Op de fiets dan welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:22 schreef pullup het volgende:
Gaan we van de zomer nog wel langs denk ik
Yepquote:
Bizarquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
Hela het water is op daar in Albi
[ afbeelding ]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt marc ook al, zal ff googlen.
Meer eetgelegenheid lokeend.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Doe eens een menukaart?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Die zit er naast.quote:
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou etenquote:
deze zin is niet compleetquote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Er mist een '.' inderdaadquote:
Lijkt een gezichtje zo, die aanhalingstekens met een puntje ertussen. Ineens zie ik dat erin en wil ik dit ook even vermelden hier.quote:
Er mist zoveelquote:
wellesquote:Op donderdag 2 april 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er mist zoveel
Maar niet in die zin
quote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Die zin is pure perfectie,quote:
@Superbadeendje vraag je parkiet eens of ze ook meeleestquote:Op donderdag 2 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin is pure perfectie,
dat jij nog niet zover bent kan ik niets aan doen
quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb chatgpt maar even gevraagd of de zin tenminste zou kunnen kloppen:
Kort gezegd: de zin is grammaticaal niet goed gevormd én semantisch onduidelijk, dus in normaal taalgebruik zou een moedertaalspreker hem als “fout” beschouwen.
Als je hem expres zo hebt gemaakt voor een absurd of komisch effect, dan werkt hij wel op dat niveau, een beetje alsof een eend zelf de grammatica heeft geschreven 🦆📜.
What the quack.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Als Marc kwaakt als een eend en waggelt als een eend, dan is hij waarschijnlijk een eend
Boestwoos.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb chatgpt maar even gevraagd of de zin tenminste zou kunnen kloppen:
Kort gezegd: de zin is grammaticaal niet goed gevormd én semantisch onduidelijk, dus in normaal taalgebruik zou een moedertaalspreker hem als “fout” beschouwen.
Als je hem expres zo hebt gemaakt voor een absurd of komisch effect, dan werkt hij wel op dat niveau, een beetje alsof een eend zelf de grammatica heeft geschreven 🦆📜.
IK ben niet gekquote:
Catalina.quote:
Je hebt wel een kans dat je dan 'wat' schade aan je keuken hebt. Maar kanquote:Op donderdag 2 april 2026 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie brandjes blussen in de keuken ?
Wat is er zo goed aan?quote:
Waarvoor dan?quote:
Dat is goed, dan zitten ze niet hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
In de supermarkt was het ook druk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn het was druk hier in de stad. Zo te horen waren het bijna allemaal duitsers ook nog
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijnquote:
Hier helaas ook een zootje Duisters merk ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk ook andere duitsers zijn
Of meer oostblokkerts, past beter?
Zo zeg, ook een grote optochtquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Wat ze dragen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:41 schreef chufi het volgende:
Oops het voormalig huis van mn ex-schoonouders, waar ik jaren kwam
Klopt idd ..quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
Aha ok.
En volgens mij bedoelde je dat gebouw op de achtergrond, staat me iets van bij dat je dat in het verleden ook al eens hebt laten zien. Maar ik kan er ook volledig naast zitten uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |