Wat is er zo goed aan?quote:
Waarvoor dan?quote:
Dat is goed, dan zitten ze niet hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
In de supermarkt was het ook druk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijnquote:
Hier helaas ook een zootje Duisters merk ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijn
Of meer oostblokkerts, past beter?
Zo zeg, ook een grote optochtquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Wat ze dragen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Klopt idd ..quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Aha ok.
En volgens mij bedoelde je dat gebouw op de achtergrond, staat me iets van bij dat je dat in het verleden ook al eens hebt laten zien. Maar ik kan er ook volledig naast zitten uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |