Mogge stadsgenoot. Hoest aan de andere kant van the Hague?quote:Op donderdag 2 april 2026 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge dames en heren van het goede leven.
Ook beter dan bommen op scholen gooien.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Kijk dat is pas een raketje, beter dan die Nazi troep![]()
Bekijk deze YouTube-video
Scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, mooie vogel, scroll, schrik me de tyfus man.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Die schrik-me-de-tyfus-man is wakkerder dan ik
Ik verwacht hem niet onder mijn bedquote:Op donderdag 2 april 2026 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Altijd waar je hem het minst verwacht.
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nlquote:Op donderdag 2 april 2026 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff opgezocht want gister zou misschien die dna uitslag van die musketier komen maar omdat er een raket de lucht in ging was ik het compleet vergeten.
De uitslag is er nog niet want de 2 tanden of kiezen waren niet voldoende om dna uit te halen en nu gaan ze geloof ik iets met de schedel doen.
Tot zover deze informatie.
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
Dat vraag ik me nu dus ook afquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
Ja daarom ookquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij had woensdag gezegd en ik nam dat gewoon aan. Vorige week had ik nog niet door dat het dan 1 april zou zijn.
Ik weet t nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Maar omg was het dan een 1 april grap en ben ik dan toch nog ergens ingestonken?![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan het niet goed vinden op google, potverdikkeme, volgens mij dus een fokking 1 april grap.quote:
Wel een beetje een rare 1 april grapquote:Op donderdag 2 april 2026 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou dat echt gister bekend worden? Ik had "woensdag" gemeld ipv 1 april nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |