Die uit het koelvak van de AH vond ikquote:Op donderdag 2 april 2026 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ook pas sinds kort, iemand had mij laten proeven en dat was lekker en uit de diepvries van de supermarkt, is handig om even snel te maken.
Zo oud?! Respectquote:Op donderdag 2 april 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als schildpaddenkenner:
Wat is deze?![]()
https://www.ad.nl/bizar/o(...)oplichting~a9f484d0/
Bij de toko in de diepvriesquote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die uit het koelvak van de AH vond ik![]()
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die uit het koelvak van de AH vond ik![]()
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.quote:
Gewoon bij de japanse bezorgboer hier als ik er zin in hebquote:
Amazing Oriental?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.
Amazing Oriental een optie?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hadden hier jarenlang een toko maar die is al eventjes weg, toch eens kijken of we een andere hebben hier of in de buurt.
Volgens mij ken ik die en ik wil daar helemaal niet heen.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amazing Oriental?
Zit er iig 1 bij de euromast, een grote. Op een boot
Dat nepbericht had ik gemist maar Jonathan ken ik uiteraard wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als schildpaddenkenner:
Wat is deze?![]()
https://www.ad.nl/bizar/o(...)oplichting~a9f484d0/
Gaat de goeie kant opquote:Op donderdag 2 april 2026 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, alleen die in Rotterdam zijn in de buurt.![]()
Maar goed, zal wel eens gaan zoeken naar iets anders in de buurt waar ik wel wil komen.
Ik maak inmiddels wel mijn eigen Teriyaki saus. Wat veel duurder is dan dat je zo'n kant en klaar flesje koopt. Maar inmiddels vind ik het wel geinig om te doen ook.
Ja, heb eindelijk een beetje zelfvertrouwen gekregen met koken en probeer en maak nu veel meer. En het lukt nog vrij goed ook.quote:
Leuk dat je er ook lol in hebt!!quote:Op donderdag 2 april 2026 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heb eindelijk een beetje zelfvertrouwen gekregen met koken en probeer en maak nu veel meer. En het lukt nog vrij goed ook.
Klopt wel.quote:
Klote roeien welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
Hela het water is op daar in Albi
[ afbeelding ]
Een uitdaging voor jouw roeiersquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
Hela het water is op daar in Albi
[ afbeelding ]
Getsiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |