Toevallig net gekeken dit filmpje.quote:
Zou t wel doen, want die is geintegreerd met t spel op een bepaald levelquote:Op woensdag 8 april 2026 22:56 schreef 100Spokes het volgende:
Oei Oei Oei Cyberpunk geinstalleerd. Moet ik meteen de DLC ook installeren? Maakt dat nog verschil? Dit wordt mijn eerste playthrough..
Ok thanksquote:Op donderdag 9 april 2026 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou t wel doen, want die is geintegreerd met t spel op een bepaald level
Ik zie die korting niet staan.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:28 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wiens PS Plus abonnement bijna afgelopen is, tot (of t/m daar heb ik niet op gelet) 15 april is er 25% korting.
In ieder geval voor de 3 maanden abo's.
Bij mij stond het bijna helemaal onderaan, toen ik wilde verlengen.quote:
Bij geen aanbieding. Die van mij is ook al sinds een paar weken verlopen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij stond het bijna helemaal onderaan, toen ik wilde verlengen.
https://ibb.co/p6XzNd9m][ afbeelding ][/url]
Crimson Desert isquote:Op vrijdag 10 april 2026 14:30 schreef DKUp het volgende:
Moet zeggen nu met de PS5 Pro met Crimson Desert, Kingdom Come Deliverance 2, Cyberpunk 2077, AC Shadows en Starfield heb ik niks te klagen wat RPG’s betreft.
Eigenlijk alleen het verhaal van AC Shadows gespeeld. AC dus altijd hetzelfde eigenlijk…. Expansion en gratis missies moet ik nog doen.
Kingdom Come Deliverance 1 kom ik niet echt in. Deel 2 laat ik daardoor liggen.
Cyberpunk 2077 heeft eindelijk een PS5 Pro update.
Starfield krijg ik vandaag binnen.
De nieuwe PSSR is wel echt ideaal.
Crimson Desert wel denk ik de game die de magie van een goede open wereld game voor mij heeft teruggebracht.
Vloeken in de kerk!quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:30 schreef DKUp het volgende:
Kingdom Come Deliverance 1 kom ik niet echt in. Deel 2 laat ik daardoor liggen.
Ja, daar moest ik ook even aan wennen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:57 schreef Friday12 het volgende:
Beide playtroughs van RE2 gedaan. vet spel al was mr x wel irritant
Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:13 schreef Friday12 het volgende:
Crimson Desert is nu aan het installeren
Zo'n 3 uurtjes gemiddeld per avond is niet echt super veel lijkt me.quote:
Ook eens proberen! Heb wel eens zin in iets aparts.quote:Op woensdag 1 april 2026 06:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Conscript is echt tof. Survival horror tijdens een WW1 setting. Echt goed gedaan. Zeker de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |