SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Heb je je PS5 Pro via de Denon of rechtstreeks op je TV aangesloten?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mja ik speel op een C3 Oled + Denon AV met alle features. Dat is het probleem niet. Er worden ook rare settings aanbevolen op reddit zoals resolutie op 2160p ipv automatisch en 120hz uit maar ik merk daarmee geen verschil in performance mode iig.
Op zich wel speelbaar hoor in performance mode alleen een beetje een 'soft' beeld. Maar daar kan ik persoonlijk makkelijker aan wennen dan 30/40fps.
De controls zijn zeker in het beginnen echt mega wennen maar als je een doorgewinterde gamer bent is het na even wennen wel hunky doryquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:36 schreef Scrummie het volgende:
2/3 uurtjes nu. Heerlijke game! Kan er geen fuck van alleen.
Rennen met een aparte knop ipv L3 in te drukken voelt vreemd en contra intuïtief aan anno 2026.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De controls zijn zeker in het beginnen echt mega wennen maar als je een doorgewinterde gamer bent is het na even wennen wel hunky dory
Ik ben een beetje huiverig in skill points uitgeven maar die melee skills zien er allemaal wel dik uit
Gr gr Kimquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ach ja koreanen he gekke jongens jong uns
Ik begon met Leon en deed daarna Claire. Alleen zijn de zombies nog meer aanwezig en zoveel kogels heeft Claire niet. Volgens mij was ik gestopt daardoor. Spullen liggen op andere plekken. Na Requiem ga ik alle RE Engine games spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef Friday12 het volgende:
In RE2 is claire's story net zo kut of is het makkelijker?
Ik moet RE2 ook nog eens verder spelenquote:Op zondag 22 maart 2026 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik begon met Leon en deed daarna Claire. Alleen zijn de zombies nog meer aanwezig en zoveel kogels heeft Claire niet. Volgens mij was ik gestopt daardoor. Spullen liggen op andere plekken. Na Requiem ga ik alle RE Engine games spelen.
Ben begonnen we zien wel. Hoop dat mr x wel ff optyft. Alleen een van de eerste dingen is dat je hem op de camera zietquote:Op zondag 22 maart 2026 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik begon met Leon en deed daarna Claire. Alleen zijn de zombies nog meer aanwezig en zoveel kogels heeft Claire niet. Volgens mij was ik gestopt daardoor. Spullen liggen op andere plekken. Na Requiem ga ik alle RE Engine games spelen.
Leons (A) deel had ik uitgespeeld op de PS4 Pro. Is wel heel tof. Ik ga hem een keer spelen op de PS5. Even kijken opnieuw of verder met Claire Bquote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet RE2 ook nog eens verder spelen
Hij zit niet het hele spel constant achter je aan.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben begonnen we zien wel. Hoop dat mr x wel ff optyft. Alleen een van de eerste dingen is dat je hem op de camera ziet
Speel het op PC. Zit nu bij dat Ada stuk.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leons (A) deel had ik uitgespeeld op de PS4 Pro. Is wel heel tof. Ik ga hem een keer spelen op de PS5. Even kijken opnieuw of verder met Claire B
Super toffe gamequote:Op zondag 22 maart 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speel het op PC. Zit nu bij dat Ada stuk.
Ja er gaan wel stressvolle momenten voor je komenquote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben begonnen we zien wel. Hoop dat mr x wel ff optyft. Alleen een van de eerste dingen is dat je hem op de camera ziet
Dat wel. Sfeer is goed, gameplay is prima en het ziet er strak uit.quote:
Ik vond RE7 Biohazard ook heel tof.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Sfeer is goed, gameplay is prima en het ziet er strak uit.
Die ga ik niet spelen denk ik. Te 'smerig'quote:
Moet wel bekennen dat het voelt als de horrorfilms waar ik van geniet ja. Eng, donker, griezelige familie en een hoofdpersonage zonder inhoud. Resident Evil Village is qua gameplay flink beter. Alleen was het verhaal zo makkelijk uit te stippelen het kasteel.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik niet spelen denk ik. Te 'smerig'
Oeh dat moet ik straks uitproberenquote:Op zondag 22 maart 2026 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Je paard kan sliden???
Sprint met je paard en dan crouch
.
Bruh
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk net als met RDR2 en Breath of the Wild en Tears of the Kingdom, dat de wereld zelf eigenlijk het hoofdpersonage is.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Het spel....
Is wel genieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |