Jazeker...quote:Op woensdag 1 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, weet je op hoeveel manieren mijn woorden kan interpreteren?
Die heb ik meer gehoord. Zelfs van iemand die zelf glas in lood maaktquote:Op woensdag 1 april 2026 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zou mooi zijn als glas in lood. Mijn bescheiden mening..
Jaaa! 👩🚀🚀🌕quote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgehouden, launch gezien, raket niet ontploft.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
samequote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
quote:
Mogge stadsgenoot. Hoest aan de andere kant van the Hague?quote:Op donderdag 2 april 2026 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Ook beter dan bommen op scholen gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Kijk dat is pas een raketje, beter dan die Nazi troep![]()
Bekijk deze YouTube-video
Scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, schrik me de tyfus man.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Die schrik-me-de-tyfus-man is wakkerder dan ik
Ik verwacht hem niet onder mijn bedquote:Op donderdag 2 april 2026 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Altijd waar je hem het minst verwacht.
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nlquote:Op donderdag 2 april 2026 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff opgezocht want gister zou misschien die dna uitslag van die musketier komen maar omdat er een raket de lucht in ging was ik het compleet vergeten.
De uitslag is er nog niet want de 2 tanden of kiezen waren niet voldoende om dna uit te halen en nu gaan ze geloof ik iets met de schedel doen.
Tot zover deze informatie.
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
Dat vraag ik me nu dus ook afquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
Ja daarom ookquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.
Ik weet t nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.quote:
Wel een beetje een rare 1 april grapquote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
Is wel echtquote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.
Heb er verder ook niks over gehoord. Ook niet bij de wel 1 april grappen.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.
Zellufquote:
Echt hoor. Ik hoop maar dat het echt is, lees er binnenkort nog wel even over of het echt is.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel echt![]()
Het nieuws over de vondst van het skelet van D'Artagnan in Maastricht is geen 1 aprilgrap, maar een opzienbarende archeologische ontdekking die eind maart 2026 serieus werd gemeld. Het skelet werd gevonden in de kerk van Wolder, maar DNA-onderzoek moet nog definitief bewijzen of het de musketier is.
AD.nl
AD.nl
+3
Are you drunkquote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef kree het volgende:
hsss denke jullie als ik foto maak van die boom nu? dat jullie kunnen achterhalen wat het eigenlijk is? Ik heb geen idee nl./
? vroeger woonde hier iemand die nog wel eens in India was.
dat is wel nieuws van een week terug he? Hahaha. naja maakt niet uit. wie weet is het die man. naja boeie.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel echt![]()
Het nieuws over de vondst van het skelet van D'Artagnan in Maastricht is geen 1 aprilgrap, maar een opzienbarende archeologische ontdekking die eind maart 2026 serieus werd gemeld. Het skelet werd gevonden in de kerk van Wolder, maar DNA-onderzoek moet nog definitief bewijzen of het de musketier is.
AD.nl
AD.nl
+3
Ja dag, ik ga zeker eens een keer logisch nadenkenquote:
Gewoon proberen, als het giftig is reageert je lichaam na 1 hapje al.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef kree het volgende:
ik heb ook een grappige boom hier in mijn tuin? Geen idee wat je er nu van kunt eten nog.
Ik vraag meestal ook eerst voordat ik nadenk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga zeker eens een keer logisch nadenkenmooi niet
Zoals het hoortquote:Op donderdag 2 april 2026 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag meestal ook eerst voordat ik nadenk.
Ja ik wilquote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ham/kaas croisantjes in de oven gedaan, over 20 minuten klaar.
Misschien wel jaquote:Op donderdag 2 april 2026 12:59 schreef kree het volgende:
zeg maar dat onderzoek kan mss 10 andere helpen die in nood zitten en crisis he?
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaat genoeg overheidsgeld naar onzinnige dingen, ik maak mij daar niet meer druk om.
Ik vind het gewoon geinig zulke dingen. Vroeger haatte ik geschiedenis, nu vind ik het boeiend.
Ik wil de kosten niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Deze vrouw hequote:
Ik heb dan weer zo'n mijn bedenkingen over scheefwonen, zo hebben we allemaal wel weer wat.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.quote:
Digitale lunchquote:Op donderdag 2 april 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.![]()
Wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil de kosten niet weten.
We hebben er niets aan maar ik zelf vind het gewoon leuk, niet meer niet minder.
Genoeg onzinnige dingen in dit land die geld krijgen van de overheid.
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.
en dar ben ik het soms op oneens. want hoeveel geld gaat er weg naar? wat eigenlijk?
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.
Ik denk van wel?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?
Gaat jou niks aanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef kree het volgende:
vind jij niet dat je overal te veel aan uitgeeft maily
nouja ik denk het dus ook? echt ik lieg neit er gaan autos van Katwijk. dus de meest ZW kant Nederland wat kan. helemaal naar Duitsland. en ze komen nog voordeliger terug als supermarkt om de hoek>quote:
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
Misschien kun je het beter daar vragenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.
Simpel.
Als we mensen met amper opleiding / kunde dik bovenmodaal gaan betalen, tsja, dat moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.
En geweldig. nu ineens gaan bedrijven inzien dat ze wel technisch personeel nodig hebben. ipv ICT die door AI vervangen wordt. LOL.
niet zo een vaart. maar ik weet als technisch geschoold personeel kan ik alles nu.
Je voert de beesten?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu mijn croisantjes opeten.![]()
Ik werp er een paar hier in de SC, niet vechten erom mensjes, er is genoeg voor iedereen.
1 april was gister... daar ging het over. Of het een 1 april grap was of nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel nieuws van een week terug he? Hahaha. naja maakt niet uit. wie weet is het die man. naja boeie.
En wat ga je allemaal vertellen?quote:
Van wie?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het OM.
NWS / Archeologische topstukken gestolen bij plofkraak Drenthe #2
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Dus die ga je wel houden?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het onderzoek naar de derde armband loopt nog.
Ik dacht daar ook ineens aan en nu inderdaad aangezet.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.
RTL Z zendt het ook uit straksquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Ja dat dacht ik ook al toen ik hem zo zag mompelenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Trump wil met de VS uit de NAVO stappen![]()
Het liefst vandaag nog
Ze maken er een feestje vanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Staan 2 agenten zwaar bewapend iig. En muziek. Dus ze zijn nog niet begonnen.
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef pullup het volgende:
Maar ehm...een persconferentie![]()
Gewoon: Kijk hier is ie en laat dat ding zien is voldoende toch?
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisiequote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
En zooooooo oudquote:Op donderdag 2 april 2026 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat mooi
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
Dat snap ik dan weer wel. Omdat die zooi van hun is. Ergens ben ik ook wel blij dat die zooi gevonden is want is geschiedenis. Wat ik tegenwoordig leuk vind.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Hopelijk is dat allemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,
benieuwd of ze hun automagisch wapens durven gebruiken in een drukke zaal
#vieswoestquote:Op donderdag 2 april 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,
of de Mona Lisa bij die kikkereters?
Weet ik ook niet, best raar, waar is die dan? Raarrrrquote:Op donderdag 2 april 2026 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet het ons niet verbazen dat de 3e armband nog zoek is
Ik denk dat ze die achter de hand houden voor verdere onderhandelingen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, best raar, waar is die dan? Raarrrr
Ohw, dat zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die achter de hand houden voor verdere onderhandelingen.
Vind het vooral triestquote:
Ik luisterde half want moest veel klikken hier op fok in verschillende topics om te lezen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had hem allang uitgezet. Ze gaan verder toch niks meer loslaten.
Das al langer duidelijk,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opleidingen zijn niet meer zo geweldig hier in NL.
Heel de wereld is gek aan het worden...of was het al....quote:Op donderdag 2 april 2026 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al langer duidelijk,
maar of het alleen NL is
Wat een gekkies.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nou lopen die kutterroristen hier ook al
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs het ziekenhuis, waar het vlak bij is, heeft er last van
quote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik iemand fysiek door mijn beeldscherm kon trekken, had ik dat net gedaan. En nee, gaat niet over hier maar moest het wel ff kwijt.
Klinkt een stuk interessanter dan BB-streamsquote:Op donderdag 2 april 2026 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heb ik ook streams van de vogelbescherming aan staan met nu de zeearend op een nest.![]()
3 eieren hebben ze die binnen 2 weken gaan uitkomen.
Zeker vergeleken bij de laatste BB.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klinkt een stuk interessanter dan BB-streams
Die had ik vanmorgen ook gehaald.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
En was het wat?quote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Mwah, ze zitten/zaten, in een gebouw waar ook bv een mri scanner staat. En dan kan je vervelende dingen doenquote:Op donderdag 2 april 2026 15:00 schreef pullup het volgende:
OMG er lopen mensen met vlaggetjes te zwaaien
Lekker he?quote:Op donderdag 2 april 2026 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen ook gehaald.
Eg wel.quote:
quote:
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:
En dan in de supermarkt of bij een bezorgtoko?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf gekocht, zo handig ben ik nog niet.
Supermarktquote:Op donderdag 2 april 2026 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan in de supermarkt of bij een bezorgtoko?
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf gekocht, zo handig ben ik nog niet.
Die uit het koelvak van de AH vond ikquote:Op donderdag 2 april 2026 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ook pas sinds kort, iemand had mij laten proeven en dat was lekker en uit de diepvries van de supermarkt, is handig om even snel te maken.
Zo oud?! Respectquote:Op donderdag 2 april 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als schildpaddenkenner:
Wat is deze?![]()
https://www.ad.nl/bizar/o(...)oplichting~a9f484d0/
Bij de toko in de diepvriesquote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die uit het koelvak van de AH vond ik![]()
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die uit het koelvak van de AH vond ik![]()
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.quote:
Gewoon bij de japanse bezorgboer hier als ik er zin in hebquote:
Amazing Oriental?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.
Amazing Oriental een optie?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.
Volgens mij ken ik die en ik wil daar helemaal niet heen.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amazing Oriental?
Zit er iig 1 bij de euromast, een grote. Op een boot
Dat nepbericht had ik gemist maar Jonathan ken ik uiteraard wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als schildpaddenkenner:
Wat is deze?![]()
https://www.ad.nl/bizar/o(...)oplichting~a9f484d0/
Gaat de goeie kant opquote:Op donderdag 2 april 2026 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, alleen die in Rotterdam zijn in de buurt.![]()
Maar goed, zal wel eens gaan zoeken naar iets anders in de buurt waar ik wel wil komen.
Ik maak inmiddels wel mijn eigen Teriyaki saus. Wat veel duurder is dan dat je zo'n kant en klaar flesje koopt. Maar inmiddels vind ik het wel geinig om te doen ook.
Ja, heb eindelijk een beetje zelfvertrouwen gekregen met koken en probeer en maak nu veel meer. En het lukt nog vrij goed ook.quote:
Leuk dat je er ook lol in hebt!!quote:Op donderdag 2 april 2026 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heb eindelijk een beetje zelfvertrouwen gekregen met koken en probeer en maak nu veel meer. En het lukt nog vrij goed ook.
Klopt wel.quote:
Klote roeien welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
Hela het water is op daar in Albi
[ afbeelding ]
Een uitdaging voor jouw roeiersquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Getsiequote:
Helpt ook niet als je water wil die spuitquote:
Op de fiets dan welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:22 schreef pullup het volgende:
Gaan we van de zomer nog wel langs denk ik
Yepquote:
Bizarquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt marc ook al, zal ff googlen.
Meer eetgelegenheid lokeend.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Doe eens een menukaart?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Die zit er naast.quote:
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou etenquote:
deze zin is niet compleetquote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Er mist een '.' inderdaadquote:
Lijkt een gezichtje zo, die aanhalingstekens met een puntje ertussen. Ineens zie ik dat erin en wil ik dit ook even vermelden hier.quote:
Er mist zoveelquote:
wellesquote:Op donderdag 2 april 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er mist zoveel
Maar niet in die zin
quote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Die zin is pure perfectie,quote:
@Superbadeendje vraag je parkiet eens of ze ook meeleestquote:Op donderdag 2 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin is pure perfectie,
dat jij nog niet zover bent kan ik niets aan doen
quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb chatgpt maar even gevraagd of de zin tenminste zou kunnen kloppen:
Kort gezegd: de zin is grammaticaal niet goed gevormd én semantisch onduidelijk, dus in normaal taalgebruik zou een moedertaalspreker hem als “fout” beschouwen.
Als je hem expres zo hebt gemaakt voor een absurd of komisch effect, dan werkt hij wel op dat niveau, een beetje alsof een eend zelf de grammatica heeft geschreven 🦆📜.
What the quack.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Als Marc kwaakt als een eend en waggelt als een eend, dan is hij waarschijnlijk een eend
Boestwoos.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb chatgpt maar even gevraagd of de zin tenminste zou kunnen kloppen:
Kort gezegd: de zin is grammaticaal niet goed gevormd én semantisch onduidelijk, dus in normaal taalgebruik zou een moedertaalspreker hem als “fout” beschouwen.
Als je hem expres zo hebt gemaakt voor een absurd of komisch effect, dan werkt hij wel op dat niveau, een beetje alsof een eend zelf de grammatica heeft geschreven 🦆📜.
IK ben niet gekquote:
Catalina.quote:
Je hebt wel een kans dat je dan 'wat' schade aan je keuken hebt. Maar kanquote:Op donderdag 2 april 2026 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie brandjes blussen in de keuken ?
Wat is er zo goed aan?quote:
Waarvoor dan?quote:
Dat is goed, dan zitten ze niet hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
In de supermarkt was het ook druk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijnquote:
Hier helaas ook een zootje Duisters merk ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijn
Of meer oostblokkerts, past beter?
Zo zeg, ook een grote optochtquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Wat ze dragen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Klopt idd ..quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Aha ok.
En volgens mij bedoelde je dat gebouw op de achtergrond, staat me iets van bij dat je dat in het verleden ook al eens hebt laten zien. Maar ik kan er ook volledig naast zitten uiteraard.
Dat Choco er volledigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |