Jazeker...quote:Op woensdag 1 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, weet je op hoeveel manieren mijn woorden kan interpreteren?
Die heb ik meer gehoord. Zelfs van iemand die zelf glas in lood maaktquote:Op woensdag 1 april 2026 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zou mooi zijn als glas in lood. Mijn bescheiden mening..
Jaaa! 👩🚀🚀🌕quote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgehouden, launch gezien, raket niet ontploft.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
samequote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
quote:
Mogge stadsgenoot. Hoest aan de andere kant van the Hague?quote:Op donderdag 2 april 2026 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Ook beter dan bommen op scholen gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Kijk dat is pas een raketje, beter dan die Nazi troep![]()
Bekijk deze YouTube-video
Scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, schrik me de tyfus man.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Die schrik-me-de-tyfus-man is wakkerder dan ik
Ik verwacht hem niet onder mijn bedquote:Op donderdag 2 april 2026 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Altijd waar je hem het minst verwacht.
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nlquote:Op donderdag 2 april 2026 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff opgezocht want gister zou misschien die dna uitslag van die musketier komen maar omdat er een raket de lucht in ging was ik het compleet vergeten.
De uitslag is er nog niet want de 2 tanden of kiezen waren niet voldoende om dna uit te halen en nu gaan ze geloof ik iets met de schedel doen.
Tot zover deze informatie.
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
Dat vraag ik me nu dus ook afquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
Ja daarom ookquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.
Ik weet t nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.quote:
Wel een beetje een rare 1 april grapquote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
Is wel echtquote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.
Heb er verder ook niks over gehoord. Ook niet bij de wel 1 april grappen.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.
Zellufquote:
Echt hoor. Ik hoop maar dat het echt is, lees er binnenkort nog wel even over of het echt is.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel echt![]()
Het nieuws over de vondst van het skelet van D'Artagnan in Maastricht is geen 1 aprilgrap, maar een opzienbarende archeologische ontdekking die eind maart 2026 serieus werd gemeld. Het skelet werd gevonden in de kerk van Wolder, maar DNA-onderzoek moet nog definitief bewijzen of het de musketier is.
AD.nl
AD.nl
+3
Are you drunkquote:Op donderdag 2 april 2026 12:49 schreef kree het volgende:
hsss denke jullie als ik foto maak van die boom nu? dat jullie kunnen achterhalen wat het eigenlijk is? Ik heb geen idee nl./
? vroeger woonde hier iemand die nog wel eens in India was.
dat is wel nieuws van een week terug he? Hahaha. naja maakt niet uit. wie weet is het die man. naja boeie.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel echt![]()
Het nieuws over de vondst van het skelet van D'Artagnan in Maastricht is geen 1 aprilgrap, maar een opzienbarende archeologische ontdekking die eind maart 2026 serieus werd gemeld. Het skelet werd gevonden in de kerk van Wolder, maar DNA-onderzoek moet nog definitief bewijzen of het de musketier is.
AD.nl
AD.nl
+3
Ja dag, ik ga zeker eens een keer logisch nadenkenquote:
Gewoon proberen, als het giftig is reageert je lichaam na 1 hapje al.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef kree het volgende:
ik heb ook een grappige boom hier in mijn tuin? Geen idee wat je er nu van kunt eten nog.
Ik vraag meestal ook eerst voordat ik nadenk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga zeker eens een keer logisch nadenkenmooi niet
Zoals het hoortquote:Op donderdag 2 april 2026 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag meestal ook eerst voordat ik nadenk.
Ja ik wilquote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ham/kaas croisantjes in de oven gedaan, over 20 minuten klaar.
Misschien wel jaquote:Op donderdag 2 april 2026 12:59 schreef kree het volgende:
zeg maar dat onderzoek kan mss 10 andere helpen die in nood zitten en crisis he?
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaat genoeg overheidsgeld naar onzinnige dingen, ik maak mij daar niet meer druk om.
Ik vind het gewoon geinig zulke dingen. Vroeger haatte ik geschiedenis, nu vind ik het boeiend.
Ik wil de kosten niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Deze vrouw hequote:
Ik heb dan weer zo'n mijn bedenkingen over scheefwonen, zo hebben we allemaal wel weer wat.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.quote:
Digitale lunchquote:Op donderdag 2 april 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.![]()
Wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil de kosten niet weten.
We hebben er niets aan maar ik zelf vind het gewoon leuk, niet meer niet minder.
Genoeg onzinnige dingen in dit land die geld krijgen van de overheid.
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.
en dar ben ik het soms op oneens. want hoeveel geld gaat er weg naar? wat eigenlijk?
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.
Ik denk van wel?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?
Gaat jou niks aanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef kree het volgende:
vind jij niet dat je overal te veel aan uitgeeft maily
nouja ik denk het dus ook? echt ik lieg neit er gaan autos van Katwijk. dus de meest ZW kant Nederland wat kan. helemaal naar Duitsland. en ze komen nog voordeliger terug als supermarkt om de hoek>quote:
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |