Die had ik vanmorgen ook gehaald.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ham/kaas croisantjes in de oven gedaan, over 20 minuten klaar.
En was het wat?quote:Op donderdag 2 april 2026 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ham/kaas croisantjes in de oven gedaan, over 20 minuten klaar.
Mwah, ze zitten/zaten, in een gebouw waar ook bv een mri scanner staat. En dan kan je vervelende dingen doenquote:Op donderdag 2 april 2026 15:00 schreef pullup het volgende:
OMG er lopen mensen met vlaggetjes te zwaaien
Lekker he?quote:Op donderdag 2 april 2026 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen ook gehaald.
Eg wel.quote:
quote:
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:
En dan in de supermarkt of bij een bezorgtoko?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf gekocht, zo handig ben ik nog niet.
Supermarktquote:Op donderdag 2 april 2026 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan in de supermarkt of bij een bezorgtoko?
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf gekocht, zo handig ben ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |