abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 13:02:21 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220491650
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ja ik wil
O+
pi_220491652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ja ik wil
Ik zal er zo 1 toewerpen. :P
pi_220491655
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaat genoeg overheidsgeld naar onzinnige dingen, ik maak mij daar niet meer druk om.
Ik vind het gewoon geinig zulke dingen. Vroeger haatte ik geschiedenis, nu vind ik het boeiend.
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?

Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Do what you love, love what you do!
pi_220491657
denk paar ton? zo weg naar een skelet? hoeveel andere met nood en zorg hadden we daarvan kunnen helpen?
Do what you love, love what you do!
pi_220491661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?

Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Ik wil de kosten niet weten.
We hebben er niets aan maar ik zelf vind het gewoon leuk, niet meer niet minder.
Genoeg onzinnige dingen in dit land die geld krijgen van de overheid.
  donderdag 2 april 2026 @ 13:05:30 #81
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220491664
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:02 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik zal er zo 1 toewerpen. :P
Deze vrouw he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220491665
verbouwing die hele staten. LOL. ook bodemloze put.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 april 2026 @ 13:05:56 #83
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220491667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?

Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Ik heb dan weer zo'n mijn bedenkingen over scheefwonen, zo hebben we allemaal wel weer wat.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220491670
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:05 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Deze vrouw he
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen. *O*
Wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 13:07:26 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220491675
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen. *O*
Wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.

Digitale lunch :+
pi_220491678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik wil de kosten niet weten.
We hebben er niets aan maar ik zelf vind het gewoon leuk, niet meer niet minder.
Genoeg onzinnige dingen in dit land die geld krijgen van de overheid.
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.

en dar ben ik het soms op oneens. want hoeveel geld gaat er weg naar? wat eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 13:08:35 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220491680
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Digitale lunch :+
Misschien ooit zo'n ding als in star trek, foodreplicator, of hoe dat heette. :P
pi_220491686
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:08 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.

en dar ben ik het soms op oneens. want hoeveel geld gaat er weg naar? wat eigenlijk?
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.
pi_220491692
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 13:12:02 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220491696
_O-

Wie heeft deze tt geschreven?
pi_220491701
vind jij niet dat je overal te veel aan uitgeeft maily
Do what you love, love what you do!
pi_220491703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:11 schreef kree het volgende:

[..]
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?
Ik denk van wel?
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 13:13:03 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220491704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef kree het volgende:
vind jij niet dat je overal te veel aan uitgeeft maily
Gaat jou niks aan
pi_220491705
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef maily het volgende:
_O-

Wie heeft deze tt geschreven?
Onze Marc.
pi_220491713
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik denk van wel?
nouja ik denk het dus ook? echt ik lieg neit er gaan autos van Katwijk. dus de meest ZW kant Nederland wat kan. helemaal naar Duitsland. en ze komen nog voordeliger terug als supermarkt om de hoek>

OK leg me die eens uit ;politiek. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220491721
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?

leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
Do what you love, love what you do!
pi_220491729
Ik ga nu mijn croisantjes opeten. :9~
Ik werp er een paar hier in de SC, niet vechten erom mensjes, er is genoeg voor iedereen.
pi_220491739
hmmm lekker?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 april 2026 @ 13:19:48 #100
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220491741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?

leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.

Simpel.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')