ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaat genoeg overheidsgeld naar onzinnige dingen, ik maak mij daar niet meer druk om.
Ik vind het gewoon geinig zulke dingen. Vroeger haatte ik geschiedenis, nu vind ik het boeiend.
Ik wil de kosten niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Deze vrouw hequote:
Ik heb dan weer zo'n mijn bedenkingen over scheefwonen, zo hebben we allemaal wel weer wat.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar denk je zou daar kosten eens moeten zien in euro?
Ik denk dan, dat kan veel beter naar andere dingen? en laat skelet ff liggen? who cares eigenlijk.
tuurlijk het zijn leuke weetjes. maar dan nog? wat hebben we eraan?
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.quote:
Digitale lunchquote:Op donderdag 2 april 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als dat echt kon, dat ik gooi en jij echt een croisantje kan vangen.![]()
Wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil de kosten niet weten.
We hebben er niets aan maar ik zelf vind het gewoon leuk, niet meer niet minder.
Genoeg onzinnige dingen in dit land die geld krijgen van de overheid.
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook he? ben het ook niet met je oneens, want ik ben daar ook geïnteresseerd in. maar wat het kost damnb. daar ben ik het niet mee eens. en denk dan moet er regering zijn die prioriteiten stelt enzo.
en dar ben ik het soms op oneens. want hoeveel geld gaat er weg naar? wat eigenlijk?
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, is onzinnig. Volgend onderwerp, ik ben klaar met deze over de overheid die geld aan verkeerde dingen uit geeft.
Ik denk van wel?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan zijn we het iig over 1 ding eens he?
Gaat jou niks aanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:12 schreef kree het volgende:
vind jij niet dat je overal te veel aan uitgeeft maily
nouja ik denk het dus ook? echt ik lieg neit er gaan autos van Katwijk. dus de meest ZW kant Nederland wat kan. helemaal naar Duitsland. en ze komen nog voordeliger terug als supermarkt om de hoek>quote:
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
Misschien kun je het beter daar vragenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.
Simpel.
Als we mensen met amper opleiding / kunde dik bovenmodaal gaan betalen, tsja, dat moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.
En geweldig. nu ineens gaan bedrijven inzien dat ze wel technisch personeel nodig hebben. ipv ICT die door AI vervangen wordt. LOL.
niet zo een vaart. maar ik weet als technisch geschoold personeel kan ik alles nu.
Je voert de beesten?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu mijn croisantjes opeten.![]()
Ik werp er een paar hier in de SC, niet vechten erom mensjes, er is genoeg voor iedereen.
1 april was gister... daar ging het over. Of het een 1 april grap was of nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel nieuws van een week terug he? Hahaha. naja maakt niet uit. wie weet is het die man. naja boeie.
En wat ga je allemaal vertellen?quote:
Van wie?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het OM.
NWS / Archeologische topstukken gestolen bij plofkraak Drenthe #2
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Dus die ga je wel houden?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het onderzoek naar de derde armband loopt nog.
Ik dacht daar ook ineens aan en nu inderdaad aangezet.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.
RTL Z zendt het ook uit straksquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Ja dat dacht ik ook al toen ik hem zo zag mompelenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Trump wil met de VS uit de NAVO stappen![]()
Het liefst vandaag nog
Ze maken er een feestje vanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Staan 2 agenten zwaar bewapend iig. En muziek. Dus ze zijn nog niet begonnen.
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef pullup het volgende:
Maar ehm...een persconferentie![]()
Gewoon: Kijk hier is ie en laat dat ding zien is voldoende toch?
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisiequote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
En zooooooo oudquote:Op donderdag 2 april 2026 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat mooi
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
Dat snap ik dan weer wel. Omdat die zooi van hun is. Ergens ben ik ook wel blij dat die zooi gevonden is want is geschiedenis. Wat ik tegenwoordig leuk vind.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Hopelijk is dat allemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,
benieuwd of ze hun automagisch wapens durven gebruiken in een drukke zaal
#vieswoestquote:Op donderdag 2 april 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,
of de Mona Lisa bij die kikkereters?
Weet ik ook niet, best raar, waar is die dan? Raarrrrquote:Op donderdag 2 april 2026 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet het ons niet verbazen dat de 3e armband nog zoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |