Sparta is toch ook niet veel meer, eigenlijk al niet meer sinds Steijn aankondigde dat hij weggaat.quote:
Nee, teleurstellend en inspiratieloos einde van het seizoen zo...quote:Op woensdag 22 april 2026 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sparta is toch ook niet veel meer, eigenlijk al niet meer sinds Steijn aankondigde dat hij weggaat.
Waarom is dat eigenlijk zo vroeg openbaar gemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, teleurstellend en inspiratieloos einde van het seizoen zo...
Ik was vanavond in Nijmegen.quote:
Grungodenquote:
Akkoordquote:
Het zou in elk geval ontzettend grappig zijn als Telstar in de Eredivisie blijft.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever niet. Het zou wel leuk zijn als het lelijke PEC nog in de problemen komt @:Alaphilippe_
quote:Op donderdag 23 april 2026 16:23 schreef Zipportal het volgende:
FC Groningen-supporters boycotten wedstrijd tegen Feyenoord
https://www.rtvnoord.nl/s(...)rijd-tegen-feyenoord
Blief moar thuus. @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |