie is er dood?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rod Stewart - Sailing in de Veste
Giovanni, een steward die er 30 jaar werkte.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Giovanni, een steward die er 30 jaar werkte.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, hopelijk noem je twee boterhammen geen broodje zoals ik weleens mensen hoor zeggen
Stond er toen een vrouw bij?quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Caland het volgende:
NEC speelt zowaar met vier man achterin
Een week te laat
Ach, Schreuder.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef Caland het volgende:
NEC speelt zowaar met vier man achterin
Een week te laat
Ik heb Ajax nog opstaanquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me een beetje verplicht Ajax te kijken maar Twente - NEC lijkt me best leuk
Gefeliciteerdquote:
Een banaan keur ik wel goedquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik ben geen aap. @:GGMM
Als je hem maar niet op het veld gooit.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik ben geen aap. @:GGMM
Ik ben tegen zwerfafval.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als je hem maar niet op het veld gooit.
quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaan.
Ik ben geen aap. @:GGMM
Al besprokenquote:
Lidewij de Vos ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Unnerstall hield de beentjes niet gesloten.
Akkoord.quote:
Dit. Zo sterk beginnen en nu weer billenknijpen voor een puntjequote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gun Mo een opsteker anders ligt hij straks weer in de goot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |