Op de fiets dan welquote:Op donderdag 2 april 2026 19:22 schreef pullup het volgende:
Gaan we van de zomer nog wel langs denk ik
Yepquote:
Bizarquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
Hela het water is op daar in Albi
[ afbeelding ]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt marc ook al, zal ff googlen.
Meer eetgelegenheid lokeend.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Doe eens een menukaart?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eetgelegenheid "de Badeend" in Den Haag is wel een aanrader.
Die zit er naast.quote:
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou etenquote:
deze zin is niet compleetquote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Er mist een '.' inderdaadquote:
Lijkt een gezichtje zo, die aanhalingstekens met een puntje ertussen. Ineens zie ik dat erin en wil ik dit ook even vermelden hier.quote:
Er mist zoveelquote:
wellesquote:Op donderdag 2 april 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er mist zoveel
Maar niet in die zin
quote:Op donderdag 2 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dat weer niet een ding dat bij mijn eend zou eten
Die zin is pure perfectie,quote:
@Superbadeendje vraag je parkiet eens of ze ook meeleestquote:Op donderdag 2 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin is pure perfectie,
dat jij nog niet zover bent kan ik niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |