Ik denk dat ze die achter de hand houden voor verdere onderhandelingen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, best raar, waar is die dan? Raarrrr
Ohw, dat zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die achter de hand houden voor verdere onderhandelingen.
Vind het vooral triestquote:
Ik luisterde half want moest veel klikken hier op fok in verschillende topics om te lezen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had hem allang uitgezet. Ze gaan verder toch niks meer loslaten.
Das al langer duidelijk,quote:Op donderdag 2 april 2026 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opleidingen zijn niet meer zo geweldig hier in NL.
Heel de wereld is gek aan het worden...of was het al....quote:Op donderdag 2 april 2026 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al langer duidelijk,
maar of het alleen NL is
Wat een gekkies.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nou lopen die kutterroristen hier ook al
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs het ziekenhuis, waar het vlak bij is, heeft er last van
quote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik iemand fysiek door mijn beeldscherm kon trekken, had ik dat net gedaan. En nee, gaat niet over hier maar moest het wel ff kwijt.
Klinkt een stuk interessanter dan BB-streamsquote:Op donderdag 2 april 2026 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heb ik ook streams van de vogelbescherming aan staan met nu de zeearend op een nest.![]()
3 eieren hebben ze die binnen 2 weken gaan uitkomen.
Zeker vergeleken bij de laatste BB.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klinkt een stuk interessanter dan BB-streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |