Jazeker...quote:Op woensdag 1 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, weet je op hoeveel manieren mijn woorden kan interpreteren?
Die heb ik meer gehoord. Zelfs van iemand die zelf glas in lood maaktquote:Op woensdag 1 april 2026 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zou mooi zijn als glas in lood. Mijn bescheiden mening..
Jaaa! 👩🚀🚀🌕quote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgehouden, launch gezien, raket niet ontploft.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgehouden, launch gezien, raket niet ontploft.![]()
samequote:Op donderdag 2 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgehouden, launch gezien, raket niet ontploft.![]()
quote:
Mogge stadsgenoot. Hoest aan de andere kant van the Hague?quote:Op donderdag 2 april 2026 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Ook beter dan bommen op scholen gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Kijk dat is pas een raketje, beter dan die Nazi troep![]()
Bekijk deze YouTube-video
Scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, schrik me de tyfus man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |