RTL Z zendt het ook uit straksquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt me niet om een link te vinden voor de live stream.* ChocoFan zoekt ijverig door
Ja dat dacht ik ook al toen ik hem zo zag mompelenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Trump wil met de VS uit de NAVO stappen![]()
Het liefst vandaag nog
Ze maken er een feestje vanquote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Staan 2 agenten zwaar bewapend iig. En muziek. Dus ze zijn nog niet begonnen.
quote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef pullup het volgende:
Maar ehm...een persconferentie![]()
Gewoon: Kijk hier is ie en laat dat ding zien is voldoende toch?
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisiequote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
En zooooooo oudquote:Op donderdag 2 april 2026 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat mooi
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven allemaal maar daar hou ik wel van.
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon dat ze dat ding weer terug roven gewoon zo op live televisie
Dat snap ik dan weer wel. Omdat die zooi van hun is. Ergens ben ik ook wel blij dat die zooi gevonden is want is geschiedenis. Wat ik tegenwoordig leuk vind.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Roemenië is dit groot nieuws hoor.
Hopelijk is dat allemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2 gemaskerde agenten zullen daar wel iets van vinden,
benieuwd of ze hun automagisch wapens durven gebruiken in een drukke zaal
#vieswoestquote:Op donderdag 2 april 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er hier zou gebeuren als iemand de Nachtwacht zou jatten,
of de Mona Lisa bij die kikkereters?
Weet ik ook niet, best raar, waar is die dan? Raarrrrquote:Op donderdag 2 april 2026 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet het ons niet verbazen dat de 3e armband nog zoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |