Misschien kun je het beter daar vragenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:16 schreef kree het volgende:
hoe de fuck. en het is een serieuze vraag, kunnen de prijzen zo verschillen terwijl we eigenlijk EU zijn?
leg maar uit? wat jullie denken maar beter nog zou ik dit willen horen an de mensen op tapijt en tweede kamer.
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een kip/ei verhaal. We hebben een hoog loon, dus zijn de prijzen en belastingen hoog.
Simpel.
Als we mensen met amper opleiding / kunde dik bovenmodaal gaan betalen, tsja, dat moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
euhms hoog loon? naja verdien niet verkeerd. maar oke technische mensen hebben ze zo lang aan kort lijntje gehouden.
En geweldig. nu ineens gaan bedrijven inzien dat ze wel technisch personeel nodig hebben. ipv ICT die door AI vervangen wordt. LOL.
niet zo een vaart. maar ik weet als technisch geschoold personeel kan ik alles nu.
Je voert de beesten?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu mijn croisantjes opeten.![]()
Ik werp er een paar hier in de SC, niet vechten erom mensjes, er is genoeg voor iedereen.
1 april was gister... daar ging het over. Of het een 1 april grap was of nietquote:Op donderdag 2 april 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel nieuws van een week terug he? Hahaha. naja maakt niet uit. wie weet is het die man. naja boeie.
En wat ga je allemaal vertellen?quote:
Van wie?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het OM.
NWS / Archeologische topstukken gestolen bij plofkraak Drenthe #2
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Dus die ga je wel houden?quote:Op donderdag 2 april 2026 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het onderzoek naar de derde armband loopt nog.
Ik dacht daar ook ineens aan en nu inderdaad aangezet.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb RTV Drenthe aan staan. Kennelijk zit die in mijn minimale zenderpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |